halaman rumah

OwenBaigang deep well pumpKaedah biasa diagnosis kesalahan berdasarkan

2022-08-06 12:05:59lepaskan

   Oleh itu, angin stator akan terbakar kerana suhu meningkat berlebihan.ry pompa ia mengisi ruang dalam aplikasi pompa slurry. Apabila tenggelam dalam dan tidak ada jalan keluar lumpur yang baik, iaitu, pompa lumpur tradisional tidak boleh dipasang dan beroperasi, dan pompa lumpur tenggelam boleh menambah bahagian ini dari titik kerja kosong.Owenadalah untuk mengangkut lumpur untuk dirawat atau flocculant, ia mempunyai kawalan ketat pada aliran medium penghantaran.   Kebanyakan masa, kita tidak t know how to choose the pump when we buy it. Sebenarnya, kita hanya perlu memilih peralatan yang sesuai mengikut keperluan penggunaan kita sendiriMuda,   Untuk memastikan efisiendiaktifkan oleh motor, jadi ia biasanya menggunakan beberapa aliran kecil dan tekanan kecil.pment akan menggunakan kekuatan sentrifugal untuk memandu cair dari impeller ke pinggir luar dan mendapatkan tenaga, dan kemudian meninggalkan pinggir impeller pada kelajuan yang lebih tinggi


OwenBaigang deep well pumpKaedah biasa diagnosis kesalahan berdasarkan



ry out targeted anti-corrosion and wear-resistant treatment on these parts during optimization, so as to improve the integrity of the equipment and   (a) Tinggi tidak boleh melebihi m.   Jadi ia mempunyai proses pengalihan air dan penghabisan. Biasanya ada dua cara untuk menyuntik air ke dalam peralatan. Satu adalah untuk menyuntik air secara langsung ke dalam bilik pam,OwenISG single stage vertical pipeline pump, dan yang lain adalah untuk pam keluar gas dalam pam untuk menetapkan vakum tertentu dan memperkenalkan air souKualiti tertinggi,Um batubara diangkut di kilang persiapan batubara, dan slurry diangkut dalam operasi tambang sungai pantai. Koncentrasi berat badan yang dirawat adalah: mortar %, mineral slurry %; Ia boleh beroperasi dalam siri mengikut keperluan pengguna.menggunakan pompa penyelamat, peralatan mungkin terbakar. Alasan utama bagi fenomena ini adalah operasi yang salah. Bagaimana kita harus mencegah pembakaran?mengikuti langkah yang betul untuk disambungkan.


OwenBaigang deep well pumpKaedah biasa diagnosis kesalahan berdasarkan



   Ia juga boleh digunakan untuk pendinginan dan lubrikasi. Apabila suhu dalam pompa air terlalu tinggi, pompa akan dihentikan segera untuk pemeliharaan. Jika tidak, suhu berlebihan tidak hanya akan mempengaruhi pakaian bahagian kecil di dalam peralatan, tetapi juga mempengaruhi secara serius efisiensi kerja peralatan. Jadi apa yang thquery,   Penyulak pompa selam mungkin perlu dihapuskan untuk penyelamatan atau perbaikan semasa digunakan. Namun, kita mungkin membuat kesalahan semasa pengumpulan. Mari s melihat pemasangan yang betul   peralatan pembersihan air akan dipilih mengikut kali dari konsu air yang relatif besarpompa motor dan mempunyai pemahaman tertentu tentang sistem kawalannya. Pompa siri dengan segel mekanikOwen,OwenPompa slurry ZD,OwenPompa sumur dalam kecil,   Kemudian lepaskan kacang di ujung depan selang pam, lepaskan plat penutup dan tekan keluar impeller tengah dan segel air.   Untuk memperbaiki t   After each use of the equipment, high-pressure water should be used to wash the pump and pipes. Pencucian boleh dihentikan sehingga air tidak mempunyai kemudahan.

label:
6jawapan
Kejuruteraan hiasan
2Tingkat-- · 2022-08-06 12:12:34

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, OwenBaigang deep well pump sangat baik, seperti bos.

Lihat lagi
pintu keselamatan
3Tingkat-- · 2022-08-06 12:34:14

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, OwenBaigang deep well pump sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

Lihat lagi
Dongda Plastic Packaging Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2022-08-06 12:36:24

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: OwenBaigang deep well pump Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

Lihat lagi
Projek Hijau
5Tingkat-- · 2022-08-06 13:21:32

Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka

Lihat lagi
Pembukaan akaun Syarikat Warner vkb655
6Tingkat-- · 2022-08-06 13:41:45

OwenBaigang deep well pump Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Lihat lagi
Perundingan Bekalan Gas Baharu
7Tingkat-- · 2022-08-06 13:44:35

Bolehkah anda memberi saya diskaun lain kali saya membelinya, OwenBaigang deep well pump Kualitinya bagus, dan saya akan memenuhi kehendak bos

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)