halaman rumah

JakaltennagoPipa galvanized istimewa untuk perlindungan apiBagaimana untuk memperbaiki kehidupan perkhidmatan

2023-01-29 02:09:59lepaskan

Steel struktur tabung kuasa dua A. Steel mekanik: (a) Steel struktur terputus dan tegang; (b) besi struktur penyekatan permukaan: termasuk besi berkarbur, besi ammoniak dan besi penyekatan permukaan; (c) mudah untuk memotong besi struktur; (d) Besi untuk membentuk plastik sejuk: termasuk besi untuk stempel sejuk dan besi untuk pengepala sejuk.Steel struktur tabung kuasa dua A. Steel mekanik: (a) Steel struktur terputus dan tegang; (b) besi struktur penyekatan permukaan: termasuk besi berkarbur, besi ammoniak dan besi penyekatan permukaan; (c) mudah untuk memotong besi struktur; (d) Besi untuk membentuk plastik sejuk: termasuk besi untuk stempel sejuk dan besi untuk pengepala sejuk.Jakaltennago,Oleh itu, proses lukisan tabung kuasa dua adalah cukup teliti. Selama masa yang panjang tabung kuasa dua, tabung kuasa dua tanpa senyap, tabung kuasa dua galvanized, tabung galvanized dan produk-produk merk lain disediakan dengan produk yang ditentukan lengkap dan jaminan kualiti. Dalam proses pembangunan terus menerus, dan kemampuan logam di bawah muatan kesan dipanggil kuatan kesan.Kafr Lahah,Logam besi merujuk kepada ikatan besi dan besi. Seperti besi, besi babi, ferroalloy, besi cair,JakaltennagoGalvanized square pipe manufacturing video, dll. Besi besi dan besi babi adalah ikatan berdasarkan tabung kuasa dua besi dan karbon sebagai unsur utama ditambah, secara kolektif disebut sebagai ikatan karbon besi.Tahap ( & mdash; )Besi legasi: A. besi legasi rendah (kandungan unsur legasi keseluruhan & le; %); b. Besi selai tengah (kandungan unsur selai keseluruhan > ~ %); c. Besi seting tinggi (kandungan unsur seting total > %).


JakaltennagoPipa galvanized istimewa untuk perlindungan apiBagaimana untuk memperbaiki kehidupan perkhidmatan



Kepadatan tinggi tidak boleh diperoleh dengan tekanan sederhana, dan pengisihan akan dilakukan pada masa yang sama.Pipa pile dan jambatan; Pipa untuk pantai, jalan, struktur bangunan, dll. Ia terutama digunakan sebagai paip pengeboran geologi minyak paip retak untuk industri petrokimia, paip boiler, paip bearing, paip struktur tepat-tepat untuk kereta, traktor dan penerbangan, dll.Besi kualiti tinggi (P & le; .%, S & le; .%)Fokus pada Pembangunan,Prinsip ini sama dengan mesin gulung plat. Mesin bengkok boleh menentukan bulatan. Laras tinggi untuk melaraskan lengkung.Letakkan besi babi untuk pembuatan besi ke dalam oven pembuatan besi menurut proses yang ditentukan untuk mendapatkan besi. Produk besi termasuk ingot, bilet pelbagai pelbagai pelbagai pelbagai pelbagai pelbagai pelbagai pelbagai tabung persegi lurus. Secara umum besi merujuk kepada besi yang digulung ke dalam berbilang tabung kuasa dua. Steel paip kuasa dua milik logam besi, tetapi besi tidak sepenuhnya sama dengan logam besi.Teknologi mekanik, kilang kuasa, mesin pertanian dan kimia, dinding tirai kaca,JakaltennagoPipa kuasa 140 Galvanized, chasis kereta, lapangan terbang, pembangunan kotak, kereta api lebuh raya, pembangunan rumah, pembangunan tekanan, tangki penyimpanan minyak, jembatan, peralatan stesen kuasa, mesin pengangkutan berat dan bahagian struktur lain terweld dengan beban tinggi dll. Klasifikasi proses: menurut proses produksi, tabung kuasa dua dibahagi menjadi tabung kuasa dua yang tergulung panas, tabung kuasa dua yang tergelincir sejuk, tabung kuasa dua yang tergelincir dan tabung kuasa dua qb.


JakaltennagoPipa galvanized istimewa untuk perlindungan apiBagaimana untuk memperbaiki kehidupan perkhidmatan



Semasa proses mendorong penywelding titik dan memperbaiki siku penywelding, akan ada penapisan, jadi penghasil biasanya menggunakan paip titik tebal. Jika bahan mentah halus digunakan,Jakaltennago6 paip kuasa dua galvanized, produk yang dihasilkan mesti tidak berpandangan. Secara umum terdapat kira-kira wayar dicurahkan. Jika teknologi tidak baik atau paip lukis digunakan, tebal adalah jauh lebih rendah daripada piawai.Interpretasi dan pengamatan, sistem paip tekanan kelas II, kotak dan pemanas super. I a adalah paip persegi perniagaan jangka panjang, paip persegi, paip persegi berputar galvanized dan paip galvanized. Selamat datang untuk berkonsultasi. Suhu kerja dinding paip persegi besi karbon tidak boleh melebihi [UNK], dan suhu kerja dinding paip persegi besi legasi harus melebihi [UNK].Disarankan supaya permukaan galvanized ditambah dengan primer kuning zink epoksi.Untuk penghantaran gas: gas, uap dan gas petroleum cair.Jakaltennago, tabung segiempat kuasa dua, tabung kuasa dua, tabung kuasa galvanized, tabung galvanized, tanda lama, keuntungan harga dan jaminan kualiti! Namun, Demander akan memotong paip antaramuka bila menggunakannya. Berat bagi produk panjang pendek dan panjang tidak tetap tidak boleh melebihi % daripada jumlah penghantaran. Untuk paip kuasa dua qb dengan berat teori lebih besar dari kgm, ia tidak boleh melebihi % daripada jumlah penghantaran. Tingkat bengkok paip kuasa dua qb tidak boleh lebih besar dari mm per meter, dan tingkat bengkok total tidak boleh lebih besar dari . % dari jumlah panjang. Pipa kuasa dua qb Galvanized untuk penghantaran cair tekanan rendah, dengan nombor piawai gbt- . Bahan mewakili: QA, qbqb, dll. Ia terutama digunakan untuk mengangkut air, udara, minyak dan panas air panas atau uap, berus wayar besi terutama digunakan untuk mengosongkan permukaannya, yang dapat menghapuskan rust longgar atau rust pada permukaan tabung kuasa dua.Tubu persegi palsu dan bawah mudah dilipat. Melewati adalah pelbagai garis patah yang terbentuk di permukaan tabung kuasa dua, dan cacat ini sering berjalan melalui arah longitudinal seluruh produk. Alasan untuk melipat ialah bahawa pembuat palsu dan pedas mengejar kadar, pengurangan terlalu besar, yang menyebabkan telinga, melipat berlaku semasa melipat berikutnya, produk melipat akan pecah selepas melipat, dan kekuatan tabung kuasa dua akan dikurangkan.

label:
6jawapan
peralatan paip
2Tingkat-- · 2023-01-29 09:14:03

JakaltennagoPipa galvanized istimewa untuk perlindungan api Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

Lihat lagi
jaringan keluli emas
3Tingkat-- · 2023-01-29 09:18:56

Kerjasama dengan anda sangat baik, JakaltennagoPipa galvanized istimewa untuk perlindungan api kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.

Lihat lagi
plat besi
4Tingkat-- · 2023-01-29 09:19:25

Logistik JakaltennagoPipa galvanized istimewa untuk perlindungan api agak perlahan. Secara keseluruhannya bagus, saya harap saya mempunyai peluang untuk memberi kerjasama lain kali

Lihat lagi
Lianchuang Printing Equipment Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-01-29 09:34:06

JakaltennagoPipa galvanized istimewa untuk perlindungan api Sangat bagus, tetapi syarikat logistik lebih perlahan, tetapi produknya sangat bagus, o(∩_∩)o...

Lihat lagi

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

Lihat lagi
Pembinaan kejuruteraan komunikasi
7Tingkat-- · 2023-01-29 10:18:05

JakaltennagoPipa galvanized istimewa untuk perlindungan api Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)