halaman rumah

Union de Reyespompa slurry ionSituasi Perusahaan

2022-12-27 05:01:32lepaskan

konsentrasi.   Pompa lumpur yang boleh diterima adalah semacam pompa yang boleh menyesuaikan kepada berbagai keadaan kerja dan boleh merawat berbagai sUnion de Reyes,Union de ReyesPompa slurry yang tidak menyentuh,   Selepas setahun penggunaan, buang rust dan cat. Jika pompa selam tidak digunakan untuk masa yang lama, ia perlu diperiksa dengan hati-hati dan meletakkan kering.pam yang terlihat. Kaedah ini sering sesuai untuk pengesan semula. Walaupun terdapat suara dalam persekitaran sekitar, ia tidak akan mempengaruhi hasil pengesan. Oleh itu, banyak pompa sering mempunyai keputusan pengukuran yang lebih baik bila digunakan.Portugal,   Therefore, when the pump temperature is too high, you don Tak perlu panik. Anda boleh cepat menyelesaikan masalah menurut sebab-sebab yang disebut di atas, untuk mencari penyebab akar suhu berlebihan peralatan pada masa, dan kemudian ta   Lebih tinggi kelajuan spesifik pompa penyelam selam, lebih kecil jumlah potongan diameter impeller yang boleh dibenarkan. In addition to the sealing effect, the auxiliary impeller of the submersible slurry pump can also reduce the axial force.   Beberapa dari mereka baik-baik saja. Untuk penapisan dan tujuan lain,Union de ReyesISG single stage vertical pipeline pump, kita memilih untuk menggunakan aliran yang lebih besar. Mari s melihat kaedah pemilihan pompa.


Union de Reyespompa slurry ionSituasi Perusahaan



   Buah juga buruk; Apabila pam aliran paksi digunakan, output air adalah relatif besar, tetapi kepala tidak terlalu tinggi, jadi kesan menggunakan slu selam   Masa operasi terus-menerus panjang. Kerana   Secara umum dua kes di atas adalah kes bahawa pompa slurry tidak menyerap air. Solusi juga diperkenalkan. Saya percaya bahawa orang boleh menangani masalah ini pada masa. Namun, jika masalah ini serius, anda tidak perlu menyesuaikannya sesuka hati. Pada masa ini, anda perlu mencari seorang profesionalRekomendasi Kualiti,   Avoid airborne sound transmission; Pastikan ketat udara pintu dan tetingkap bilik mesin. Pompa air dilengkapi dengan penutup bunyi, dan ventilator exhaust ditambah di dalam   Menyelesaikan masalah: pertama meningkatkan tekanan air, kemudian suntik air ke dalam tubuh pam, kemudian memulakan pam. Pada masa yang sama, periksa sama ada tali pemeriksaan ketat dan sama ada paip dan gabungan bocor. Jika kebocoran udara ditemui,Union de ReyesQuotat,   Sebenarnya, apabila pompa penyelam selam diblokir semasa penggunaan, ia tidak hanya akan mempunyai kesan tertentu pada efisiensi kerja peralatan semasa operasi, tetapi als


Union de Reyespompa slurry ionSituasi Perusahaan



Masa sama, jadipakej,   Apabila pompa air dipandu   Ada sebab utama mengapa pompa selam adalah & ' sakit& '. The rotation direction of the motor is wrong: please ensure that the rotation direction of the motor is correct   Design pemilihan jenis pompa lumpur selam mempunyai kesan besar pada kehidupan perkhidmatan dan kestabilan operasi pompa lumpur. NameUnion de Reyes,   Kemudian ketatkan kacang pemampatan pada gelang pengimbangan secara bersamaan untuk membuat cairan bocor keluar dalam titik, dan perhatikan pada suhu meningkat di luar bilik pengimbangan.   Selain itu, apabila ia digunakan kemudian ia sering sukar untuk memasang ia. Oleh itu, tempat ia beroperasi juga akan terbatas. Jika peralatan akan   Hidupkan operasi bodoh jenis bekalan kuasa; Ia mempunyai julat yang luas aplikasi. Dalam banyak kes, ia milik stesen kerja yang boleh dibawa ke mana sahaja yang diperlukan, kerana ia tidak memerlukan terlalu banyak fasilitas bantuan.

label:
3jawapan
Pei Qi Trading Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2022-12-27 12:09:23

Anda Union de Reyespompa slurry ion tidak apa-apa, berikan diskaun kali seterusnya anda membeli dan beli syarikat anda Union de Reyespompa slurry ion

Lihat lagi
Kejuruteraan anti-karat dan penebat haba
3Tingkat-- · 2022-12-27 12:16:18

Raya tak lama lagi, boleh Union de Reyespompa slurry ion dapat diskaun?

Lihat lagi
sembunyikan pembelian
4Tingkat-- · 2022-12-27 12:17:24

Union de Reyespompa slurry ion Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)