halaman rumah

Havirovpompa selam yang baikSuhu tinggi dan tahan tekanan tinggi

2024-05-11 01:03:20lepaskan

   Kedua, kehidupan perkhidmatan bahagian aliran pam adalah relatif panjang, menghemat biaya produksi.   Pencampuran impeller dan sebahagian lain aliran utama terbuat dari bahan yang tinggi yang menentang pakaian, yang menentang pakaian yang menentang korosion, yang tidak memeluk dan mempunyai kapasitas pembuangan kanan-kanan yang kuat, dan dapat berjalan secara efektif melalui partikel-partikel kuat besar. Ia tidak terbatas oleh julat penghisap, dengan efisiensi penghisap serpihan tinggi dan penghisap lebih teliti. Tiada pompa vakum tambahan diperlukan dan pelaburan lebih rendah. tiadaHavirov,El mempunyai kemampuan anti-korrosion yang sangat kuat dibandingkan dengan produk yang mudah untuk rust. Apabila ramai kawan membeli pompa sumur dalam besi stainless, penghasil mereka akan menggunakan penutup anti-korrosion tipis pada lapisan luar peralatan menurut keperluan pengguna. sebagai   Jaga-jaga untuk pecahkan slu selamSurcin,   bahagian penting akan ditandai secara lanjut untuk menghindari ralat semasa menetapkan semula. Permukaan kongsi dan bahagian yang rentan akan disimpan dengan betul untuk mencegah kerosakan.   Pompa lumpur selam biasanya bergantung pada pendinginan air untuk melepaskan panas. Jika motor bocor keluar dari air tanpa sejuk air, suhu motor akan naik, jadi mudah untuk membakar motor.   Pompa slurry efisien tinggi mempunyai tiga ciri-ciri: pertama, pompa slurry mempunyai efisien operasi tinggi dan kehilangan rendah.


Havirovpompa selam yang baikSuhu tinggi dan tahan tekanan tinggi



Orang asing dan produser bahawa selain keadaan kerja yang baik, kepercayaan tinggi dan kehidupan perkhidmatan panjang. Pompa mesti direka selain kaedah reka konvensional mekanik cair   Pompa lumpur bawah tanah adalah peralatan penting dalam operasi pengeboran dan penggunaan air. Apabila peralatan berfungsi, ia adalah tenggelam sebagai keseluruhan. Menembak air bawah tanah ke permukaan digunakan secara luas untuk air rumah, penyelamatan darurat tambang,HavirovPompa pembuangan yang tidak menutup mengufuk, pendinginan industri,   melipat tiga lapisan dalam setengah dengan pita butil yang melekat diri sendiri dan secara perlahan-lahan menerus ke luar inti. Apabila mengelilingi,HavirovPompa sampah yang tidak menyentuh, pita akan ditarik dua kali, kemudian tiga lapisan akan dilipat separuh dengan pita PVC untuk memastikan bahagian mengelilingi tidak kurang dari mm, dan kedudukan tiga kongsi akan ditarik untuk jarak tertentu untuk mencegah cir pendekpenyelamatan peralatan,   Apa penyelesaian situasi ini?   Selepas pompa lumpur selam menambah pistol air ke sokongan di bawah pompa lumpur selam, lapisan lumpur keras sekitar pompa lumpur akan runtuh dengan cepat di bawah air yang diterapkan p   Fenomen ini menunjukkan bahawa kegagalan pompa bukan sahaja masalah materi, tetapi juga mengingatkan pompa


Havirovpompa selam yang baikSuhu tinggi dan tahan tekanan tinggi



   Pindahkan laman pam pasir sering. Apabila pompa pam pasir pada kedudukan tertentu dan jatuh ke tinggi tertentu, angkat pompa selam dan alihkan ke kedudukan sebelah tempat pam pasir terdahulu untuk terus pam pasirKesimpulan ujian,   Kuasa efektif juga dipanggil kuasa output, yang diungkapkan oleh PE. Ia adalah tenaga efektif yang diperoleh dalam pam oleh output cair tengah   Pilih aliran yang sesuai mengikut aliran air sumber atau kolam atau konsumsi air yang diperlukan oleh sistem teknik sebenar. During model selection the flow shall be close to the model flow grade of the sample (to ensure that the pump operates in the high efficiency zone).p boleh ditambah pada kedudukan paip masuk air dan digunakan pada sudut darjah, supaya mengelakkan penghalangan pompa sumber selam semasa digunakan.Havirov,   sahkan sama ada kapasitas tekanan saluran paip memenuhi keperluan, dan melakukan ujian hidrostatik jika perlu.   pemilihan kepala pompa: umumnya, kepala pompa akan ditentukan dengan memperbesar margin % - %.eful not to exceed the bearing on the pump support to avoid

label:
4jawapan
plum bamboo trading co., ltd.
2Tingkat-- · 2024-05-11 08:33:05

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti Havirovpompa selam yang baik anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

Lihat lagi
barang biasa
3Tingkat-- · 2024-05-11 09:25:08

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali Havirovpompa selam yang baik.

Lihat lagi

Kali pertama saya jumpa apa yang saya mahukan Havirovpompa selam yang baik, saya berada dalam mood yang baik! Bos, ayuh, saya berharap untuk terus menghasilkan produk yang bagus.

Lihat lagi
Fumanjia Wanhe Trading Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-05-11 09:32:18

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini Havirovpompa selam yang baik memang bagus, cukup bertuah.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)