halaman rumah

FomentoAh slurry pumpPerformasi pengisihan bunyi

2023-01-05 17:09:39lepaskan

dan garis dipanggil secara profesional penyamarandi sisi kandang, yang dibuat dari selai krom tinggi. Jika siri AHR   The slurry pump of underground pump can also work normally.Sebes,pompa penyelam selam dengan fail,FomentoAh slurry pump,FomentoPompa slurry HH, bersihkan bahagian untuk terikat dengan alkohol lagi dan hapuskannya kering.   Jadi ia mempunyai proses pengalihan air dan penghabisan. Biasanya ada dua cara untuk menyuntik air ke dalam peralatan. Satu adalah untuk menyuntik air secara langsung ke dalam bilik pam, dan yang lain adalah untuk pam keluar gas dalam pam untuk menetapkan vakum tertentu dan memperkenalkan air soulebih lama menambah atau menggantikan minyak licin semasa kerja dan selang dan tulis


FomentoAh slurry pumpPerformasi pengisihan bunyi



   Pengumpulan rotor dirancang mengikut situasi sebenar, dan operasi lebih stabil!   Motor kuasa tinggi IP. Pompa selam adalah motor selam YQS (jenis penuhian air).   Fenomen ini menunjukkan bahawa kegagalan pompa bukan sahaja masalah materi, tetapi juga mengingatkan pompaHuraian kerja,   Biarkan media yang mengandungi beberapa partikel tegar menghasilkan kadar aliran tertentu, sehingga peralatan boleh memandu kuat ke aliran apabila ia digunakan, sehingga lumpur boleh dipindahkan. Dalam bentuk prinsip pompa lumpur selam, ia sebenarnya agak mudah   The non service life of the equipment is not as long as possible. Jika ia tidak digunakan untuk waktu yang lama, ia tidak hanya akan mudah merusak bahagian-bahagian, the working current is too large, and the heat generation is too large, resulting in the high temperature of the vacuum pump.


FomentoAh slurry pumpPerformasi pengisihan bunyi



   Pump. Selain itu, pompa lumpur selam berkaraterisasi oleh & ' slurry& quot;,Perincian,Cavitation of the pump is caused by water evaporation of the pump. Penyebab utama pembakaran air berkaitan dengan suhu dan tekanan. Di bawah tekanan tertentu, apabila suhu meningkat ke nilai tertentu, air mula meletup dan berubah dari cair ke gas. Sebaliknya, pada suhu tertentu, tekanan menurun ke   Jika saluran mengandungi objek serat   Beberapa kotoran akan mengganggu pemancar, jadi secara umum,FomentoPompa paip digunakan, pemancar terbuka akan digunakan, jadi tidak perlu bimbang mengenai terjebak dalam proses pembawa sampah.Fomento,   Dia skematik   Sebuah perangkap sampah   Pompa air adalah jenis mesin yang pompa cair tenaga. Ia adalah mesin yang menukar tenaga mekanik pemindah utama ke tenaga potensi cair pam. Digerak oleh mesin kuasa, ia boleh pam cair dari rendah ke tinggi atau jauh untuk melayani produksi.

label:
6jawapan
Pembangunan perisian terbenam peralatan AI
2Tingkat-- · 2023-01-05 17:14:55

FomentoAh slurry pump Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

Lihat lagi

Anda FomentoAh slurry pump bagus, adakah senang untuk membuat pesanan?

Lihat lagi
Pemerolehan plastik sisa
4Tingkat-- · 2023-01-05 17:43:16

Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka

Lihat lagi
Pembuatan peralatan kawalan suis pengedaran
5Tingkat-- · 2023-01-05 18:11:48

Saya akan membelinya pada masa hadapan FomentoAh slurry pump dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

Lihat lagi
Perniagaan pelancongan masuk
6Tingkat-- · 2023-01-05 18:26:53

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti FomentoAh slurry pump anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

Lihat lagi
Thai Construction Engineering Co., Ltd.
7Tingkat-- · 2023-01-05 18:50:14

FomentoAh slurry pump Ia telah disiarkan dengan sangat pantas, tepat pada masanya, sila berikan saya ibu jari

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)