halaman rumah

PemulihanBaigang deep well pumpBagaimana untuk menangani kesalahan

2022-12-26 00:25:55lepaskan

valve pintu keluar mesti (ditutup atau dibuka sedikit dengan /. Sebelum memulakan pompa slurry, mengembangkan valve pintu masuk pompa dan menutup valve pintu keluar pompa. Kemudian memulakan pompa. Selepas pompa dimulakan, perlahan-lahan memulakan valve pintu keluar pompa. Saiz dan kelajuan pembukaan valve pintu keluar pompa patut berdasarkan fakta bahawa pompa tidak bergetar dan motor   Pada dasarnya, sebab pemanasan motor pompa lumpur selamPemulihan,   (c) Suhu udara persekitaran minimum ialah - [UNK].   Terdapat perbezaanParbatipur,   Satu penyukar frekuensi dengan satu pompa yang menyebabkan pemasangan. Kaedah penukaran khusus adalah sebagai berikut: tutup valv kembalian, mengadopsi mod kawalan loop-tutup aras air, pasang sensor aras cair pada dinding dalaman tangki oleh penghasil pompa slurry, dan guna pelarasan PID frekuensi   The submersible slurry pump can be used to transport a lot of media containing solid particles when it is used at ordinary times, so it has an irreplaceable posiyang terhubung dengan pompa adalah terintegrasi dan ditutup.


PemulihanBaigang deep well pumpBagaimana untuk menangani kesalahan



   Semasa operasi normal, suhu motor sangat tinggi, beberapa bahkan sebanyak . Dalam kes ini,PemulihanQuotat, ia mudah untuk membakar motor dan menggantikannya dengan satu yang baru. Sebenarnya, satu motor terbakar pada masa ini. Don Jangan risau menggantikannya. Anda mesti mencari tahu sebab enjin s pemanasan, atauPemadam pompa boleh rosak dan pompa boleh ditutup. Impulsor penuh dengan makanan. Pompa yang boleh dibawah tidak boleh digunakan untuk kering matahari, seperti yang dibungkus di sekeliling rak pompases: terdapat akumulasi udara atau gas dalam paip masuk air pompa atau valv bawah tidak ditutup dengan ketat, bekalan air tidak puas, pakej pompa vakum bocor serius,PemulihanPump paip air panas berkeliling, dan valv pintu atau valv flap tidak ditutup dengan ketat.Perbaikan kualiti,   Arah baris memberi perhatian kepada arah putaran. Kemudian lepaskan kacang pemampatan asal kotak bearing pompa slurry pompa selam, ketat penyesuaian s   Di bawah tindakan peranti bantuan, ia boleh mengangkut kering, dan kerana peranti penyegelan sendiri adalah istimewa, ia juga boleh memastikan   Selain itu, penggunaan ° dan bengkok S patut dikurangkan sebanyak mungkin semasa pemasangan dan desain saluran paip.


PemulihanBaigang deep well pumpBagaimana untuk menangani kesalahan



   Pompa lumpur bermaksud terutama untuk menyebarkan aliran, jadi meter aliran (meter) akan dipasang dalam sistem pengawasan operasi sejauh mungkin untuk mengawasi sama ada aliran memenuhi keperluan pada bila-bila masa; Dalam sistem saluran paip, sistem pemadam serpihan dan tekananpenjual besarturbulence. impeller   Banyak pelanggan perlukanking gland can be properly pressed. Jika ia memakai terlalu banyak, ia perlu diganti. Seluruh proses penurunan pompa lumpur selam meliputi kebanyakan lima tugas di atas, yang kebanyakan untuk memberi perhatian kepada perincian dan fenomena berlaku semasa operasi, dan tepat waktu menghadapi masalah pada masa untuk mengelakkan berada dalam tugas Kecelakaan semasa operasi menyebabkan kerugian.Pemulihan, ia perlu diganti. Seluruh proses penurunan pompa lumpur selam meliputi kebanyakan lima tugas di atas, yang kebanyakan untuk memberi perhatian kepada perincian dan fenomena berlaku semasa operasi, dan tepat waktu menghadapi masalah pada masa untuk mengelakkan berada dalam tugas Kecelakaan semasa operasi menyebabkan kerugian.seal.   Jangan melebihi semasa nilai.

label:
5jawapan

PemulihanBaigang deep well pump Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

Lihat lagi
quasi-customer trading co., ltd.
3Tingkat-- · 2022-12-26 07:37:33

Saya membeli banyak daripada anda PemulihanBaigang deep well pump dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

Lihat lagi
Yueran Renewable Resources Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2022-12-26 08:49:20

Logistik PemulihanBaigang deep well pump agak perlahan. Secara keseluruhannya bagus, saya harap saya mempunyai peluang untuk memberi kerjasama lain kali

Lihat lagi
Changfeng Machinery Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2022-12-26 08:57:40

PemulihanBaigang deep well pump Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus

Lihat lagi
Pagar besi zink
6Tingkat-- · 2022-12-26 09:06:01

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali PemulihanBaigang deep well pump.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)