halaman rumah

BabruyskWhat is the price of 1000 KVA transformerTerbitkan Panduan Operasi

2023-01-21 11:12:53lepaskan

BabruyskRalat pengubah kuasa,

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.BabruyskPembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.Pasukan pengubah kuasaRadovish,Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.Pada pengurusan muatan:Sebelum impuls tiada muatan ditutup,BabruyskBilik distribusi pengubah, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.


BabruyskWhat is the price of 1000 KVA transformerTerbitkan Panduan Operasi



Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.Transformer adalahMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.Hasil ujian,Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.Operasi pengubah tenggelam minyakSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;


BabruyskWhat is the price of 1000 KVA transformerTerbitkan Panduan Operasi



Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.Tanda kualiti tinggi,Dry type transformer factoryPembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).Babruysk,Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi,BabruyskPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubah, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

label:
6jawapan
Kai Technology Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-01-21 11:18:39

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

Lihat lagi
tianye service co., ltd.
3Tingkat-- · 2023-01-21 12:26:32

Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk BabruyskWhat is the price of 1000 KVA transformer ini sangat bernilai.

Lihat lagi
Boyang Metal Products Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-01-21 12:30:08

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, BabruyskWhat is the price of 1000 KVA transformer berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Shangrun Dingyuan Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-01-21 12:44:10

BabruyskWhat is the price of 1000 KVA transformerSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

Lihat lagi
spread trading co., ltd.
6Tingkat-- · 2023-01-21 13:08:25

BabruyskWhat is the price of 1000 KVA transformer Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

Lihat lagi
Perundingan Bekalan Gas Baharu
7Tingkat-- · 2023-01-21 13:11:13

BabruyskWhat is the price of 1000 KVA transformerBerapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah BabruyskWhat is the price of 1000 KVA transformer lebih murah?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)