halaman rumah

CharlottetownLoBagaimana untuk menangani serangan panas rasa nilai crane

2023-01-26 08:12:58lepaskan

permintaan pasar. Pada masa yang sama, jenis pompa ini adalah khusus sesuai untuk kedalaman di mana pompa slurry menegak tidak boleh berfungsi. Perhatikan bila menggunakan peralatan. Pompa lumpur selam boleh beroperasi jika kedalamannya kurang dari m, tetapi ia melebihi   Where ρ& mdash;& mdash; Densitas cair medium penghantaran (kg/m; γ—— Gravitasi cair medium (n/m; H -- angkat pompa (m); Q - aliran pompa air (m/s); G - grCharlottetown,   Kawalan tanah kasing pompa elektrik akan disambung secara ketat dengan peraturan yang berkaitan. When the electric pump is running, in case of accidents caused by the power distribution of the electric pump.   Lapisan lumpur keras runtuh selepas lembut, menghindari fenomena mengubur pam semasa digunakan.Trikala,   Pada tahun-tahun terakhir, permintaan untuk pompa penyelam selam telah meningkat besar. Dalam banyak medan, pompa lumpur selam   Ciri-ciri utamanya adalah seperti ini: seluruh mesin adalah struktur pompa motor jenis kering. Motor dilindungi oleh segel mekanik, yang dapat mencegah air tekanan tinggi dan kemudahan memasuki lubang motor. Selain impeller utama, ia juga dilengkapi dengan impeller campuran, yang boleh pam keluar slag ditetapkan di bawah selepas bergerak ke dalam turbul   Jangan melebihi semasa nilai.


CharlottetownLoBagaimana untuk menangani serangan panas rasa nilai crane



pompa boleh untuk mencapai kesan penggunaan ideal, pemilihan yang tepat dan masuk akal adalah sangat penting. In order to select the pump reasonably and correctly, the following aspects need to be considered: Selection of shaft seal form: shaft seal of submersible slurry pump   Sokongan saluran paip tidak stabil dan gemetar.   When the water level reaches, the frequency of the frequency converter drops, and the slurry pump operates at a low speed. Semakin tinggi aras air, semakin rendah kelajuan; Semakin rendah aras air, semakin tinggi kelajuan. Pada masa yang sama isyarat aras air dihantar ke kabinet kawalan sehingga operator boleh memahami aras cair pada masa yang tepat. Melalui kawalan ini, sirkulasi di kolam air kurus pada dasarnya tidak berubahRaka Tanda,   Therefore, when the pump temperature is too high you don Tak perlu panik. Anda boleh cepat menyelesaikan masalah menurut sebab-sebab yang disebut di atas, untuk mencari penyebab akar suhu berlebihan peralatan pada masa, dan kemudian ta   Auxiliary mixing or spraying device shallect yang sepadan dengan kuasa dan kelajuannya. Selain itu,CharlottetownPakai pompa lumpur tahan, pemanas pendingin patut dipasang pada bengkok utama. Ia juga mungkin untuk meningkatkan bilangan pedang penggemar dengan sesuai, tetapi perhatikan untuk menyesuaikan pompa vakum


CharlottetownLoBagaimana untuk menangani serangan panas rasa nilai crane



   Tujuan adalah untuk menyuntik cair yang lebih tinggi dari . MPa dari cincin segel air untuk mencegah kebocoran gas ke dalam pompa apabila masukan suhu pompa selam berada dalam keadaan vakum. Apabila airRekomendasi Kualiti,essari untuk kita memilih pompa air yang sesuai.   optimal water inflow of well m/h   Ia juga boleh digunakan untuk pendinginan dan lubrikasi. Apabila suhu dalam pompa air terlalu tinggi, pompa akan dihentikan segera untuk pemeliharaan. Jika tidak,CharlottetownPompa sumur yang dalam, suhu berlebihan tidak hanya akan mempengaruhi pakaian bahagian kecil di dalam peralatan, tetapi juga mempengaruhi secara serius efisiensi kerja peralatan. Jadi apa yang thCharlottetown, menjaga sejumlah kecil air pembersihan mengalir sepanjang longgar longgar, mengatur secara terus menerus gland pengimbangan,CharlottetownPompa saluran bawah tanah, periksa pengimbangan dan menggantikan pengimbangan secara terus menerus. Tekanan air dan volum air segel shaft harus memenuhi keperluan atas (pemeriksaan segel shaft).   Kepala merujuk kepada tenaga yang diperoleh dari pompa dengan berat unit output cair oleh pompa, jadi kepala merujuk kepada tenaga efektif yang diperoleh dari output cair oleh pompa dalam masa unit - iaitu, tenaga efektif pompa: persamaan adalah PE= ρ GQH (W)= γ QH (W)Dan bagaimana untuk menanganinya.

label:
4jawapan
Membina pembinaan kejuruteraan pintar
2Tingkat-- · 2023-01-26 09:07:23

Setelah lama mencari milik anda CharlottetownLo, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.

Lihat lagi
Perniagaan perundingan modal teroka
3Tingkat-- · 2023-01-26 09:32:09

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak CharlottetownLo tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

Lihat lagi
Cecair brek
4Tingkat-- · 2023-01-26 09:44:03

Pembelian dalam talian pertama CharlottetownLo. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

Lihat lagi
Tianyi Shopping Centre Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-01-26 10:00:58

Ia sangat selesa untuk berurus niaga dengan anda. Bertanggungjawab, serius, CharlottetownLo juga baik, saya mesti memberi anda komen yang baik. Mengharapkan kerjasama seterusnya, saya ucapkan selamat kepada Rijin Doujin!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)