halaman rumah

vitalitasPenyimpanan sejuk perubatanPengenalan fungsi seri

2022-07-17 11:00:49lepaskan

Material beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polistyren yang ketat, yang dituangkan dan dibina oleh proses putih tekanan tinggi. Ia boleh dibuat ke berbagai panjang dan spesifikasi untuk memenuhi keperluan yang berbeza bagi pengguna.Penyimpanan sejuk mempunyai ketat air yang baik. Lembung poliuretan yang ketat mempunyai penyorban air rendah, kekebalan penerbangan vapor air yang baik,vitalitasPenyimpanan sejuk dan beku dadah, dan poro foam berada dalam keadaan yang baik dan tidak terhubung satu sama lain. Kadar sel tertutup adalah lebih dari %. Ia adalah bahan foam mikroporous yang padat. permukaan dengan udara lebih padat dan tidak boleh dihidupkan. Ia adalah bahan hidrofob.vitalitas,Dalam penggunaan gudang penyimpanan segar mesti disimpan pada masa dan secara saintifik. Oleh itu, gudang penyimpanan segar juga perlu disimpan secara peribadi setiap tahun, untuk memastikan operasinya stabil.In order to maintain a constant low temperature in the cold storage, attention should be paid to the installation of cold storage panels in Guizhou: the floor, wall and flat roof of the cold storage are laid with a certain thickness of thermal insulation materials to reduce the incoming heat from the outside. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya. Oleh itu, bangunan penyimpanan sejuk berbeza dari bangunan industri umum dan awam, dan mempunyai struktur unik. Bangunan penyimpanan sejuk sepatutnya mencegah masuk udara dan penyebaran paru air.EpialesStruktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang baik, ketat air dan perlawanan korosion membuatnya mempunyai perlawanan udara yang lebih baik dan perlawanan paru air, dan ia boleh dibuat menjadi struktur sambungan dalam semasa membentuk, yang mudah untuk dikumpulkan. It does not need additional insulating layer to prevent moisture and saves a lot of trouble in laying insulating layer.Tinggi gudang, mengufuk dan menegak gudang mesti direka mengikut pendinginan, peralatan pendinginan, pengangkutan dan keadaan penumpang. Pemilihan papan pengisihan sangat penting untuk penyimpanan sejuk Guangdong. Pada masa ini, kebanyakan penyimpanan sejuk menggunakan papan pengisihan poliuretan. Apa ciri- ciri dan keuntungan papan pengisihan poliuretan?Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.


vitalitasPenyimpanan sejuk perubatanPengenalan fungsi seri



The water tank is designed to be separated from the machine body and is double-layer. It will not drip due to condensation caused by internal and external temperature difference. It can be interlocked with the refrigeration system that is, suhu akan meningkat. Sebab itu it will not be humidified during refrigeration to prevent serious frosting of the fan.Penumpulan dan pengaturan tumpuan kargo di gudang atmosfera terkawal mempunyai kesan besar pada sirkulasi udara. Prinsip asas aliran udara adalah mengambil laluan dengan perlahan rendah untuk mendapatkan aliran udara yang besar. Jika ada sudut mati disebabkan oleh penghalang tumpukan dan sirkulasi udara sukar, akan ada ruang antara tumpukan kargo dan antara tumpukan kargo dan dinding.Operasi unit: sentiasa mengamati aras minyak dan kembali minyak pemampat dan bersih minyak. Jika minyak kotor atau aras minyak jatuh, ia akan diselesaikan pada masa untuk menghindari kesan negatif.projek,Penyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer, yang boleh menyelesaikan muatan, memuat dan tumpukan dalam penyimpanan, kawalan suhu penyimpanan dan operasi peralatan pendinginan.Penyimpanan sejuk kombinasi tidak sejuk atau kesan sejuk adalah lemah. Periksa sama ada kondensator peti sejuk kotor. Sama ada beku terlalu tebal pada penguap di gudang. Check whether the refrigerant is leaking (apply soapy water to the pipeline connection, and if bubbles are generated, it indicates that the refrigerant is leaking). Dan minta pihak rekayasa penyimpanan sejuk untuk menyediakan bekas sejuk dan menangani kebocoran. Periksa sama ada penyegelan pintu penyimpanan sejuk bersama-sama masih selamat dan hapuskannya. Sama ada peti sejuk penyimpanan sejuk bergabung berfungsi. Sama ada tetapan parameter pengawal komputer penyimpanan sejuk adalah betul, dan kumpulkan semula pintu penyimpanan sejuk untuk pemasangan. Periksa sama ada pendingin dalam storan sejuk gagal dan gantikannya. Sama ada ada kebebasan yang cukup untuk menampung artikel di gudang dan menariknya.Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.


vitalitasPenyimpanan sejuk perubatanPengenalan fungsi seri



Kecapaian pembinaan keseluruhan projek penyimpanan sejuk telah digunakan, dan kehidupan perkhidmatan boleh mencapai tahun.Sedia dan efisien,Penyimpanan sejuk adalah kebakaran, penghalang api dan perlawanan tinggi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk,vitalitasHarga pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan dan produk khas lain, keuntungan harga dan kualiti yang dijamin. Polyurethane adalah bahan penghalang api yang memadamkan diri selepas menambah penyimpanan api. Titik lembut boleh mencapai lebih dari darjah Celsius dan hanya akan hancur pada suhu yang lebih tinggi: tambahan, abu yang terbentuk di permukaan poliuretan akan berada dalam putih, dan lapisan abu ini membantu untuk mengisolasi putih di bawah. Ia boleh mencegah penyebaran api secara efektif. Selain itu, poliuretan tidak akan menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.[UNK][UNK]& amp; ldquo_; Pintu ke Pintu & amp; amp; rdquo_; & amp; amp; ldquo_; Pintu ke Pintu & amp; amp; rdquo; Operasi memuatkan dan membuang adalah mod operasi utama untuk menyadari sirkulasi kargo dalam teknik penyimpanan sejuk logistik.Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, kemudahan pemindahan lokasi penyimpanan sejuk patut diberi keutamaan dalam pemilihan lokasi, dll. Pada masa yang sama, lokasi penyimpanan sejuk seharusnya menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.vitalitas,Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah,vitalitasYang merupakan pemasangan yang baik untuk penyimpanan sejuk besar, berat ringan, kesan pengisihan panas kuat dan resistensi suhu rendah yang baik. Namun, disebabkan pengurangan sejuk, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.Alasan lain ialah bahawa terdapat banyak bekas sejuk dalam sistem. Dalam kes ini, cari titik bocor dahulu, fokus pada sambungan setiap paip dan valv, perbaiki bahagian yang ditemui, dan kemudian isi bekas sejuk yang cukup.Keperluan untuk peralatan pendinginan dalam gudang beku cepat: penyegelan ketat gudang beku cepat jelas berbeza dari gudang beku cepat biasa. Oleh itu, bagaimana untuk menutup peralatan pendinginan adalah kunci. Pertama-tama, saluran paip balik air yang mengalir beku mesti dilengkapi dengan segel air bengkok U, dan saluran paip yang mengalir dan balik beku utama diluar gudang mesti dilengkapi dengan port penuh udara untuk menghalang gas di gudang daripada dipompa keluar dari gudang dengan tekanan negatif. Selain itu, disebabkan penyegelan yang baik dari gudang beku cepat, julat fluktuasi set suhu gudang tidak sepatutnya terlalu besar untuk mencegah tekanan positif dan negatif berlebihan daripada merusak tubuh gudang.

label:
6jawapan
Perniagaan pelancongan domestik
2Tingkat-- · 2022-07-17 11:38:32

Baru beli vitalitasPenyimpanan sejuk perubatan, mutu kerja lagi teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Lihat lagi
Yanxiang Property Service Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2022-07-17 11:38:52

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini vitalitasPenyimpanan sejuk perubatan memang bagus, cukup bertuah.

Lihat lagi
Luofeng Agricultural Machinery Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2022-07-17 11:41:56

vitalitasPenyimpanan sejuk perubatan Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.

Lihat lagi
produk logam gabion co., ltd.
5Tingkat-- · 2022-07-17 12:09:52

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: vitalitasPenyimpanan sejuk perubatan Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

Lihat lagi
Dabang Gas Sales Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2022-07-17 12:10:03

Tanya, boleh saya hantar vitalitasPenyimpanan sejuk perubatan spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.

Lihat lagi
Produk kimia lain
7Tingkat-- · 2022-07-17 12:17:28

Raya tak lama lagi, boleh vitalitasPenyimpanan sejuk perubatan dapat diskaun?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)