halaman rumah

Brooke di moorPengubah kuasa konstruksiTrend pembangunan

2022-12-27 20:04:32lepaskan

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;Sebab api dalam pengubah kuasaBrooke di moor,Penukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks,Brooke di moorPenukar jenis kering 500 kV, dan terdapat banyak prinsip.Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikGra,Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupanJika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm hentikan angkat,Brooke di moorBerapa banyak pengubah kotak 160, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.


Brooke di moorPengubah kuasa konstruksiTrend pembangunan



Oleh itu, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.berapa banyak,Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.


Brooke di moorPengubah kuasa konstruksiTrend pembangunan



Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?Pengurusan kualiti,Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.Analisis penyimpanan kuasa pengubahSegel kebocoran minyakBrooke di moor, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

label:
4jawapan
susu formula bayi
2Tingkat-- · 2022-12-27 20:37:09

Brooke di moorPengubah kuasa konstruksi Ia telah disiarkan dengan sangat pantas, tepat pada masanya, sila berikan saya ibu jari

Lihat lagi
Jalan Konka Hongxiang Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2022-12-27 20:46:20

Brooke di moorPengubah kuasa konstruksiBerapa harganya, bolehkah saya memindahkan barang?

Lihat lagi
Shiji Optoelektronik Technology Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2022-12-27 20:56:15

Kedai ini sangat bagus, dengan kualiti yang baik dan harga yang rendah, pemiliknya sangat pemurah, dan perkhidmatan pelanggan juga sangat sabar. Saya tidak faham ini Brooke di moorPengubah kuasa konstruksi. Mereka menerangkan kepada saya dengan sabar. Ia benar-benar hati nurani industri.Saya ingin mengesyorkan kedai ini kepada rakan-rakan saya dan biarkan mereka semua datang ke kedai ini untuk membeli pakaian!

Lihat lagi
Linjun Trading Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2022-12-27 22:01:27

Anda Brooke di moorPengubah kuasa konstruksi tidak apa-apa, berikan diskaun kali seterusnya anda membeli dan beli syarikat anda Brooke di moorPengubah kuasa konstruksi

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)