halaman rumah

CamajuaniPompa saluran bawah tanahHarga adalah omong kosong

2022-12-25 01:05:19lepaskan

   Kerja, tiada bunyi dan getaran, dan laman ini lebih bersih.Ia terhalang, pompa tidak akan dipenuhi dengan air. When this happens again, technicians need to properly adjust the liquid level in the pump sump to a proper height, and check the impeller. Dalam kes kerosakan atau penuaan, ia perlu diganti pada masa,Camajuani,pusat asas pam ke destinasi aliran (m)   Friction. Kerana jika permukaan pam adalah lembut apabila ia digunakan peralatan akan menghasilkan kurang tenaga apabila ia digunakan. Secara umum, pompa dan impeller penyelam selam disembelih dengan bahan komposit polimer untuk digunakanLerum,CamajuaniPompa lumpur centrifugal,   After the submersible slurry pump leaves the factory, there is generally only outgoing cable, and the user needs to connect it separately during installation. Jika sambungan salah, ia akan mempengaruhi operasi normal pompa, diperlukan untuk menyesuaikan kebebasan antara impuler dan plat pengawal depan. Apabila menyesuaikan kebebasan impeller, pertama menghentikan pompa, lepaskan bolt menekan kotak bearing, lepaskan kacang menyesuaikan membuat komponen bearing bergerak untuk   Ia boleh meningkatkan efisiensi mekanik dalam keadaan tertentu. Selain itu,CamajuaniScrew deep well pump, struktur molekul penutup sendiri mempunyai ketepatan yang baik, dan juga


CamajuaniPompa saluran bawah tanahHarga adalah omong kosong



   Bagaimana untuk menghindari situasi ini apabila peralatan sedang digunakan.   In order to facilitate the disassembly of the impeller, during the design of the slurry pump, the impeller is connected with the pump shaft through reverse buckle. Inilah sebabnya impeller akan dimatikan bila memasang pompa slurry baru. Oleh itu, kita mesti memperhatikan impeller yang ditandai pada tubuh pompa semasa pemasangan awal dan penggunaantor ditempatkan di atas permukaan air, jadi ia perlu diselesaikan, jika tidak motor akan jatuh ke dalam airPerkhidmatan pertama,   Sebelum memulakan pompa lumpur selam, rotor pompa berputar mesti licin dan bahkan, valv lumpur keluar mesti ditutup, dan air mesti disuntik ke dalam pompa untuk memastikan pompa penuh dengan air tanpa udara.   Apabila pam tidak digunakan, pam akan ditangkap jauh dari sumber air pada masa untuk mengeluarkan air yang berkumpul dalam pam, terutama dalam musim sejuk. Kemudian letakkannya di tempat yang kering. Condient will rise. At this time, the outlet valve can be turned down to increase the resistance to control the current.


CamajuaniPompa saluran bawah tanahHarga adalah omong kosong



   Arah kekuatan tekanan perbezaan adalah bertentangan, yang boleh ofset sebahagian dari kekuatan paksi dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan bearing.Jabatan Kewangan,CamajuaniLo,   Tiada perlukan peralatan campuran atau semburan bantuan, dan operasi lebih mudah. Peralatan adalah langsung sub   Bagaimana untuk memperpanjang hidup perkhidmatan pompa sampah selam Ganti cincin penyegelan: selepas penggunaan jangka panjang di tengah sampah, ruang antara impeller dan cincin penyegelan boleh meningkat, sehingga ia sepatutnya diganti dalam masa.   Dalam iniCamajuani,   Apabila menggunakan pompa pasir, pastikan untuk memperhatikan divergensi pengarah antara motor dan pompa. The sand pump has an arrow on the pump to mark the main steering. Selepas bekalan kuasa disambung, jalankan pam tanpa muatan. Periksa sama ada motor berfungsi secara biasa. Semasa operasi, be cares: water pump high automation and performance   Body. Supaya pompa boleh sedar transmisi konsentrasi tinggi tanpa peranti bantuan. Peranti penyegelan unik boleh secara efektif seimbang tekanan di dalam dan diluar bilik minyak, sehingga tekanan di kedua-dua ujung penyegelan mekanik boleh disimpan seimbang, yang maksimumkan operasi yang boleh dipercayai penyegelan mekanik

label:
4jawapan
Mengacarakan acara sukan
2Tingkat-- · 2022-12-25 08:17:08

CamajuaniPompa saluran bawah tanah Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

Lihat lagi
True High Electrical Installation Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2022-12-25 09:29:13

CamajuaniPompa saluran bawah tanah Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

Lihat lagi
motosikal
4Tingkat-- · 2022-12-25 09:52:31

Haha, CamajuaniPompa saluran bawah tanah diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

Lihat lagi
Excellent Machinery Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2022-12-25 09:52:49

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai CamajuaniPompa saluran bawah tanah. Datang lagi lain kali!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)