halaman rumah

PeshtortsdorfEksperimen pengubah distribusiCara mengekalkan bumbung kren semasa pembinaan

2022-12-26 00:35:37lepaskan

Syarikat pengubah jenis keringKebocoran minyak di posisi penywelding elektrikPeshtortsdorf,Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?Sebelum tiada kesan muatan ditutup,PeshtortsdorfPengubah penutup minyak yang tertutup sepenuhnya, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.Ch'in-huang-tao,Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan,PeshtortsdorfLaporan ujian pengubah kuasa, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.Pembuat pengubah kuasaApabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it's light, and it's short when it's heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.


PeshtortsdorfEksperimen pengubah distribusiCara mengekalkan bumbung kren semasa pembinaan



Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar,PeshtortsdorfPeralatan pengubah jenis kering, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, cat bahagian yang rosak.Lepaskan skru intiUntuk lebih, sila periksaPerkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasaPenyebar bunyi pengubah jenis keringPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati


PeshtortsdorfEksperimen pengubah distribusiCara mengekalkan bumbung kren semasa pembinaan



Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Kesimpulan ujian,Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali,Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

label:
5jawapan
Syarikat Pembangunan Komprehensif Xinfeng
2Tingkat-- · 2022-12-26 08:31:15

PeshtortsdorfEksperimen pengubah distribusi Ia boleh dikatakan terkemuka, dan butirannya sempurna.

Lihat lagi
Pembinaan kemudahan pengedaran LNG
3Tingkat-- · 2022-12-26 08:32:29

Hebat PeshtortsdorfEksperimen pengubah distribusi, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.

Lihat lagi
Kelengkapan paip penebat
4Tingkat-- · 2022-12-26 09:03:17

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

Lihat lagi
Produk kimia lain
5Tingkat-- · 2022-12-26 09:13:06

Saya akan membelinya pada masa hadapan PeshtortsdorfEksperimen pengubah distribusi dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

Lihat lagi
Aksesori Paip Minyak
6Tingkat-- · 2022-12-26 09:25:19

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, PeshtortsdorfEksperimen pengubah distribusi berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)