halaman rumah

BelarusModel pengubah distribusiPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan

2023-01-14 11:12:46lepaskan

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringDipersediakan dengan pengawal suhu pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum,BelarusTransfer minyak kuasa S13,BelarusPenukar kuasa, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.Belarus,TransformerTherefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer,Belarus315 KVA oil type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.Blantyre,Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.


BelarusModel pengubah distribusiPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan



oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Harga,Penyebar bunyi pengubah jenis keringPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan


BelarusModel pengubah distribusiPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan



Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Kualiti tertinggi,Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.BelarusIa biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaSebelum tiada kesan muatan ditutup, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

label:
4jawapan
Agensi Perkapalan Pantai
2Tingkat-- · 2023-01-14 11:56:08

BelarusModel pengubah distribusiSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

Lihat lagi
Kejuruteraan anti-karat dan penebat haba
3Tingkat-- · 2023-01-14 11:57:16

Adakah anda mempunyai BelarusModel pengubah distribusi? BelarusModel pengubah distribusiBerapa harga spot

Lihat lagi
pagar pembatas berkelajuan tinggi
4Tingkat-- · 2023-01-14 12:17:24

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. BelarusModel pengubah distribusi Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

Lihat lagi
Pembinaan kemudahan pengedaran LNG
5Tingkat-- · 2023-01-14 12:38:44

Ya, BelarusModel pengubah distribusi kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)