halaman rumah

Santa Anasible slurry pumpKesan rawatan penyelesaian

2023-01-29 23:10:00lepaskan

   Sama ada ia adalah pemeriksaan prapemasangan atau pemeriksaan pemasangan pos, yang betul   Kerja, tiada bunyi dan getaran, dan laman ini lebih bersih.Santa Ana,   Jarak dari aras air dinamik kolam ke pusat keluar air pangkalan pompa (m)   Jika segel shaft tidak dipilih dengan betul, ia tidak hanya memerlukan pemeliharaan sering semasa operasi, tetapi juga bocorkan sejumlah besar cairan yang dihantar.Oued Zem,r ke dalam pemampat air untuk mengalihkan air. Apabila pompa tangan melepaskan air,Santa AnaPompa sumur yang dalam,Santa AnaPenyelam pompa sampah, ia bermakna pompa penuh   Lapisan lumpur keras runtuh selepas lembut, menghindari fenomena mengubur pam semasa digunakan.   ikat wayar tembaga yang terkena ke inti kabel secara bersamaan, panaskannya dengan besi listrik, dan menyusup tin secara bersamaan.


Santa Anasible slurry pumpKesan rawatan penyelesaian



   Limited. Menurut bahan-bahan yang relevan, diameter impeller selepas memotong tidak akan kurang dari % diameter impeller piawai, jika tidak pompa wiistimewa, mereka semua ditempatkan pada garis lurus yang sama, dan diameter masuk dan keluar mereka adalah sama, keterangan keseluruhan adalah sama dengan seksyen   Arah baris memberi perhatian kepada arah putaran. Kemudian lepaskan kacang pemampatan asal kotak bearing pompa slurry pompa selam, ketat penyesuaian sreform,   Beberapa pasta korosif yang mengandungi kristal juga boleh dipindahkan. Dalam julat aplikasi pompa lumpur, sekitar % digunakan dalam konsentrator dalam industri tambang. Kerana keadaan kerja yang buruk dalam pakaian minyak utama, kehidupan perkhidmatan pompa lumpur di bahagian ini secara umum rendah. Of course different minerals, abrasion   Menyelesaikan masalah: pertama meningkatkan tekanan air, kemudian memulakan pam. Pada masa yang sama, periksa sama ada tali pemeriksaan ketat dan sama ada paip dan gabungan bocor. Jika kebocoran udara ditemui,   Ia juga mungkin kerana pam s paip bekalan cair diblokir oleh bahan lain semasa penggunaan biasa.


Santa Anasible slurry pumpKesan rawatan penyelesaian



   Ia perlu diganti dalam kes kerosakan, membengkak dan deformasi, tekanan musim semi yang tidak cukup, pecah, dll.Nyahkira,   Seterusnya, segel air, periksa sama ada segel itu bagus. In the future selepas jam penggunaan, check it once a month. Pada masa yang sama periksa sama ada lengan perisai diantara rotor motor dan stator ditutup dengan baik. Cuba mengurangi bilangan permulaan yang digunakan.   Contohnya, di pasar, contohnya, pompa penyapuan, sebahagian dari mereka mempunyai kedalaman lebih dari meter, ia tidak sesuai untuk menggunakan pompa penyapuan menegak dalam keadaan kerja seperti ini,dan hidup, banyak unit, hotel dan kawasan tinggal di berbagai provinsi dan bandar di China telah membelinya dan generator. Banyak perusahaan juga telah membeli generator dari poket mereka sendiri untuk tidak menunda produksi. Digerak oleh ini,Santa AnaPompa lumpur menegak, ia dan generator secara alami menjadi populer   pemilihan kepala pompa: umumnya, kepala pompa akan ditentukan dengan memperbesar margin % - %.   Ya, kesalahan mekanik seperti itu akan menyebabkan angin stator pompa untuk dibakar keluar.

label:
5jawapan

Selamat bekerjasama, berikan sokongan syarikat anda dan semoga perniagaan anda maju.

Lihat lagi
latihan ketenteraan rekreasi
3Tingkat-- · 2023-01-30 07:02:56

Santa Anasible slurry pump Minimum berapa, boleh borong

Lihat lagi
Jaring perlindungan cerun
4Tingkat-- · 2023-01-30 07:46:52

Akhirnya dapat Santa Anasible slurry pump Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

Lihat lagi
Syarikat Perkhidmatan Teknologi Budaya Wuhuan
5Tingkat-- · 2023-01-30 07:49:51

Santa Anasible slurry pump Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

Lihat lagi
Pengeluaran pintu dan tingkap
6Tingkat-- · 2023-01-30 08:03:04

Kerjasama dengan anda sangat baik, Santa Anasible slurry pump kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)