halaman rumah

KnittelfeldPengubah kuasa miniaturBagaimana menangani fenomena calar permukaan

2022-12-27 23:04:32lepaskan

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?Knittelfeld,Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubahPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahSanta Barbara,Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.Kebocoran minyak di flange looperGaris sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel,KnittelfeldPengubah distribusi tenaga tinggi, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.


KnittelfeldPengubah kuasa miniaturBagaimana menangani fenomena calar permukaan



Apakah mod kawat pengubah jenis kering?Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.Bunyi dalam kes kegagalan fasaJulat,Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:


KnittelfeldPengubah kuasa miniaturBagaimana menangani fenomena calar permukaan



Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan,KnittelfeldStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.Rekomendasi maklumatKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.Orang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, pasar belum beroperasi sepenuhnya.Kebocoran minyak di flange looperKnittelfeld,Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

label:
6jawapan

KnittelfeldPengubah kuasa miniatur Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

Lihat lagi
Zhaofa Industry & Trade Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2022-12-28 07:12:54

KnittelfeldPengubah kuasa miniatur Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

Lihat lagi
Peralatan perlombongan yang besar
4Tingkat-- · 2022-12-28 07:29:54

Saya akan membelinya pada masa hadapan KnittelfeldPengubah kuasa miniatur dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

Lihat lagi
Congguang Trading Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2022-12-28 07:44:01

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, KnittelfeldPengubah kuasa miniatur berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Bahan tambahan suapan untuk suapan pracampuran
6Tingkat-- · 2022-12-28 07:46:07

KnittelfeldPengubah kuasa miniatur Ia boleh dikatakan terkemuka, dan butirannya sempurna.

Lihat lagi
Shiji Optoelektronik Technology Co., Ltd.
7Tingkat-- · 2022-12-28 08:03:49

Penjual yang baik, KnittelfeldPengubah kuasa miniatur barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)