halaman rumah

YamagataKost pemasangan beku kecilSeveral misunderstandings in maintenance

2023-01-03 05:12:37lepaskan

Pemasangan papan penyimpanan sejuk adalah pautan bagi projek pemasangan penyimpanan sejuk. Pemasangan penyimpanan sejuk harga tinggi untuk berbagai spesifikasi, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan. Penjual sampah, industri, perusahaan dan jabatan kuasa diterima untuk melawat dan bernegosiasi! Tubuh penyimpanan sejuk dan plat penyimpanan termasuk: lantai, plat menegak dan plat langit. Pemasangan plat penyimpanan dalam arah dan tindakan pencegahan berbeza adalah seperti ini: masukkan lokasi pembinaan, sahkan keadaan pembinaan mengikut lukisan pembinaan, tentukan kedudukan pemasangan peralatan, dan kemudian rujuk kepada spesifikasi berikut.Pada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.Yamagata,Permukaan penghisap udara kondensator akan disimpan lebih dari mm jauh dari dinding, dan keluar udara akan disimpan lebih dari m jauh dari halangan.Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Yerba Buena,Tindakan penapisan akan disediakan untuk bilik villa dan lapisan atas atas permukaan jalan bangunan penyimpanan sejuk.Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,Tindakan penapisan akan disediakan untuk bilik villa dan lapisan atas atas permukaan jalan bangunan penyimpanan sejuk.


YamagataKost pemasangan beku kecilSeveral misunderstandings in maintenance



Secara umum,YamagataHarga storan sejuk, dalam operasi sebenar sistem pendinginan, kerana keadaan suhu sentiasa berubah, hanya dengan bergantung pada operasi berhati-hati staf pengurusan penyimpanan sejuk dan menyesuaikan dengan tepat operasi peralatan pendinginan penyimpanan sejuk, boleh sistem pendinginan sentiasa berada dalam keadaan kerja yang ideal dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.Pencerahan panas yang bagus, pendinginan yang bagus. Jangan tumpukan sundry disekitar unit sejuk Peralatan elektrik peralatan gudang segar akan dilindungi dari kebumian dan kejutan elektrik disebabkan oleh kebocoran elektrik. Tali, kendali dan kunci pintu gudang penyimpanan segar akan ditambah secara terus menerus dengan minyak mengikut situasi sebenar. Penyelamatan peralatan elektrik peralatan gudang penyimpanan segar akan beroperasi oleh ahli elektrik atau pegawai yang tahu perasaan umum elektrik. Setiap penyimpanan mesti matikan bekalan kuasa untuk memastikan keselamatan.Sama ada ada tanah pada kondensator dan penyebaran panas yang tidak baik akan menyebabkan tekanan kondensasi terlalu tinggi bagi peti sejuk. Untuk melindungi kompresor, mesin berhenti berjalan di bawah tindakan pengawal tekanan. Apabila penyebaran panas adalah baik, tekan butang reset hitam pada pengawal tekanan, dan mesin boleh memulakan operasi secara automatik.Perincian, dan kehidupan perkhidmatan boleh mencapai tahun.Pembangunan air-tight bagi gudang beku cepat: gudang penyimpanan segar atmosfera yang diubah suai dikembangkan berdasarkan gudang penyimpanan segar suhu tinggi tradisional,YamagataPembuat pemasangan gudang sejuk, yang mempunyai & ldquo; Pembekalan & rdquo; Fungsi, pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk menyimpan buah, penyimpanan sejuk perubatan, produk lengkap, kualiti yang baik dan harga yang baik. Terdapat juga & ldquo; Pengkondisi & rdquo; Fungsi Namun, gudang beku yang cepat bukanlah superposisi sederhana dari gudang suhu tinggi biasa dan peralatan pengkondisi udara. Untuk menyesuaikan komposisi gas dalam gudang cepat,YamagataPemasangan profesional penyimpanan sejuk, perlu memastikan gudang beku cepat mempunyai ketat udara yang baik. Ini telah disahkan oleh kajian teori dan banyak pengalaman praktik dari gudang beku cepat.Semasa pemasangan plat gudang atas jangkauan panjang, jika sinar besi sokongan telah dipasang dalam gudang plat gudang atas dan sinar besi sokongan akan dipasang dengan garis tarik semasa pemasangan setiap plat gudang, dan setiap plat gudang atas akan dipasang dalam dua baris; Jika jenis titik angkat diterima, pemasangan dan pembangunan bentangan angkat akan diselesaikan sebelum pemasangan dan pembangunan plat silo at as, supaya memastikan setiap titik angkat boleh dipasang pada masa yang sama semasa pemasangan plat silo atas; Titik angkat akan memastikan sekurang-kurangnya ada dua titik sepanjang arah lebar setiap plat gudang.


YamagataKost pemasangan beku kecilSeveral misunderstandings in maintenance



Langkah desain penyimpanan sejuk: takrifkan volum penyimpanan sejuk. Saiz penyimpanan sejuk patut berdasarkan desain nombor besar produk pertanian yang akan disimpan untuk masa yang lama. Volum ini dihitung berdasarkan volum penting barang yang disimpan yang dikumpulkan dalam penyimpanan sejuk, ditambah baris ke baris koridor, ruang dalaman antara tumpukan dan dinding, nisbah panjang dan lebar tinggi penyimpanan sejuk ditentukan. Necessary auxiliary engineering buildings and equipment shall also be considered in the design of cold storage, such as working intermediate, packaging and combing room, special tool warehouse, loading and unloading platform, etc.pengurusan, yang mempunyai prestasi pengisihan panas yang hebat, kesan penyimpanan dan sirkulasi dan mengurangkan penggunaan tenaga operasi. Sudah tentu, lebih penting adalah pilihan sistem pendinginan. Contohnya pada masa ini, sistem pendinginan pendinginan fluor masih adalah aliran utama, perlu menghitung data untuk pemasangan penyimpanan pendinginan, dan kemudian membuat pilihan kualiti tinggi.Lokasi pemasangan gudang penyimpanan segar akan berada di tempat yang stabil dan selesa; (Jika ia adalah petani buah tempatan, ia patut dipasang berhampiran sumber buah)Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.Yamagata, perhatian akan diberikan kepada kerosakan dan goresan tubuh penyimpanan untuk mengelakkan tekanan dan kerosakan plat penyimpananSemasa penggunaan penyimpanan sejuk, yang akan mengurangkan prestasi pengisihan panas setempat tubuh penyimpanan.Polyurethan dengan perlahan api yang baik dan keterlaluan api adalah jenis bahan yang membakar dan memadam diri selepas menambahkan penerlaluan api. Dalam kes api, ia boleh dikarbonisasi, tidak seperti pembakaran aliran dan flashover seperti papan ekstrus, yang dapat mengelakkan penyebaran api secara efektif. Secara khususnya, ia boleh ditutup sebagai keseluruhan selepas perawatan sistemik penghalang api untuk membentuk produk yang tidak terbakar.Semakin ramai orang mula membina penyimpanan sejuk, dan kebanyakan orang memilih untuk menggunakan penyimpanan sejuk untuk membina penyimpanan sejuk. Mengapa? Mengapa orang memilih penyimpanan sejuk untuk pembinaan? Apa keuntungan penyimpanan sejuk? Berikut adalah perkenalan terperinci.

label:
6jawapan

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini YamagataKost pemasangan beku kecil sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

Lihat lagi
Kecuali logam berharga
3Tingkat-- · 2023-01-03 13:13:04

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak YamagataKost pemasangan beku kecil, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

Lihat lagi
pagar pembatas berkelajuan tinggi
4Tingkat-- · 2023-01-03 13:14:27

Bolehkah anda memberi saya YamagataKost pemasangan beku kecil spesifikasi terperinci?

Lihat lagi
Li Lifeng Door Industry Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2023-01-03 13:16:41

Anda YamagataKost pemasangan beku kecil bagus, adakah senang untuk membuat pesanan?

Lihat lagi
Perundingan Teknologi Kuasa
6Tingkat-- · 2023-01-03 13:38:36

Baru terima barang, sangat bagus, YamagataKost pemasangan beku kecil berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Pelaburan projek gas
7Tingkat-- · 2023-01-03 13:39:17

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, YamagataKost pemasangan beku kecil penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)