halaman rumah

Mazat NangoKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segarYang berkualiti yang baik

2023-01-20 11:09:52lepaskan

Alasan lain ialah bahawa terdapat banyak bekas sejuk dalam sistem. Dalam kes ini, cari titik bocor dahulu, perbaiki bahagian yang ditemui, dan kemudian isi bekas sejuk yang cukup.Apabila pembukaan dan pengeboran diperlukan untuk plat gudang atas atau plat dinding, tetapan dan posisi dalaman dan luar akan dilakukan mengikut keperluan desain lukisan, dan pembukaan dan pengeboran akan dilakukan selepas pemeriksaan; Lubang masuk, lubang masuk cair, lubang bekalan air dan lubang pembuangan akan dibuka dengan pembuka lubang. Perjalanan pembangunan akan dilakukan pada masa selepas membuka dan menggali, dan lubang akan ditutup dengan bahan putih atau penyembunyi untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk; Pintu, ventilasi dan port penghantaran harus dihiasi dengan pinggir terbungkus dan ditetapkan dengan garis tarik, dengan jarak mm dan mm di luar.Mazat Nango,Jenis penyimpanan sejuk yang akan dibina dalam jenis penyimpanan sejuk akan ditentukan mengikut jenis barang yang berkeliaran. Contohnya, penyimpanan sejuk yang hanya mengelilingi sayuran hanya boleh menetapkan penyimpanan sejuk yang menyimpan segar. Jika terdapat banyak jenis komoditi yang mengelilingi dan perbezaan besar dalam suhu penyimpanan, penyimpanan sejuk pendingin + pendingin akan ditetapkan. Adapun saiz storan sejuk, ia akan ditentukan mengikut jenis, kuantiti, frekuensi, siklus, sama ada menggunakan rak untuk tumpukan, dll. Contohnya, untuk buah-buahan dan sayuran yang dikemas dalam kartun rujuk kepada kapasitas penyimpanan -kg per meter kubik, danPapan Cork: papan Cork boleh dikatakan sebagai jenis simpanan sejuk yang relatif primitif. Konduktiviti panas papan Cork relatif rendah, dan ia mudah untuk dicapai, jadi ia tidak sukar untuk diproses, jadi ia biasanya digunakan sebagai papan pengisihan dalam beberapa simpanan sejuk biasa. Jika anda mahu mengejar prestasi pengisihan panas yang lebih baik anda perlu melihat bahan berikut.Wattala,Aksi bakteria penyesuaian asid adalah terutama untuk menumbuhkan protein dalam bakteria. Penyasmian biasa termasuk asid laktik, putih, formalin dll. Secara khusus, selepas ikan keluar dari gudang beku cepat buangkan lapisan beku pada kumpulan paip penghapusan dan simpan suhu gudang di bawah , kemudian persiapkan dengan ~ g ħall per meter kubik gudang beku cepat, gunakan penyembur ke gudang, tutup pintu gudang dengan ketat, dan mulakan pembusnah secara berterusan untuk membiarkan ħall meledak dan mengalir dalam gudang, sehingga ħall boleh menyerap banyak bau ikan.Penyimpanan sejuk, muatan berlebihan kompressor, kekurangan pendingin, tekanan rendah terlalu rendah, penerimaan udara berlebihan, penghalangan kompressor.Isolasi panas polyuretan yang ketat mempunyai konduktiviti panas rendah dan prestasi panas yang baik. Apabila densiti poliuretan yang ketat adalah ~ kg / m, konduktiviti panas hanya . ~ .w / (m.k), yang paling rendah di antara semua bahan pengisihan panas pada masa ini.


Mazat NangoKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segarYang berkualiti yang baik



Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk,Penghapusan gas panas,Mazat NangoKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan buah,Mazat NangoDiagram pemasangan pintu penyimpanan sejuk, panas dilepaskan apabila paru super panas kompresor berkondensasi untuk mencair lapisan ganda di permukaan penghapusan. Ia berkaraterisasi oleh kemudahan yang kuat dan tenaga yang masuk akal. Untuk sistem pendinginan ammonia, minyak yang berkumpul di dalam penguap boleh dihapus semasa mendefrost, tetapi masa mendefrost adalah panjang, yang mempunyai kesan tertentu pada suhu penyimpanan, dan stesen sub-peraturan sistem pendinginan adalah kompleks.Performasi pengisihan panas bahan pengisihan panas untuk penyimpanan sejuk makanan keperluan bahan pengisihan panas poliuretan untuk penyimpanan sejuk adalah prestasi pengisihan panas, dan kualiti prestasi pengisihan panas tidak dapat diperhatikan sebelum ia benar-benar digunakan. Sudah terlambat untuk memerhatikan perbezaan antara penggunaan kuasa. Dalam bilangan besar ujian percubaan ini, keseluruhan sel foam adalah tinggi, dinding sel adalah tipis, yang menyebabkan prestasi bahan pengisihan penyimpanan sejuk; Poliol poliester biasa tidak digunakan.jumlah kosOperasi unit: sentiasa mengamati aras minyak dan kembali minyak pemampat dan bersih minyak. Jika minyak kotor atau aras minyak jatuh, ia akan diselesaikan pada masa untuk menghindari kesan negatif.Namun, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan, jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.Kedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan, dan yang dengan suhu gas yang sangat rendah digunakan sebagai pendingin untuk menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik, untuk menyerap panas di gudang, untuk mencapai tujuan pendinginan dan pengurangan.


Mazat NangoKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segarYang berkualiti yang baik



- Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.Standard eksekutif,Langkah desain penyimpanan sejuk: pemilihan dan persiapan lokasi penyimpanan sejuk. Menurut ciri-ciri aplikasi, penyimpanan sejuk boleh dibahagi ke penyimpanan sejuk seksual, penyimpanan sejuk retail dan penyimpanan sejuk skala besar. Apabila penyimpanan sejuk skala besar mula membina kawasan tanaman dengan bekalan tangan yang lebih pusat, faktor seperti lokasi geografik tertinggi dan kenalan dengan pasar juga perlu dipertimbangkan. Penyimpanan sejuk seharusnya ditempatkan di tempat sejuk tanpa cahaya matahari dan udara hangat sering. Penyimpanan sejuk kecil dan ukuran tengah seharusnya dibina dalam bilik. storan sejukApabila gudang penyimpanan segar dikumpulkan secara keseluruhan, ruang akan disimpan dengan dinding dan bumbung, tanah atau tembakan bawah mesti mengufuk, dan persekitaran pembinaan mesti bersih.Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.Mazat Nango,Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudahan adalah % ~ % kemudahan relatif, dan terdapat keperluan yang sesuai dengan ketat untuk dinding, langit, ventilasi, penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina, dan boleh mengawasi dan rekod suhu dan kemudahan di kawasan penyimpanan.Konfigurasi peralatan adalah masuk akal dan kehidupan perkhidmatan gudang beku cepat adalah panjang. Konfigurasi peralatan yang masuk akal gudang beku cepat boleh memperpanjang masa perkhidmatan gudang beku cepat. Sesetengah pemampat mudah untuk rosak apabila ia bekerja pada muatan penuh untuk masa yang lama, jadi kita cuba menggunakan unit selari skru. Keuntungan besar unit ini adalah ia boleh menyalakan semua peralatan, sama seperti shift di tempat kerja, sehingga kompressor boleh bekerja dan berehat bertukar.Bagi unit sejuk air, air sejuk akan sering diganti, dan sama ada sistem penyediaan air berjalan, mengeluarkan, mengeluarkan, bocor dan syarat lain wujud.

label:
6jawapan
Pembungkusan dan percetakan hiasan
2Tingkat-- · 2023-01-20 11:56:54

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, Mazat NangoKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

Lihat lagi
paip besi
3Tingkat-- · 2023-01-20 11:58:19

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini Mazat NangoKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

Lihat lagi

Mazat NangoKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

Lihat lagi

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, Mazat NangoKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

Lihat lagi
Zanyan Technology Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2023-01-20 13:01:03

Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka

Lihat lagi
Xintuo Stainless Steel Trading Co., Ltd.
7Tingkat-- · 2023-01-20 13:05:56

Mazat NangoKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)