halaman rumah

San PabloPenukar jenis kering 2500kVAFungsi perkhidmatan pelanggan platform

2022-07-14 19:55:43lepaskan

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).San Pablo, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam dua pam dimulakan secara tambahan, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Kafr ash SyekhDalam kes operasi pengubah jenis kering,San PabloPengubah distribusi tenggelam minyak,San PabloPemulihan pengubah distribusi, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.Kebocoran minyak di flange looper


San PabloPenukar jenis kering 2500kVAFungsi perkhidmatan pelanggan platform



Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Di atas dan tengah tangki minyak pengubah dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.Kebocoran minyak dari radiator paip panasRisiko kualiti,San PabloPenukar jenis kering 1000kW,Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.Berapa banyak pengubah kuasaKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.


San PabloPenukar jenis kering 2500kVAFungsi perkhidmatan pelanggan platform



Jatuh perkara asing dan menghancurkanHonesty is the foundation,(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.San Pablo,Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiProses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

label:
6jawapan
Yi Jia Iron Powder Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2022-07-14 20:05:59

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini San PabloPenukar jenis kering 2500kVA sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

Lihat lagi

Kelajuan penghantaran adalah sangat pantas, berikan syarikat anda thums up

Lihat lagi
botol
4Tingkat-- · 2022-07-14 20:50:01

San PabloPenukar jenis kering 2500kVABerapa harganya dan bagaimana saya boleh menjualnya?

Lihat lagi
plat besi
5Tingkat-- · 2022-07-14 21:01:21

Baru bayar, bila San PabloPenukar jenis kering 2500kVA sampai bos.

Lihat lagi

San PabloPenukar jenis kering 2500kVA Barang sudah sampai, lebih baik dari yang anda lihat dalam gambar!

Lihat lagi
plum bamboo trading co., ltd.
7Tingkat-- · 2022-07-14 21:45:47

Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)