halaman rumah

Bad IschlPelbagai pengubahMasalah apa yang akan mempengaruhi kerja

2023-01-08 17:09:42lepaskan

Menurut undang-undang Ohm

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi,Bad IschlPengubah kuasa suai, dengan kata lain,Bad IschlAnalisis pengubah distribusi, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.Bad Ischl,Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.Singapura,Syarikat pengubah minyak terjunBunyi dalam kes kegagalan fasaSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.


Bad IschlPelbagai pengubahMasalah apa yang akan mempengaruhi kerja



Pembuat pengubah jenis keringPembuat TransformerApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Jabatan Kualiti,Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering,Bad IschlFungsi pengubah utama dalam kilang kuasa, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah,Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada andaOperasi pengubah tenggelam minyakBad Ischl,Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

label:
5jawapan
buah-buahan
2Tingkat-- · 2023-01-08 17:47:32

Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

Lihat lagi
parut keluli
3Tingkat-- · 2023-01-08 17:58:13

Syarikat anda Bad IschlPelbagai pengubah mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

Lihat lagi
Runtian Sculpture Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-01-08 18:58:44

Bad IschlPelbagai pengubah Sangat bagus, tetapi syarikat logistik lebih perlahan, tetapi produknya sangat bagus, o(∩_∩)o...

Lihat lagi
kabinet senjata api
5Tingkat-- · 2023-01-08 19:02:42

Saya telah membeli-belah dalam talian Bad IschlPelbagai pengubah selama bertahun-tahun, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya sangat berpuas hati dengan kualiti dan mutu produk.

Lihat lagi
Wanhe Electronic Commerce Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2023-01-08 19:06:31

Kerjasama dengan anda sangat baik, Bad IschlPelbagai pengubah kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)