halaman rumah

MoaPompa saluran paipSpesifikasi pembinaan untuk projek pembinaan semula

2022-12-15 00:28:01lepaskan

Penukar. Bilakedudukan pompa lumpur menegak berbeza. Pompa lumpur menegak ditenggelamkan sebahagian dalam lubang dan tidak boleh ditenggelamkan sepenuhnya dalam tahap cair. Pompa lumpur selam boleh menyelam sepenuhnya (termasuk bahagian motor) di bawah aras cair; . Penggunaan enjin untuk pompa lumpur menegakMoa,   Buka bila bekalan kuasa tidak normal: perbezaan antara tenaga bekalan kuasa dan tenaga nominal tidak boleh melebihi %. Jika tenaga terlalu tinggi atau terlalu rendah, suhu pompa pembuangan selam akan naik. If the power supply is turned on abnormally, the service life will be shortened or the submersible sewage pump will burn.Cavitation of the pump is caused by water evaporation of the pump. Penyebab utama pembakaran air berkaitan dengan suhu dan tekanan. Di bawah tekanan tertentu, air mula meletup dan berubah dari cair ke gas. Sebaliknya, pada suhu tertentu, tekanan menurun keBandar gunung hijau,   Pertama-tama, mari s memahami penyebab bekalan cair yang tidak mencukupi: Jika aras cair yang disimpan dalam tangki penyimpanan cair yang berkeliaran lebih rendah dari %, maka bekalan cair yang tidak mencukupi akan berlaku apabila ia sedang digunakan. Or the pump adds too much lubricating oil, which leads to accumulation   Pada dasarnya, yang mempunyai kesan penyegelan yang baik. Pompa lumpur yang boleh diterima adalah jenis media campuran cair-solid dengan bantuan kuasa sentrifugal   Ini boleh memastikan pompa air telah berjalan di titik operasi terbaik yang tidak hanya memenuhi keperluan proses, tetapi juga mengurangi kehilangan peralatan, dan menyebabkan memperpanjang kehidupan perkhidmatan ekonomi peralatan.   Akan dicabut. Selain itu, kerana panjang shaft panjang secara umum ditetapkan,MoaPompa selam QJ, instaYang mana lebih baik,   Jika ditemukan bahawa impeller rosak dan bekalan cair tidak cukup, perlu menggantikan impeller baru pada masa untuk digunakan.   Apa yang perlu diperhatikan dalam proses ini? Mari s belajar tentang preca   pasang valv untuk suntik air di dalam dan keluar air. This method is to install a valve on the water inlet pipe of the submersible slurry pump and connect the water pipe to inject water into the pump. Ini adalah kaedah biasa dan sederhana.


MoaPompa saluran paipSpesifikasi pembinaan untuk projek pembinaan semula



   Untuk memastikan efisienKualiti yang baik,   Pindahkan laman pam pasir sering. Apabila pompa pam pasir pada kedudukan tertentu dan jatuh ke tinggi tertentu, angkat pompa selam dan alihkan ke kedudukan sebelah tempat pam pasir terdahulu untuk terus pam pasir   Masa operasi terus-menerus panjang. Keranakedudukan pompa lumpur menegak berbeza. Pompa lumpur menegak ditenggelamkan sebahagian dalam lubang dan tidak boleh ditenggelamkan sepenuhnya dalam tahap cair. Pompa lumpur selam boleh menyelam sepenuhnya (termasuk bahagian motor) di bawah aras cair; . Penggunaan enjin untuk pompa lumpur menegakMoa,rial dengan suhu tinggi, tekanan tinggi dan suhu rendah.   Second,Moapompa lumpur tenggelam shaft, the power used is not matched, so the motor temperature will be too high after long-term overload operation; In addition, frequent startup during use will also lead to fever, so I   Sebagai pompa lumpur selam yang luas digunakan dalam banyak medan, ia mempunyai keuntungan struktur sederhana nyaman disassembly dan mai

label:
5jawapan
reagen kimia
2Tingkat-- · 2022-12-15 07:46:58

Sayang, MoaPompa saluran paip Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

Lihat lagi
Yurui Qixiang Electronic Commerce Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2022-12-15 07:52:42

Saya sangat suka, saya sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan dalam MoaPompa saluran paip, saya sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, dan perkhidmatan syarikat logistik Sikapnya sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati dengan membeli-belah.

Lihat lagi
Haoye Wire Mesh Manufacturing Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2022-12-15 07:59:26

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali MoaPompa saluran paip.

Lihat lagi
Jualan peralatan elektromekanikal
5Tingkat-- · 2022-12-15 08:19:07

MoaPompa saluran paip Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

Lihat lagi
Jaring lapisan rak
6Tingkat-- · 2022-12-15 09:14:06

MoaPompa saluran paip Minimum berapa, boleh borong

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)