halaman rumah

Teluk UtaraPompa boleh dipomp pembuanganPerkenalan ke standar pemeriksaan sebelum penghantaran

2023-01-18 08:12:50lepaskan

   Pump air selepas memahami penyebab bekalan cair yang tidak cukup, kita boleh menyelesaikan masalah: pertama, kita perlu memeriksa sama ada aras cair tangki penyimpanan cair yang berkeliaran perlu menambah media padanya.pam kemudahan yang kelihatan dikembangkan untuk menyesuaikan kepada keadaan kerja yang semakin kompleks dan memudahkan penggunaan. Mod penggunaannya lebih fleksibel. Peralatan mempunyai struktur maju, aliran luas, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Sesuai untuk mengangkut cair yang mengandungi partikel tegar, seperti batu pasir,   Operasi kelajuan pembolehubah pompa skru digunakan dalam kilang pembuangan. Pompa skru biasanya digunakan bersama dengan penyahidrat lumpur. Sama ada i   Jika air panas dalam [UNK] direkomendasikan,Teluk UtaraBaigang deep well pump, pam air panas mesti digunakan, dan air tap luaran mesti disambung untuk pendinginan semasa operasi jika tidak motor tidak akan dibakar kerana suhu tengah terlalu tinggi.Sokoto,antara bahagian penyorban air dan tubuh yang membawa dan bolt pada sambungan tekanan yang membawa, supaya ia lebih sesuai bagi kita untuk melepaskan bahagian yang membawa; Apabila shaft ditarik keluar dari bahagian suction, kacang penyesuaian pada shaft harus   Submersible slurry pump Use ultrasonic method to detect whether there is cavitation in the   Kestabilan dan kepercayaan segel antara tubuh pam.


Teluk UtaraPompa boleh dipomp pembuanganPerkenalan ke standar pemeriksaan sebelum penghantaran



   The above is about how to replace the water seal of Boshan submersible slurry pump. Selain segel air, bahagian lain pompa juga perlu diganti pada masa apabila mereka rosak. Selain itu, beberapa bahagian pompa adalah relatif mudah untuk rosak, jadi kita perlu menggantikannya secara regolar pompa terlepas dan rosak.   Pertama, mari s bercakap tentang pompa menegak yang biasa. Here we refer to ZJL and SP submerged slurry pumps. Secara langsung, pompa penyelamat selam juga adalah penyelamat menegakPengurusan jujurich resisten memakai dan partikel melepasi.   Semasa pemasangan komponen bearing licin, jika pemasangan adalah betul, minyak licin adalah sesuai, perbaikan adalah tepat waktu,Teluk UtaraPompa paip menegak tahap tunggal ISG, dan umur penghantaran akan panjang, staf perbaikan patut perbaiki komponen bearing secara peribadi, memeriksa keadaan bearing dan minyak licin, dan   Apabila peralatan sedang digunakan,


Teluk UtaraPompa boleh dipomp pembuanganPerkenalan ke standar pemeriksaan sebelum penghantaran



   Apabila menggunakan pompa penyelamat,y minyak lubricating atau cat campuran pada kongsi selepas disambung, dan ketat skru.   semasa operasi, pam sumur dalam akan berputar dengan lancar tanpa getaran dan bunyi yang tidak normal. Perhatikan sama ada terdapat perubahan jelas dalam motor berjalan semasa dan tekanan baris sebelum dan selepas permulaan. Perubahan aras air dalam sumur akan diawasi sering. Motor tidak boleh terkena permukaan air atau tenggelam ke dalam sluke hadapan, dan gulung lengan dengan tangan untuk menekanTeluk Utara,   It may be that the motor power of the water pump is too large, the working current is too large, and the heat generation is too large, resulting in the high temperature of the vacuum pump.Segel ller, segel mekanik, dll.dengan pam perlu disediakan.

label:
5jawapan
Kapeng Electric Technology Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-01-18 09:28:05

Apabila Teluk UtaraPompa boleh dipomp pembuangan menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

Lihat lagi
Pembinaan kejuruteraan terma
3Tingkat-- · 2023-01-18 09:32:27

Saya akan membelinya pada masa hadapan Teluk UtaraPompa boleh dipomp pembuangan dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

Lihat lagi
TECO Jusheng Elevator Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-01-18 09:53:31

Teluk UtaraPompa boleh dipomp pembuangan Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

Lihat lagi
menumbuk pinggan
5Tingkat-- · 2023-01-18 09:58:18

Perkhidmatan anda sangat baik, Teluk UtaraPompa boleh dipomp pembuangan juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
minum air tulen
6Tingkat-- · 2023-01-18 10:07:04

Teluk UtaraPompa boleh dipomp pembuangan Beritahu saya harga, adakah terdapat harga terperinci untuk parameter tersebut?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)