halaman rumah

ScottsdalePompa slurry ZDApa yang anda perlu tahu

2022-08-11 05:09:11lepaskan

   Pompa selam adalah semacam pompa selam yang tersambung denganect yang sepadan dengan kuasa dan kelajuannya. Selain itu, pemanas pendingin patut dipasang pada bengkok utama. Ia juga mungkin untuk meningkatkan bilangan pedang penggemar dengan sesuai, tetapi perhatikan untuk menyesuaikan pompa vakumScottsdale,tric pump rotates, it is only necessary to adjust the wiring direction of any two wires in the cable.tekan kacang,ScottsdaleCarbon steel explosion-proof pipeline pump, kemudian lepaskan kursi. Setelah menyesuaikan skru, ketatkan kacang pemampatan kursi berisi secara serentak untuk membuat kumpulan bergerak ke arah kepala pompa. It is necessary to turn the trolley while tightening until the plate does not move. Putar mengikut operasi pamBuhusi, dan selepas itu, buka plug kuasa dua di bahagian bawah tubuh pam untuk membuang air yang tersisa untuk menghindari retakan beku. Semasa operasi, suhu maksimum perlindungan tidak boleh melebihi [UNK], dan kuantiti lemak as as kalsium yang digunakan untuk perlindungan minyak lubrikasi harus sama dengan tubuh perlindungan   Normal operation. Pompa lumpur selam boleh mengangkut lumpur dengan partikel-partikel korosif atau solid, lumpur batubara transpo medium berat   Kadar.


ScottsdalePompa slurry ZDApa yang anda perlu tahu



   Satu penyukar frekuensi dengan satu pompa yang menyebabkan pemasangan. Kaedah penukaran khusus adalah sebagai berikut: tutup valv kembalian, mengadopsi mod kawalan loop-tutup aras air, pasang sensor aras cair pada dinding dalaman tangki oleh penghasil pompa slurry, dan guna pelarasan PID frekuensi   Operasi kelajuan pembolehubah pompa skru digunakan dalam kilang pembuangan. Pompa skru biasanya digunakan bersama dengan penyahidrat lumpur. Sama ada i   Terdapat juga vibratPerincian   Friction resistance due to bearing and packing; Pecahan diantara pemancar dan air semasa putaran; Vortex aliran air dalam pompa, refluks kosong, kesan masuk dan keluar dan sebab lain. Sebahagian dari kuasa mesti dimakan, jadi iakeseimbangan ernal dan luaran pompa penyelam selagi pengangkutan, sehingga tekanan di kedua-dua hujung peralatan boleh diseimbang semasa penggunaan biasants and precautions for disassembly will be introduced to avoid disassembly,ScottsdaleWQ submersible pump parameters, pump damage and disassembly.


ScottsdalePompa slurry ZDApa yang anda perlu tahu



ble; . In addition, the application market of submersible slurry pump is also better than that of vertical pumpProses aplikasi,   Jadi ia mempunyai proses pengalihan air dan penghabisan. Biasanya ada dua cara untuk menyuntik air ke dalam peralatan. Satu adalah untuk menyuntik air secara langsung ke dalam bilik pam, dan yang lain adalah untuk pam keluar gas dalam pam untuk menetapkan vakum tertentu dan memperkenalkan air sou   Tak berubah.diaktifkan oleh motor, ia biasanya mempunyai tahan kesan tegangan yang baik. Pompa selam adalah jenis pembukaan cepat dan menutup cepat jadi ia biasanya menggunakan beberapa aliran kecil dan tekanan kecil.Scottsdale,en kita memilihnya. It s more like that in a conventional family, when we use it,ScottsdalePompa siri sentrifugal menegak, the flow is small   Jika pompa mengeluarkan lebih banyak cair medium, ia pasti akan melakukan lebih banyak kerja. Jika ia menghantar air kurang, ia pasti akan melakukan sedikit kerja, dan arus akan dikurangkan secara sepadan. Kuasa pompa (kw) = kepala (m) &tiSaya di permukaan pemasangan untuk melindungi lubang peluru dari kerosakan.

label:
5jawapan
Tongchang Culture Media Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2022-08-11 12:31:11

Akhirnya dapat ScottsdalePompa slurry ZD Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

Lihat lagi
pembaikan kapal
3Tingkat-- · 2022-08-11 12:40:14

Anda ScottsdalePompa slurry ZD bagus, adakah senang untuk membuat pesanan?

Lihat lagi

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak ScottsdalePompa slurry ZD, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

Lihat lagi
Jaring perlindungan cerun
5Tingkat-- · 2022-08-11 13:30:33

Membeli sesuatu dalam talian adalah mengenai integriti, dan anda melakukannya! Terima kasih ScottsdalePompa slurry ZD Like one Penghantaran yang cepat, sikap yang sangat baik, sangat berpuas hati! sangat bagus!

Lihat lagi
kelengkapan bekalan air
6Tingkat-- · 2022-08-11 13:38:33

ScottsdalePompa slurry ZD Sangat bagus, saya akan menempah milik anda untuk batch seterusnya.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)