halaman rumah

CabralPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd.Ia dicintai oleh banyak pembuat

2022-12-30 05:04:34lepaskan

Semasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastikan ia bersih. Jika ditemui bahawa aras minyak tidak cukup bersih atau aras minyak jatuh gantikannya dengan minyak baru pada masa, supaya mengelakkan pemampat buruk dan mengurangkan hidup perkhidmatan pemampat.Kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk bergantung pada kualiti peralatan pendinginan, tetapi ia juga mempunyai hubungan yang besar dengan pengurusan dan penyelamatan sehari-hari yang sesuai selepas pemasangan penyimpanan sejuk. Banyak kali, orang sering mengabaikan titik terakhir. Dalam kehidupan sehari-hari, selama kita menyimpan dan menyimpan penyimpanan sejuk secara biasa, kita boleh meningkatkan hidup perkhidmatan penyimpanan sejuk dan mengurangi biaya.Cabral,Pemampatan sistem: pemampat udara sedia digunakan. Apabila pemampat udara tidak dapat diselesaikan,CabralPemasangan storan sejuk besar, pemampat ammonia boleh digunakan sebagai gantinya.Apabila penyimpanan sejuk digunakan untuk pertama kalinya atau ditutup untuk masa yang panjang, ia dilarang secara ketat untuk menampung barang di dalam gudang. Gudang mesti perlahan-lahan dikurangi kepada suhu yang diperlukan. Untuk gudang suhu rendah, ia perlu disejukkan dalam tahap untuk mengelakkan perubahan suhu secara tiba-tiba di dalam dan diluar gudang, yang menyebabkan tubuh gudang.Bimbo,Sekarang mari kita analisis keperluan produksi dan penggunaan penyimpanan sejuk. Kondensi dalam storan sejuk atau lapisan pengisihan adalah berbahaya. Semasa proses kering dinding baru atau dalam keadaan musim sejuk, apabila uap air dengan suhu dalam tinggi migrasi di luar, mustahil untuk kondensasi di dinding disebabkan penghalangan penyimpanan sejuk.Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Peralatan ini dibina mengikut keperluan aplikasi distribusi suhu rendah. Ia diselarang dalam titik berikut: sebuah bilik suhu rendah, sebuah platform tertutup, pintu sejuk yang bersilat listrik, segel fleksibel anti-terhempas, dan peralatan pengkondisi tinggi platform (saluran mengangkat) dibina untuk menyelesaikan & ldquo; Pintu ke pintu & rdquo; Jenis operasi muatan dan muatan telah menjadi simbol penyimpanan sejuk modern.


CabralPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd.Ia dicintai oleh banyak pembuat



Kegagalan penyimpanan sejuk berbilang lapisan: volum pengangkutan menegak gudang adalah besar, dan barang masuk dan keluar dan pengurusan operasi tidak sesuai dengan penyimpanan sejuk lapisan tunggal; Dengan pembangunan kapasitas muatan lantai, nisbah kawasan lantai setiap bilik sejuk adalah rendah; When the multi-storey cold storage is built on the foundation with poor ground resistance, the foundation construction is complex. Biaya tinggi; Apabila komponen prefabrik digunakan, peralatan pembinaan besar diperlukan dan masa pembinaan panjang.Lakukan kerja yang baik untuk peringatan awal kegagalan kuasa. Persekutuan pengurusan penyimpanan atmosfer terkawal akan sering memberi perhatian kepada pemberitahuan jabatan kuasa setempat. Dalam kes pengendalian kuasa atau pengubahan garis,CabralConstruction and installation of cold storage, mereka akan melakukan kerja yang baik pada masa. Untuk kegagalan peralatan kuasa tiba- tiba dan garis buatan, disarankan memasang penggera kegagalan kuasa, menerima penggera pada masa, dan kerugian akan dikurangkan ke tahap rendah.Penyimpanan sejuk milik jenis peralatan pendinginan. Berbanding dengan peti sejuk, kawasan pendinginannya besar, tetapi mereka mempunyai prinsip pendinginan yang sama. Jadi bagaimana untuk menyimpan penyimpanan sejuk setiap hari. Hari ini saya akan memperkenalkan bagaimana untuk melakukan kerja yang baik dalam pengurusan dan penyimpanan sehari-hari selepas pemasangan penyimpanan sejuk.Pengurusan kualiti rantai bekalan,Tahap awal peralatan penyimpanan sejukProses teknikal pemprosesan makanan berbeza untuk pembangunan penyimpanan sejuk digabungkan dengan perancangan bandar setempat. Pembangunan penyimpanan sejuk adalah keperluan desain dan pembangunan penyimpanan sejuk, yang tidak hanya mengelakkan pencemaran salib antara makanan, tetapi juga memastikan fasilitas pengangkutannya: dalam skop pembangunan, bentangan keseluruhan yang masuk akal menyimpan tanah dan mengurangi kos.Bagi unit sejuk air, turbiditi air sejuk akan sering, air sejuk akan sering diganti, dan sama ada sistem penyediaan air berjalan, mengeluarkan, mengeluarkan, bocor dan syarat lain wujud.


CabralPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd.Ia dicintai oleh banyak pembuat



Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliuretan.pengurusan, penyimpanan sejuk yang hanya mengelilingi sayuran hanya boleh membina penyimpanan sejuk yang menyimpan segar, sementara penyimpanan sejuk dengan pendinginan + pendinginan akan dibina jika terdapat banyak jenis barang yang mengelilingi dan perbezaan besar dalam suhu penyimpanan. Adapun saiz penyimpanan sejuk, ia patut ditentukan mengikut jenis, kuantiti, frekuensi, siklus, sama ada hendak menggunakan stacking rak dan sebagainya. Contohnya, untuk buah-buahan dan sayuran yang dikemaskan dalam kartun,CabralSyarikat teknikal pemasangan penyimpanan sejuk, kapasitas penyimpanan -kg per meter kubik boleh ditujukan, pendinginan yang bagus. Jangan tumpukan sundry disekitar unit sejuk Peralatan elektrik peralatan gudang segar akan dilindungi dari kebumian dan kejutan elektrik disebabkan oleh kebocoran elektrik. Tali, kendali dan kunci pintu gudang penyimpanan segar akan ditambah secara terus menerus dengan minyak mengikut situasi sebenar. Penyelamatan peralatan elektrik peralatan gudang penyimpanan segar akan beroperasi oleh ahli elektrik atau pegawai yang tahu perasaan umum elektrik. Setiap penyimpanan mesti matikan bekalan kuasa untuk memastikan keselamatan.Pelarasan atau penghalangan tidak betul valv throttle, aliran sejuk terlalu besar atau terlalu kecil: pelarasan tidak betul atau penghalangan valv throttle akan secara langsung mempengaruhi aliran sejuk ke dalam penghalang. Apabila valv throttle terbuka terlalu besar, aliran pendingin terlalu besar, tekanan pembakaran dan suhu pembakaran juga meningkat, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat; At the same time, when the throttle valve is opened too small or blocked, the refrigerant flow will also decrease, the refrigeration capacity of the system will also decrease, penyorban air yang rendah, tahan penerbangan vapor air yang baik, pori foam berada dalam keadaan tidak sambungan, dan kadar sel tertutup lebih dari %. Ia adalah bahan bulu mikroporous dengan struktur padat, yang lebih padat dengan permukaan udara dan tidak mudah untuk penerbangan air. Ia adalah bahan hidrofob.Terdapat banyak skenario aplikasi penyimpanan sejuk yang berbeza. Untuk masa yang lama, ia menyediakan pemasangan penyimpanan sejuk berbeza, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk buah, penyelesaian di lokasi, operasi jujur, dan mempunyai pejabat di seluruh negara untuk kerjasama jangka panjang. Tujuan, fungsi dan rancangan berbeza, jadi apa yang perlu dipahami dalam rancangan penyimpanan sejuk?

label:
5jawapan
tianye service co., ltd.
2Tingkat-- · 2022-12-30 12:11:57

Akhirnya dapat CabralPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd. Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

Lihat lagi

Membeli sesuatu dalam talian adalah mengenai integriti, dan anda melakukannya! Terima kasih CabralPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd. Like one Penghantaran yang cepat, sikap yang sangat baik, sangat berpuas hati! sangat bagus!

Lihat lagi
Sewa jentera dan peralatan pembinaan
4Tingkat-- · 2022-12-30 12:26:33

Baru beli CabralPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd., mutu kerja lagi teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Lihat lagi
Baoxi Building Materials Sales Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2022-12-30 13:13:33

CabralPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd. Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus

Lihat lagi
Blue Sky Pude Education Technology Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2022-12-30 13:33:16

Walaupun CabralPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd. belum tiba, saya menantikannya, dan siasatan masih dalam perjalanan.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)