halaman rumah

PalmiraDimana untuk memasang khas penyimpanan sejukKita harus memahami kekuatan dan irama kebijakan konsumsi

2022-11-16 00:43:47lepaskan

Slight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.Tindakan jaminan teknikal untuk pemasangan penyimpanan sejuk: semasa produksi di workshop produksi, produksi akan dilakukan secara ketat sesuai dengan peraturan operasi yang dinyatakan dalam operasi kualiti ISO, dan produk yang tidak kualifikasi tidak dibenarkan meninggalkan kilang.Palmira,Selepas pemasangan penyimpanan atmosfera terkawal, kerja penamatkan penting lain adalah untuk membersihkan seluruh sistem. Udara kompres akan membersihkan kotoran yang tinggal dalam penyimpanan atmosfer terkawal, yang bermain peran utama dalam penggunaan penyimpanan atmosfer terkawal.Langkah desain penyimpanan sejuk: takrifkan volum penyimpanan sejuk. Saiz penyimpanan sejuk patut berdasarkan desain nombor besar produk pertanian yang akan disimpan untuk masa yang lama. Volum ini dihitung berdasarkan volum penting barang yang disimpan yang dikumpulkan dalam penyimpanan sejuk, ditambah baris ke baris koridor, ruang dalaman antara tumpukan dan dinding, langit dan kosong rumah pakej. Selepas volum penyimpanan sejuk ditentukan, nisbah panjang dan lebar tinggi penyimpanan sejuk ditentukan. Necessary auxiliary engineering buildings and equipment shall also be considered in the design of cold storage, such as working intermediate, packaging and combing room,PalmiraStoran sejuk besar, special tool warehouse,PalmiraRekonstruksi pemasangan penyimpanan sejuk, loading and unloading platform, etc.Grimbergen,. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk,PalmiraUnit pemasangan penyimpanan sejuk, tukar utama untuk memotong bekalan kuasa kompressor sejuk akan ditetapkan. tukar ini akan mampu menghentikan operasi kompressor sejuk, dan tanda-tanda berkaitan akan ditetapkan. Jika panel mekanik ditetapkan di bilik utama, tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.Pelarasan atau penghalangan tidak betul valv throttle, aliran sejuk terlalu besar atau terlalu kecil: pelarasan tidak betul atau penghalangan valv throttle akan secara langsung mempengaruhi aliran sejuk ke dalam penghalang. Apabila valv throttle terbuka terlalu besar, aliran pendingin terlalu besar, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat; At the same time, when the throttle valve is opened too small or blocked, the refrigerant flow will also decrease, the refrigeration capacity of the system will also decrease, and the decline rate of warehouse temperature will also slow down.Jumlah pelembusan akan menurun % pada darjah.


PalmiraDimana untuk memasang khas penyimpanan sejukKita harus memahami kekuatan dan irama kebijakan konsumsi



Apabila pembukaan dan pengeboran diperlukan untuk plat gudang atas atau plat dinding, tetapan dan posisi dalaman dan luar akan dilakukan mengikut keperluan desain lukisan dan pembukaan dan pengeboran akan dilakukan selepas pemeriksaan; Lubang masuk, lubang masuk cair, lubang kembali, lubang bekalan air dan lubang pembuangan akan dibuka dengan pembuka lubang. Perjalanan pembangunan akan dilakukan pada masa selepas membuka dan menggali, dan lubang akan ditutup dengan bahan putih atau penyembunyi untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk; Pintu, ventilasi dan port penghantaran harus dihiasi dengan pinggir terbungkus dan ditetapkan dengan garis tarik dengan jarak mm dan mm di luar.Rancangan pembinaan dan data lain yang berkaitan dengan projek pembinaan penyimpanan sejuk.Peralatan pendinginan dalam persekitaran penyimpanan segar gudang beku-cepat kebanyakan mengadopsi sistem pendinginan pemampatan tahap tunggal, yang boleh menjadi jenis langit. Jika bilangan gudang kecil dan volum tidak melebihi meter kubik dengan freon sebagai pendingin. Mod penguap dalam gudang ialah pemandu pendinginan, mod pendinginan mesin gudang boleh dianggap. Jika terdapat bilangan besar gudang, mod kepala berbilang secara paralel boleh dianggap.OK atau tidak?, - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.Kepentingan pembuangan minyak biasa, pembuangan dan pembuangan udara dalam sistem pendinginan gudang. - tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegak


PalmiraDimana untuk memasang khas penyimpanan sejukKita harus memahami kekuatan dan irama kebijakan konsumsi



Kehidupan perkhidmatan rata-rata struktur pengisihan poliuretan yang ketat dengan kualiti stabil, kehidupan perkhidmatan panjang dan prestasi kost komprensif tinggi boleh mencapai lebih dari tahun dalam syarat penggunaan dan penyelenggaran biasa. Dalam keadaan perkhidmatan biasa selama kehidupan perkhidmatan struktur, ia tidak akan terpengaruh oleh kering, atau kerosakan elektrokimia, serta pertumbuhan serangga, jamur atau alga atau tikus.Mari kita lihat.,Temperatur beku cepat digunakan secara luas. Terdapat banyak jenis suhu dalam kedai beku cepat, dan suhu berbilang atau suhu ganda boleh diselesaikan untuk memenuhi keperluan pelanggan yang berbeza. Fenomena cacat: arus unit besar dan tenaga terlalu rendah; Kabel lepas; Tekanan unit melebihi tekanan nilai; inti pemisahan minyak telah diblokir; Gagal peranti; Gagal hos; Ralat motor utama; Fenomen ralat: unit tidak boleh dimulakan dan fuse rosak; Switch suhu rosak; Kabel lepas; Reli panas tindakan motor utama; Reli panas motor penggemar penyimpanan sejuk bertindak; Pengubah rosak; Tiada input kuasa (unit); Gagal tidak dibuang (unit); Aktuator rosak.Ada beberapa jenis bahan pengasingan. Satu adalah untuk menghasilkan dan memproses plat dengan bentuk dan spesifikasi tetap, panjang tetap, lebar total dan tebal. Plat spesifikasi dan model yang sepadan boleh dipilih mengikut pemasangan tubuh kulkas. Suhu tinggi dan tengah kulkas biasanya menggunakan plat kulkas yang tebal cm, dan kulkas yang sangat rendah suhu dan kulkas membersihkan beku biasanya menggunakan plat kulkas yang tebal cm atau cm; Another kind of polyurethane foam can be sprayed, and the raw materials can be sprayed into the completed brick or concrete warehouse immediately. Selepas membentuk, polystyrene lemak, dll. polyuretan bukan higroskopik dan mempunyai tahan api yang baik, tetapi biaya adalah tinggi; resin polistiren mempunyai penyorban air yang kuat dan kebakaran yang lemah, cepat dan bergerak, tetapi biaya projek adalah relatif tinggi.Secara umum, pembangunan penyimpanan sejuk adalah untuk memastikan kualiti bangunan dengan isolasi panas ketat, penyegelan, ketepatan dan perlawanan beku.Palmira,Penyimpanan sejuk mesti diubahsuai dan disimpan secara terus menerus, untuk mengurangi kadar kegagalan unit pendinginan dan mencapai kesan pendinginan yang baik.Kepentingan pembuangan minyak biasa, pembuangan dan pembuangan udara dalam sistem pendinginan gudang. - pemasangan lantai penyimpanan sejuk: tingkat pertama lantai, kemudian memasang lantai, pilih lantai yang indah dan meletakkannya di tempat yang kelihatan, dan melakukan pekerjaan yang baik di lantai dan sistem penyembus evaporator.

label:
6jawapan
Pembinaan kejuruteraan komunikasi
2Tingkat-- · 2022-11-16 08:00:27

Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda PalmiraDimana untuk memasang khas penyimpanan sejuk dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .

Lihat lagi
kedai
3Tingkat-- · 2022-11-16 08:07:56

Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda PalmiraDimana untuk memasang khas penyimpanan sejuk dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .

Lihat lagi
Shixin Wire Mesh Products Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2022-11-16 08:08:14

Kelajuan penghantaran adalah sangat pantas, berikan syarikat anda thums up

Lihat lagi
Subkontrak buruh pembinaan
5Tingkat-- · 2022-11-16 08:47:30

Akhirnya dapat PalmiraDimana untuk memasang khas penyimpanan sejuk Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

Lihat lagi
Runtian Sculpture Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2022-11-16 08:56:56

PalmiraDimana untuk memasang khas penyimpanan sejuk Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

Lihat lagi
kelengkapan paip plastik
7Tingkat-- · 2022-11-16 09:33:27

Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari PalmiraDimana untuk memasang khas penyimpanan sejuk untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)