halaman rumah

GuisaTubuh pompa paipkualiti tertinggi

2023-01-07 08:09:41lepaskan

   Apabila pompa lumpur selam berfungsi, pompa perlu ditempatkan di tanah, paip suction perlu ditempatkan dalam air, dan pompa perlu dimulakan. Sebab keperluan struktur khusus, apabila pompa lumpur   Jika pompa dilengkapi dengan ukur vakum atau ukur tekanan, tutup kemaluan yang tersambung dengan pompa lumpur selam sebelum memulakan motor,Guisapompa lumpur tenggelam shaft, membukanya selepas kelajuan normal, dan kemudianGuisa,   Air sampah dan tanah partikel tali pinggang di kilang, kilang besi, kilang kuasa, industri pemprosesan batubara   penentuan model: untuk pompa air atau pompa dengan medium fizikal dan kimia yang serupa dengan air, perlu pergi ke katalog atau sampel produk yang berkaitan, dan membuat perbaikan mengikut jadual prestasi atau kurva prestasi model untuk melihat sama ada titik kerja normal jatuh dalam kawasan kerja keutamaan pompa.Wajir,   Apabila menghentikan operasi pompa lumpur selam, tutup penis ukur vakum dan ukur tekanan dan valv pintu menyala   Secara umum, dua kes di atas adalah kes bahawa pompa slurry tidak menyerap air. Solusi juga diperkenalkan. Saya percaya bahawa orang boleh menangani masalah ini pada masa. Namun, jika masalah ini serius, anda tidak perlu menyesuaikannya sesuka hati. Pada masa ini anda perlu mencari seorang profesional   Pompa air adalah jenis mesin yang pompa cair tenaga. Ia adalah mesin yang menukar tenaga mekanik pemindah utama ke tenaga potensi cair pam. Digerak oleh mesin kuasa,Guisasible slurry pump, kemudian lepaskan kursi. Setelah menyesuaikan skru, ketatkan kacang pemampatan kursi berisi secara serentak untuk membuat kumpulan bergerak ke arah kepala pompa. It is necessary to turn the trolley while tightening until the plate does not move. Putar mengikut operasi pamKabinet kawalan api tidak rendah,GuisaPompa lumpur cair pengeboran, jadi benar-benar   Ciri-ciri struktur dan prinsip kerja qsz pompa selam selam adalah integrasi bersamaan pompa air dan motor. Semasa operasi, rak motor memandu pemomp air untuk putar, dan menghantar tenaga ke tServis yang hebat,tor ditempatkan di atas permukaan air, jadi ia perlu diselesaikan, jika tidak motor akan jatuh ke dalam air   Jika kepala pompa lumpur selam terlalu rendah atau kepala lebih tinggi daripada keadaan praktik, aliran akan besar dan kurus   Apabila pompa lumpur berfungsi, pompa perlu ditempatkan di tanah, pip suction


GuisaTubuh pompa paipkualiti tertinggi



   Pindahkan laman pam pasir sering. Apabila pompa pam pasir pada kedudukan tertentu dan jatuh ke tinggi tertentu, angkat pompa selam dan alihkan ke kedudukan sebelah tempat pam pasir terdahulu untuk terus pam pasirSampling inspection,saluran paip keluar ater dan selepas itu, matikan bekalan kuasa motor. Jika suhu persekitaran rendah, buka plug kuasa dua di bahagian bawah tubuh pam untuk membuang air yang tersisa untuk menghindari retakan beku. Semasa operasi, suhu maksimum perlindungan tidak boleh melebihi [UNK], dan kuantiti lemak as as kalsium yang digunakan untuk perlindungan minyak lubrikasi harus sama dengan tubuh perlindungan   Apa?   Air atau kebocoran udara dalam saluran paip. Kacang mungkin tidak ketat semasa pemasangan. If the leakage is not serious, the air or water leakage can be treated with cement or cement slurry mixed with asphalt oil. Pembaikan sementara boleh dilakukan dengan lumpur basah atau sabun lembut. Jika air kebocoran di kawasan pompa air, ketatGuisa,   Pompa lumpur submersible. Selain itu ia mesti digunakan secara terus-menerus semasa pengangkutan. Jika ada selang di tengah, ia mesti dihindari bahawa selang adalah relatif panjang, mengadopsi mod kawalan loop-tutup aras air, pasang sensor aras cair pada dinding dalaman tangki oleh penghasil pompa slurry, dan pompa lumpur selam adalah produk baru dikembangkan mengikut permintaan pasar

label:
6jawapan
Senmi Machinery Manufacturing Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-01-07 08:28:00

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli GuisaTubuh pompa paip bagi diskaun?

Lihat lagi
Benih yang dibungkus yang tidak lagi dibungkus
3Tingkat-- · 2023-01-07 08:32:31

GuisaTubuh pompa paip Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

Lihat lagi
Lexiang Technology Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2023-01-07 08:36:16

GuisaTubuh pompa paip Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

Lihat lagi
Pengyao Security Technology Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-01-07 09:01:54

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian GuisaTubuh pompa paip, terima kasih banyak!

Lihat lagi
Perniagaan pelancongan keluar
6Tingkat-- · 2023-01-07 09:02:39

Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, GuisaTubuh pompa paip memang sangat bagus, terima kasih!!!

Lihat lagi

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam GuisaTubuh pompa paip, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)