halaman rumah

SensuntepequeOutline dimensions of oil immersed transformerTahap prestasi

2022-06-27 17:20:56lepaskan

Penukar jenis keringBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Sensuntepeque,Jika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.Kilang pengubah kuasaNampula,Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak,SensuntepequeModel pengubah minyak tenggelam tiga fasa, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.


SensuntepequeOutline dimensions of oil immersed transformerTahap prestasi



Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik,SensuntepequeIsolasi pengubah kuasa, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan dll.Harga yang adil,Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaPembuat pengubah jenis keringContohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.


SensuntepequeOutline dimensions of oil immersed transformerTahap prestasi



Apa peranan penting pengubah kuasaKekerjaan Meticulous,Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubahJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %),SensuntepequeHarga pengubah tiga fasa, ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Sensuntepeque,oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

label:
4jawapan
Xuner Elevator Sales Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2022-06-27 17:52:24

SensuntepequeOutline dimensions of oil immersed transformer Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

Lihat lagi

Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

Lihat lagi
Projek lakaran landskap
4Tingkat-- · 2022-06-27 18:19:14

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli SensuntepequeOutline dimensions of oil immersed transformer, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

Lihat lagi
Susu formula bayi yang lain
5Tingkat-- · 2022-06-27 18:19:31

Kedai ini sangat bagus, dengan kualiti yang baik dan harga yang rendah, pemiliknya sangat pemurah, dan perkhidmatan pelanggan juga sangat sabar. Saya tidak faham ini SensuntepequeOutline dimensions of oil immersed transformer. Mereka menerangkan kepada saya dengan sabar. Ia benar-benar hati nurani industri.Saya ingin mengesyorkan kedai ini kepada rakan-rakan saya dan biarkan mereka semua datang ke kedai ini untuk membeli pakaian!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)