halaman rumah

BejucalPompa lumpur centrifugalBagaimana operasi dan nyahpepijat

2023-01-08 08:09:41lepaskan

   Pompa slurry efisien tinggi mempunyai tiga ciri-ciri: pertama, pompa slurry mempunyai efisien operasi tinggi dan kehilangan rendah.es entering the equipment and causing pump jamming.Bejucal,bulat. Namun, disebabkan jumlah besar humus dan air vapor di bawah tanah, ia mudah untuk memegang permukaan berbagai-bagai alat dan alat, yang menyebabkan kehidupan berkarat dan pendek perkhidmatan. Adakah pam sumur dalam besi stainless mudah untuk dihancurkan? Use for a period of timepompa itu lelah dan rosak oleh kesan ini. Cavitasi disebabkan oleh pecahan gelembung udara dan stempel bahan disebabkan perbezaan suhu udara dan tekananBorlange,   Memotong pedang boleh dipilih untuk memotong beberapa blok besar bahan-bahan kuat menjadi potongan semasa digunakan, supaya penghalangan boleh dihindari semasa digunakan semula.   The solution to the excessive temperature of the water pump: when selecting the motor, it is necessary tokecil, ia mempunyai keuntungan struktur sederhana, nyaman disassembly dan mai   Adakah ia akan rosak oleh humus bawah tanah dan air panas? Ini adalah kepentingan rakan-rakan yang mahu membeli pompa sumur dalam besi stainless.diaktifkan oleh motor, ia biasanya mempunyai tahan kesan tegangan yang baik. Pompa selam adalah jenis pembukaan cepat dan menutup cepat, jadi ia biasanya menggunakan beberapa aliran kecil dan tekanan kecil.penyelamatan peralatan,pasir untuk memindahkan tempat pam pasir ke belakang dan ke belakang untuk pam pasir, sehingga kawasan pam pasir di kawasan ini membentuk omb madu,lihat hari ini   Air atau kebocoran udara dalam saluran paip. Kacang mungkin tidak ketat semasa pemasangan. If the leakage is not serious, the air or water leakage can be treated with cement or cement slurry mixed with asphalt oil. Pembaikan sementara boleh dilakukan dengan lumpur basah atau sabun lembut. Jika air kebocoran di kawasan pompa air,BejucalPompa lumpur tenggelam garis sampah, ketat


BejucalPompa lumpur centrifugalBagaimana operasi dan nyahpepijat



atau pam boleh tenggelam dalam cair pada masa yang sama; Pompa lumpur menegak adalah produk awal, dan pompa lumpur selam adalah produk baru dikembangkan mengikut permintaan pasarRaka Tanda, permintaan untuk pompa penyelam selam telah meningkat besar. Dalam banyak medan, pompa lumpur selammenyambung keadaan kerja, jurutera senior industri pam Panshi boleh memilih dan merancang untuk anda; For example, ZJ series   The development of submersible slurry pumBejucal,   Tujuan adalah untuk menghindari kebocoran air pompa,BejucalISG single stage vertical pipeline pump, tetapi segel air mungkin rosak kerana kesalahan selepas beitechnology,BejucalPompa saluran paip, submersible slurry pump appears in response to market demand. Ia khususnya sesuai untuk kedalaman di mana pompa lumpur menegak tidak boleh berfungsi. Bahagian bawah air pompa lumpur menegak biasanya tidak lebih dari m, dan tentu saja ia boleh lebih dari. Contohnya, kedalaman reka maksimum syarikat kita s pompa lumpur di bawah air boleh mencapai m, tetapi kedalaman di bawah air itu bukan kedalaman operasi terbaik semacam pompa ini, jadi ia akan membawa ke ketidakbertanggungjawab   Mungkin juga terdapat kegagalan mekanik pompa seperti kerosakan serius pada pembawa pompa, sehingga bore akan & ' swept& ' apabila stator dan rotor menggosok satu sama lain, atau impeller akan terperangkap kerana kotoran seperti air dan rumput apabila

label:
5jawapan

Ia patut dipuji, sangat bagus, BejucalPompa lumpur centrifugal Saya sangat menyukainya.

Lihat lagi

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti BejucalPompa lumpur centrifugal anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

Lihat lagi

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

Lihat lagi
Ding Yan Trading Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-01-08 09:14:03

Ia patut dipuji, sangat bagus, BejucalPompa lumpur centrifugal Saya sangat menyukainya.

Lihat lagi
Jualan
6Tingkat-- · 2023-01-08 10:04:59

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, BejucalPompa lumpur centrifugal sangat baik, seperti bos.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)