halaman rumah

KohutepecRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk buahApa yang menyebabkan kesan buruk

2023-01-25 05:12:56lepaskan

Bahan masak dan makanan yang disediakan dalam gudang beku-cepat mengandungi sejumlah lemak, protein dan lambat. Kewujudan bahan-bahan nutrisi ini akan membuat bentuk dan bakteria mendarab dan tumbuh dalam jumlah besar. Untuk melakukan pekerjaan yang baik dalam pengurusan higiene kawasan sejuk dan memastikan kualiti pendinginan makanan dan memasak bahan-bahan mentah, perlu melakukan penyesuaian higiene kawasan sejuk secara biasa.Kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk bergantung pada kualiti peralatan pendinginan, tetapi ia juga mempunyai hubungan yang besar dengan pengurusan dan penyelamatan sehari-hari yang sesuai selepas pemasangan penyimpanan sejuk. Banyak kali, orang sering mengabaikan titik terakhir. Dalam kehidupan sehari-hari, selama kita menyimpan dan menyimpan penyimpanan sejuk secara biasa, kita boleh meningkatkan hidup perkhidmatan penyimpanan sejuk dan mengurangi biaya.KohutepecNamun, tidak semua reservoir atmosfer terkawal boleh memilih untuk menyesuaikan dengan kedalaman yang besar, yang masih perlu ditentukan mengikut keperluan sebenar peminat dan tempat. Kita boleh menyesuaikan kesan penyimpanan tenaga penggemar kawalan dari pautan desain produksi, ditambah dengan kesan penyimpanan tenaga pengguna penggemar udara panas, sehingga kesan penyimpanan tenaga penggemar udara panas akan meningkat.Pendingin pemampatan biasanya digunakan. Ia terdiri terutama dari pemampat, kondensator, valv throttle dan paip penghapusan. Pipa penghapusan dipasang dalam gudang pendingin. Apabila penenang sejuk melewati paip penghapusan, ia secara langsung menyerap panas dalam gudang dan sejuk.Bissora,mampu menahan iklim setempat yang kasar dan perubahannya. Suhu tinggi dan iklim sejuk yang berat tidak akan menyebabkan kerosakan yang tidak boleh dikembalikan atau deformasi sistem pengisihan luaran. Perubahan drastik suhu permukaan dinding luaran, atau bayangan semasa eksposisi, tidak akan menyebabkan kerosakan permukaan penyimpanan sejuk.Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk,Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah berat ringan, kesan pengisihan panas kuat dan resistensi suhu rendah yang baik. Namun, disebabkan pengurangan sejuk, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.


KohutepecRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk buahApa yang menyebabkan kesan buruk



Semua kabel harus bersih. Semua penukar dan kekunci akan dibuka dan ditutup dengan sensitif, dipercayai dan tepat. Sambungan istimewa akan digunakan untuk kawat, dan perlindungan kuasa akan disediakan untuk kotak dan setiap cabang kuasa.Ketepatan mesin yang mahal dan tinggi bagi bahagian badan; Bunyi tinggi semasa operasi pemampat; Pemampat skrin hanya boleh digunakan dalam julat tekanan tengah dan rendah, bukan dalam kalangan tekanan tinggi; Sebab suntikan bahan bakar yang besar dan sistem pengubahan minyak kompleks, terdapat banyak peralatan bantuan unit.Dengan meningkat penggunaan penyimpanan sejuk,KohutepecPetikan untuk pemasangan penyimpanan sejuk membekukan cepat, papan penyimpanan sejuk, sebagai struktur penting penyimpanan sejuk, juga meningkat. Kerana penyimpanan sejuk berbeza dari penyimpanan sejuk biasa lain, ia penting untuk persekitaran pemasangan dan suhu. Oleh itu, beberapa masalah kecil mungkin diabaikan semasa pemasangan. Menurut pemahaman berikut.hak sifat,Isolasi lantai penyimpanan sejuk kecil struktur penyimpanan sejuk kecil biasanya dipanggil permukaan, iaitu,KohutepecDesign and installation principle of cold storage, atas,KohutepecJaga-jaga untuk penyimpanan sejuk perubatan, dinding dan tanah dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan isolasi lain, kerana muatan dan lepaskan penyimpanan sejuk kecil sering dikendalikan secara manual daripada forklift. Of course, if the height of the warehouse is high and the forklift is required for warehousing loading and unloading, the insulation board is not recommended for ground insulation, but the ground needs to be insulated separately like the ground insulation sample of medium-sized cold storage. - tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakPada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.


KohutepecRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk buahApa yang menyebabkan kesan buruk



Barang-barang yang sering diimport dan dieksport dan hasilnya besar mengikut keperluan produksi dan operasiKepastian Kualiti, ia boleh mengurangi tebal sampul bangunan dan meningkatkan kawasan penggunaan di dalam bawah keperluan pengisihan panas yang sama.Ujian kebocoran mengisi ammonia: pengesan kebocoran mengisi ammonia boleh dilakukan selepas ujian kebocoran sistem dan kebocoran tekanan. Tujuan adalah untuk meningkatkan ketat udara sistem gudang segar menyimpan dan meletakkan dasar yang baik untuk sistem untuk mengisi ammonia dan membungkus bahan isolasi panas.Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.Kohutepec,Dengan pembangunan masa, peranti pendinginan semakin umum. Semua aspek kehidupan tidak dapat dipisahkan dari penggunaannya. Keluarga juga akan dilengkapi dengan beberapa peranti pendinginan sederhana. Untuk peranti pendinginan seperti penyimpanan sejuk, penting untuk memilih bahan dengan pengisihan panas yang baik. Penyimpanan sejuk adalah pemilihan bahan yang lebih baik, penyahan api dan poliuretan yang tahan suhu tinggi adalah jenis penyahan api bahan memadam diri selepas menambahkan penyahan api. Titik lembut boleh mencapai lebih dari , dan ia akan hancur hanya pada suhu yang lebih tinggi. Selain itu, poliuretan akan membentuk deposit karbon pada permukaan foam apabila, yang membantu untuk mengisolasi foam yang didasarkan. Ia boleh menghalang api menyebar secara efektif.Judge the operating sound of the compressor, and carefully listen to the operating sound of water pump, compressor, fan and other equipment. In case of abnormal sound, timely warranty is required, so as to avoid greater damage to the compressor due to untimely warranty.

label:
5jawapan
Mesh lubang bulat
2Tingkat-- · 2023-01-25 12:19:56

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini KohutepecRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk buah memang bagus, cukup bertuah.

Lihat lagi
suapan
3Tingkat-- · 2023-01-25 12:25:18

Penjual yang baik, KohutepecRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk buah barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

Lihat lagi

KohutepecRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk buah Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

Lihat lagi
Kabel dan wayar dan bahan mentah kabel
5Tingkat-- · 2023-01-25 13:33:47

KohutepecRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk buah Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Lihat lagi

Pembelian dalam talian pertama KohutepecRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk buah. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)