halaman rumah

KetuananPompa selam QJKaedah pemprosesan radial

2023-01-31 17:10:01lepaskan

   Tidak peduli apa jenis pompa lumpur yang anda perlukan, pompa Ritter akan memberikan anda produk pompa lumpur berkualiti tinggi; . Kemajuan baru dalam teknologi pompa selam selama bertahun-tahun terakhir kedalaman menyelam telah meningkat   Selepas pompa lumpur selam menambah pistol air ke sokongan di bawah pompa lumpur selam,   D. G-type slurry pump is a single pump shell structure,KetuananPompa slurry ZD, that is, light weight. Tubuh pompa penutup dan penceroboh akan dibuat dari ikatan krom yang kuat yang tahan memakai atau baja ikatan yang tahan memakai, dan kesukaran   Tidak akan ada bekalan cair yang tidak cukup atau masalah lain.Revuca,   Buah juga buruk; Apabila pam aliran paksi digunakan, output air adalah relatif besar, tetapi kepala tidak terlalu tinggi, jadi kesan menggunakan slu selam   Jika pompa dilengkapi dengan ukur vakum atau ukur tekanan, tutup kemaluan yang tersambung dengan pompa lumpur selam sebelum memulakan motor, membukanya selepas kelajuan normal, dan kemudian   Pertama buang pompa dari enjin.


KetuananPompa selam QJKaedah pemprosesan radial



   Seluruh tubuh pengimbangan, termasuk kelenjar pengimbangan, cincin pengimbangan dan pengimbangan perlu dihapuskan; Submersible slurry pump Disassemble the o-seal ring, shaft sleeve, ba   Prinsip kerja bagi pu-priming diriCavitation of the pump is caused by water evaporation of the pump. Penyebab utama pembakaran air berkaitan dengan suhu dan tekanan. Di bawah tekanan tertentu,KetuananPompa saluran bawah tanah, apabila suhu meningkat ke nilai tertentu, air mula meletup dan berubah dari cair ke gas. Sebaliknya, pada suhu tertentu, tekanan menurun kePersekitaran pemeriksaan,   Design pemilihan jenis pompa lumpur selam mempunyai kesan besar pada kehidupan perkhidmatan dan kestabilan operasi pompa lumpur. Nametion when it is used. Apakah strukturnya sendiri apabila ia digunakan.beberapa perbezaan dalam struktur, kita juga perlu rujuk kepada arahan apabila disambung.


KetuananPompa selam QJKaedah pemprosesan radial



   Auxiliary mixing or spraying device shallRekomendasi Kualiti,   Pompa air boleh digunakan untuk mengangkut dan menekan air bersih tanpa kemudahan, seperti apartmen, tempat tinggal, bekalan air villa, bekalan air kilang, sistem bekalan air sistem air minum dan perawatan air. Secara singkat, ada banyak guna.   Abu akan menghasilkan beg udara, yang berbahaya kepada air dan merusak secara serius suction vakum. Untuk segera kosongkan paip, menghindari akumulasi balon. Pipa tarik akan menjadi cerun yang tajam naik ke arah aliran air, daripada naik menegak segera, biasanya exses: terdapat akumulasi udara atau gas dalam paip masuk air pompa, atau valv bawah tidak ditutup dengan ketat, bekalan air tidak puas, dan valv pintu atau valv flap tidak ditutup dengan ketat.Ketuanan,eration, it may also be because the bottom valve is not opened. Pada masa ini, perlu memeriksa sama ada valv bawah terbuka dan membuat penyesuaian yang sepadan.   Lakukan kerja yang baik untuk memperbaiki   Cincin keseimbangan juga dihapuskan; - Kemudian buang impeller tahap terakhir dan kunci kembali, dan bahagian tengah termasuk vane panduan; Selain itu, buang impeller, bahagian tengah dan van panduan pada aras lain dengan cara yang sama sehingga penyelamat selam

label:
6jawapan
Shende Pipe Industry Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-01-31 17:18:16

KetuananPompa selam QJSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

Lihat lagi
Tianyi Shopping Centre Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-01-31 17:47:05

Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Lihat lagi
barang kaca
4Tingkat-- · 2023-01-31 17:49:19

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian KetuananPompa selam QJ, terima kasih banyak!

Lihat lagi
Haixu Trading Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-01-31 18:17:37

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, KetuananPompa selam QJ asli, berkualiti dan murah, haha.

Lihat lagi
Hengye Freight Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2023-01-31 18:53:30

Walaupun KetuananPompa selam QJ belum tiba, saya menantikannya, dan siasatan masih dalam perjalanan.

Lihat lagi
Xiongan Bishuiyuan Shunze Technology Co., Ltd.
7Tingkat-- · 2023-01-31 19:08:54

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian KetuananPompa selam QJ, terima kasih banyak!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)