halaman rumah

FrakkerbrookPengubah kuasa frekuensi berubahProspek yang baik untuk keperluan permohonan

2022-12-29 20:04:34lepaskan

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi,FrakkerbrookKapasiti maksimum pengubah kotak, apa mod kabel pengubah jenis kering?Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi,FrakkerbrookPengubah 200 KVA minyak terjun, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.Frakkerbrook,Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, risir proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.Bog Walk, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringKost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.


FrakkerbrookPengubah kuasa frekuensi berubahProspek yang baik untuk keperluan permohonan



(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubahDalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.Item inspeksi,Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.


FrakkerbrookPengubah kuasa frekuensi berubahProspek yang baik untuk keperluan permohonan



Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?Sangat disarankan,Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.Frakkerbrook,Syarikat pengubah minyak terjunApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.Setelah minyak telah dihapuskan,FrakkerbrookModel pengubah kuasa, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

label:
6jawapan
Pembangunan perisian terbenam peralatan AI
2Tingkat-- · 2022-12-29 20:19:03

Ha ha. FrakkerbrookPengubah kuasa frekuensi berubah Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

Lihat lagi

FrakkerbrookPengubah kuasa frekuensi berubah Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

Lihat lagi
Yihe Building Materials Sales Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2022-12-29 21:18:30

Saya ingin menukar pembekal dan berjumpa anda di Internet, boleh saya memberi penjelasan terperinci FrakkerbrookPengubah kuasa frekuensi berubah

Lihat lagi
Susu formula bayi yang lain
5Tingkat-- · 2022-12-29 21:21:31

FrakkerbrookPengubah kuasa frekuensi berubah Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.

Lihat lagi
Pemasangan peralatan penyejukan
6Tingkat-- · 2022-12-29 21:44:27

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak FrakkerbrookPengubah kuasa frekuensi berubah tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

Lihat lagi
Melaleuca
7Tingkat-- · 2022-12-29 21:52:06

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan FrakkerbrookPengubah kuasa frekuensi berubah ini pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)