halaman rumah

CalimeteLoSkema pertimbangan kesan perisai

2023-01-03 11:09:38lepaskan

   Pertama buang pompa dari enjin.   The solution to the excessive temperature of the water pump: when selecting the motor, it is necessary toCalimete   Pipeline satu-tahap pompa suction tunggal. Ia adalah produk ideal pompa minyak tradisional. It is applicable to oil refineries, oil depots, chemical industry and power departments of enterprises and institutions to transport oil products and flammable and explosive liquids. Suhu operasi juga sepatutnya berada dalam .om meter ke meter!Boston Selatan,   Kelajuan penggemar pompa air terlalu rendah, dan tekanan udara dan volum udara relatif sma   Apabila pam tidak digunakan, pam akan ditangkap jauh dari sumber air pada masa untuk mengeluarkan air yang berkumpul dalam pam, terutama dalam musim sejuk. Kemudian letakkannya di tempat yang kering. Condi   Jika tidak ada sensor kebocoran air yang sepadan, diperlukan untuk menyimpan secara terus-menerus lumpur selam


CalimeteLoSkema pertimbangan kesan perisai



kedudukan pompa lumpur menegak berbeza. Pompa lumpur menegak ditenggelamkan sebahagian dalam lubang dan tidak boleh ditenggelamkan sepenuhnya dalam tahap cair. Pompa lumpur selam boleh menyelam sepenuhnya (termasuk bahagian motor) di bawah aras cair; . Penggunaan enjin untuk pompa lumpur menegakpompa trik berfungsi secara biasa pompa elektrik perlu dilengkapi dengan kabinet kawalan pompa air yang sepenuhnya aktif apabila tiada syarat lain. Jangan sambung secara langsung grid kuasa atau guna suis pisau untuk sambung bekalan kuasa.   Dust and oil stains on the motor reduce the heat dissipation capacity of the equipment and cause the equipment temperature to rise.Kejujuran dan keuntungan bersama,keadaan normal. Selain itu, bunyi kejadian antara impeller dan shell pompa perlu dihindari.segel), dan permulaan pompa siri juga mengikut kaedah di atas. Hanya selepas pompa tahap pertama dimulakan,CalimetePompa lumpur menegak, pompa lumpur selam boleh membuka valv keluar pompa tahap terakhir (saiz pembukaan berdasarkan aliran motor pompa tahap pertama sebagai kuasa nominalr ke dalam pemampat air untuk mengalihkan air. Apabila pompa tangan melepaskan air,CalimetePompa lumpur centrifugal, ia bermakna pompa penuh


CalimeteLoSkema pertimbangan kesan perisai



cause serious damage to the equipment itself, so it is also a reminder that we are using it toopelaburan,   pencucian dan suntikan air dengan peralatan vakum: keleluaran diri pompa sentrifugal sama dengan keleluaran tekanan negatif pompa vakum, jadi pompa vakum cincin air digunakan untuk keleluaran untuk mencapai masuk air.   Kawalan tekanan: pengukur tekanan elektrik luaran atau pengawal tekanan boleh menyalakan secara automatik   Sebagai pompa lumpur selam yang luas digunakan dalam banyak medan,   Pertama-tama nyaman disassembly dan maiCalimete, kita perlu memilih peralatan dengan sijil rasmi apabila membuat pilihan. Kita mesti menghindari membeli beberapa produk yang sudah lama atau lebih rendah. Dan kadang-kadang apabila pompa sedang digunakan, pompa berbilang perlu digunakan secara selari atau steration, perlu memeriksa sama ada valv bawah terbuka dan membuat penyesuaian yang sepadan.   Kemudian menggantikan tarik dan pompa plat penutup dan ketat kacang pembetulan.

label:
6jawapan
Changheng Metallurgical Equipment Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2023-01-03 11:32:11

CalimeteLo Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

Lihat lagi
Kapeng Electric Technology Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2023-01-03 12:16:53

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini CalimeteLo memang bagus, cukup bertuah.

Lihat lagi
Benih yang dibungkus yang tidak lagi dibungkus
4Tingkat-- · 2023-01-03 12:17:41

Haha, CalimeteLo diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

Lihat lagi
Perniagaan pelancongan keluar
5Tingkat-- · 2023-01-03 12:36:04

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti CalimeteLo anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

Lihat lagi
plat besi
6Tingkat-- · 2023-01-03 12:39:43

Anda CalimeteLo bagus, adakah senang untuk membuat pesanan?

Lihat lagi

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli CalimeteLo bagi diskaun?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)