halaman rumah

Demam panasPlatform penangkapan jenis gunting bergerakPrestasi produk dan hayat perkhidmatan

2024-05-10 04:04:34lepaskan

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.Demam panas,However, large welded structural components have the characteristics of complex morphology, large weight, large differences in residual stress size and distribution, and it is difficult to achieve good results using ordinary vibration aging technology. Therefore, it is crucial to develop a reasonable process. Therefore, they found Nanjing Juhang and our JH- vibration aging equipment and requested us to develop a complete vibration aging process.Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargoBelgorod,Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace themTahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakanApabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, kotak distribusi, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik,Demam panasJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbit, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.


Demam panasPlatform penangkapan jenis gunting bergerakPrestasi produk dan hayat perkhidmatan



I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.When the oil, gearbox, transfer case, winch mechanism and slewing mechanism are operating at low temperature, the oil of the hydraulic elevator should be gear oil with high viscosity index, low condensation point and good performance otherwise, the transmission efficiency will be significantly reduced, the wear of transmission parts will increase the operation of gearbox and transfer case will be heavy, platform mengangkat bermain peran yang penting dalam berbagai bidang dan membawa kesenangan besar untuk kehidupan dan produksi sehari-hari orang. Jadi, bagaimana kita harus menjaga platform angkat dalam kehidupan sehari-hari?Berikutnya, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.Nyahkira,Tingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.Sekali lagi, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihanPeribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.


Demam panasPlatform penangkapan jenis gunting bergerakPrestasi produk dan hayat perkhidmatan



Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan mingguRekomendasi Kualiti,Jika ada masalah di dalam lif dan terdapat profesional elektrik yang hadir di platform angkat, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas, dan ia masih selepas kemajuan cepat standar hidup dan industri. Bagaimana lif tersebut digunakan, sama ada di pusat belanja, atau hotel.Bagaimana untuk memilih platform angkat& mdash;& mdash; Dalam proses pembuatan produk pembuatan mesin, selepas bertahun-tahun penyelidikan dan pengeksplorasi, kami telah menguasai teknologi utama pembuatan produk dan membuat keputusan yang efektif mengenai kesalahan penggunaan produk. sebagai hasilnya, kekurangan ini telah secara efektif dihindari dalam proses pembuatan produk, menyediakan sokongan kuat untuk pembangunan produk baru.Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.Demam panas,Ganti minyak hidraulik sekali setahun, menggunakan minyak hidraulik . Dengan penggunaan yang luas platform angkat sekarang, permintaan minyak hidraulik juga meningkat. bagaimanapun, produk rendah juga mungkin muncul. jadi apa kelemahan minyak hidraulik rendah? Kemudian, mari kita perkenalkan minyak hidraulik berkualiti tinggi kepada anda, yang tidak berwarna dan tidak berbau, bersinar seperti air murni minyak ditambah dengan ejen anti-pakaian, yang boleh mengurangkan pakaian sistem hidraulik platform angkat, terutama pompa hidraulik, dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform angkat. Sebaliknya, kerana teknologi sederhana untuk mengekstrak dan memperbaiki minyak enjin sampah dan minyak hidraulik, minyak hidraulik rendah digunakanApabila menggunakan lif anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada,Demam panasPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.Dengan pembangunan terus menerus ekonomi,Demam panasPlatform angkat bimbit besar, memenuhi keperluan masyarakat, dan meningkat produktifiti, lif kargo hidraulik bermain peran penting dalam operasi ketinggian tinggi. Lif kargo hidraulik beroperasi ke atas dan ke bawah, dan boleh memberikan kita platform yang selamat dan stabil. Kita boleh memberikan keselamatan untuk keselamatan kita apabila bekerja di tinggi.


label:
4jawapan
Khidmat Nasihat Kewangan
2Tingkat-- · 2024-05-10 11:24:27

Bolehkah anda memberi saya Demam panasPlatform penangkapan jenis gunting bergerak spesifikasi terperinci?

Lihat lagi
Century Jiantong Sensing Technology Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-05-10 11:28:30

Demam panasPlatform penangkapan jenis gunting bergerak Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.

Lihat lagi
Hegang Digital Technology Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-05-10 11:33:02

Sejak kali terakhir saya membeli Demam panasPlatform penangkapan jenis gunting bergerak anda, model baharu ini sememangnya memenuhi piawaian dan sangat bagus, memberikan anda ulasan yang baik.

Lihat lagi
Air minuman
5Tingkat-- · 2024-05-10 12:45:22

Kelajuan penghantaran adalah sangat pantas, berikan syarikat anda thums up

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)