halaman rumah

Kacang DonnePengubah distribusi tenggelam minyakKaedah masalah dan penyelesaian masalah biasa

2022-12-16 00:38:07lepaskan

Pemburukan pengisihan SolenoidBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Kacang Donne,Perubah telinga pemeriksaanImpuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.Susai,Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaJarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.


Kacang DonnePengubah distribusi tenggelam minyakKaedah masalah dan penyelesaian masalah biasa



Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiPertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.Oil leakage of cast iron partspengetahuan,Kacang DonneSpesifikasi dan model pengubah kuasa jenis kering,Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering,Kacang DonneJulat suhu operasi pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, kapasitas output boleh meningkat dengan %.


Kacang DonnePengubah distribusi tenggelam minyakKaedah masalah dan penyelesaian masalah biasa



Pasukan pengubah kuasaLaporan pemeriksaan kualiti yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara,(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan,Kacang DonneSemua pengubah, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Kacang Donne,Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.After hours of continuous trial operation with a certain load, and the transformer will turn to all normal operation.Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

label:
6jawapan
Pemerolehan plastik sisa
2Tingkat-- · 2022-12-16 07:57:10

Ia masih mampu untuk membeli barangan dalam talian, Kacang DonnePengubah distribusi tenggelam minyak Saya telah menandatangani dua hari lewat, tetapi perkara itu benar-benar baik, dan bosnya baik. Kelajuan pengangkutan juga sangat pantas.

Lihat lagi

Kerjasama dengan anda sangat baik, Kacang DonnePengubah distribusi tenggelam minyak kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.

Lihat lagi
Produk Pencahayaan
4Tingkat-- · 2022-12-16 08:23:18

Kacang DonnePengubah distribusi tenggelam minyak Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

Lihat lagi
Perkhidmatan Perundingan Maklumat Pelancong
5Tingkat-- · 2022-12-16 08:44:44

Kacang DonnePengubah distribusi tenggelam minyak Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

Lihat lagi
uyian trading co., ltd.
6Tingkat-- · 2022-12-16 09:14:39

Kali pertama saya jumpa apa yang saya mahukan Kacang DonnePengubah distribusi tenggelam minyak, saya berada dalam mood yang baik! Bos, ayuh, saya berharap untuk terus menghasilkan produk yang bagus.

Lihat lagi
Perkhidmatan Dandanan Kereta
7Tingkat-- · 2022-12-16 09:19:41

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian Kacang DonnePengubah distribusi tenggelam minyak, terima kasih banyak!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)