halaman rumah

St. ChristopherTanah mana yang bagusAplikasi dan pembangunan di pasar

2022-06-25 05:20:49lepaskan

Pakai perlawanan, pakai gred perlawanan t.Pelbagai rawatan permukaan (corak konveks kongkif, corak pegangan tangan, corak pasangan, corak cermin)St. ChristopherAkhirnya, kajian, kilang, tempat awam, perniagaan, gymnasium dan tempat lain.Lantai SPC adalah kebanyakan terdiri dari sebahagian tertentu serbuk kalsium dan penytabilan PVC untuk membentuk bahan penutup lantai komposit.It iBlantyre,Sebenarnya, daripada indeks pemeriksaan kulit lantai, seperti weaLihat: sama ada tebal kain lapisan bawah penuh, sama ada lapisan berbulu, lapisan cetakan dan lapisan perlahan-perlahan lapisan bawah dilapis, sama ada ada lapisan bawah,St. ChristopherTingkat kayu putih, dan sama ada belakang kain lapisan bawah hitam.Anda boleh mengambil beberapa langkah untuk memastikan pemasangan licin dan tidak tergelincir: buang plat asas dan bingkai pintu sebelum bermula.Menyambung secara teliti akan memudahkan sisa kerja.Tanya pemasang secara lanjut sama ada untuk membuang lantai lama atau memutuskan sendiri.


St. ChristopherTanah mana yang bagusAplikasi dan pembangunan di pasar



Lantai SPC sentiasa disayangi oleh orang di rumah dan di luar negeri.It is an all-round new favorite integrating the advantages of ceramic tiles and other types of floor materials. Ia dipaparkan dan ditafsirkan dengan berbagai warna, bahan yang ramah dengan persekitaran dan warna berbagai-bagai membuat bunyi dan gangguan kehilangan perasaan keberadaan.Maris melihat keuntungan lantai SPC selepas kelas.Tanda terkenal tidak hanya mempunyai laporan ujian yang diberikan oleh pihak pemeriksaan kualiti negara;Tanda terperinci ditandai pada kes kayu pakej komoditi.Pendaftaran Tanda, pembuat, operator, model dan spesifikasi, jumlah keseluruhan, alamat terperinci, nombor kenalan, dll.Di sini kami perlu mengingatkan anda bahawa anda tidakTidak perlu membeli tiga lantai yang tidak laminasi murah untuk mencegah penipuan.Kami harap teknik ini akan membantu mempermudahkan rancangan untuk memasang lantai baru.Mendapatkan anggaran ahli untuk memahami berapa banyak lantai yang diperlukan untuk menentukan lebih baik anggaran projek.Lantai plastik ketat.Bahan asas adalah plat komposit yang dibuat dari bubuk batu dan bahan polimer termoplastik selepas campuranPengurusan industri,air-proof, PVC tidak mempunyai affinity dengan air, dan tidak akan susu disebabkan kemudahan tinggi.Di kawasan selatan dengan musim hujan lebih banyak, lantai SPC tidak akan terganggu disebabkan kemudahan, jadi ia adalah pilihan yang baik untuk lantai.ng secara serentak dan kemudian dipadam pada suhu tinggi.Pada masa yang sama, ia mempunyai ciri-ciri kayu dan plastik untuk memastikan kekuatan dan kesukaran lantai.Pakai lapisan resisten: lapisan resisten bersinar PVC, dengan tebal kira-kira . mm, tekstur bersinar, pegangan kuat,St. ChristopherAntiskid lantai, resisten memakai dan resisten goresan,Dan koeficien tahan memakai boleh mencapai - revolusi.[]Perlindungan api, nilai api B, kedua hanya batu.


St. ChristopherTanah mana yang bagusAplikasi dan pembangunan di pasar



Siapkan lantai untuk pemasangan kayu kerasJabatan Kewangan,Perlindungan api: nilai api lantai SPC adalah B, kedua hanya batu.Ia akan mematikan secara automatik selepas meninggalkan api selama saat, penahan api, pembakaran tidak spontan, dan tidak akan menghasilkan gas beracun dan berbahaya.Ia sesuai untuk kadang-kadang dengan keperluan perlindungan api yang tinggi.penghiasan rumah, kita tak boleh rosakkan lantai.Lantai SPC mengadopsi bubuk marmar dan bahan baru yang lebih hijau dan ramah untuk persekitaran.Ia tidak mempunyai hubungan dengan air dan tidak mudah untuk mildew.Lantai plastik batu mempunyai kesan menyerap bunyi, jadi kita tidakSaya perlu risau tentang bunyi kasut dengan tumit tinggi memukul tanah lagi.St. Christopher,Silencing, comfortable and elastic walking feet,St. ChristopherAntistatic floor manufacturer, not easy to be injured when fallingJika tidak, maka and a mungkin perlu melakukan banyak kerja: ada beberapa kejutan menarik bersembunyi di bawah lantai lama.Apabila memasang lantai laminat, pekerja mesti sangat berhati-hati untuk menyelesaikan kerja kualifikat.Tepi berbilang lapisan atau vinyl boleh sukar untuk bergerak dan biasanya jauh lebih berat thaYang pertama adalah membersihkan untuk menghapuskan noda minyak atau debu;Yang kedua adalah aras.Bahagian konveksnya akan dipotong dan dicurahkan.Bahagian kongsi boleh dibuat menjadi pasta dengan lem dan simen pada nisbah berat :, bersamaan dengan spaula, dan kemudian bersamaan dengan kertas pasir selepas kering.Setelah tanah rata, bersih dan kering, ia boleh melekat dan dipadam.Gluing adalah proses terakhir sebelum dipadam, dan alat akan menjadi toot

label:
4jawapan
Produk Logam Bowen
2Tingkat-- · 2022-06-25 12:43:13

Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Lihat lagi
peti simpanan selamat
3Tingkat-- · 2022-06-25 13:00:09

Izinkan saya menilai ini St. ChristopherTanah mana yang bagus, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

Lihat lagi
rasa
4Tingkat-- · 2022-06-25 13:05:22

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. St. ChristopherTanah mana yang bagus Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

Lihat lagi
skrin
5Tingkat-- · 2022-06-25 13:07:43

St. ChristopherTanah mana yang bagusYa, berikan anda komen yang baik

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)