halaman rumah

OsterhootGarpu gunting platform angkat bimbitApakah langkah-langkah perlindungan yang diperlukan untuk bekerja

2024-05-05 02:36:24lepaskan

Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.Setiap pelanggan memperhatikan harga lif, jadi bagaimana pembuat menghitung harga lif? Secara umum, pembuat menghitung harga lif untuk pelanggan berdasarkan saiz, tinggi, dan kapasitas pembukaan yang disimpan oleh pelanggan Pelanggan tidak perlu memberi terlalu banyak perhatian kepada perbezaan harga antara pembuat lif yang berbeza apabila membeli lif, kerana bahan yang berbeza digunakan, tanda bahan, dan proses produksi menghasilkan harga yang berbeza untuk lif Pelanggan boleh mempertimbangkan keutamaan-keutamaan lif semasa membeli, dengan prinsip mendapatkan apa yang mereka bayar. Rencana penghapusan bahaya keselamatan untuk mengangkat lif kargo: Apabila ada kerosakan atau situasi yang tidak normal dalam lif kargo mengangkat, ia boleh digunakan semulaOsterhootPemandu dilarang meninggalkan kedudukan mereka, memadam atau memperbaiki platform semasa bekerja. Selepas selesai kerja, pemandu patut matikan bekalan kuasa, kunci cakera sebelum meninggalkan kedudukan, dan isi rekod penyerahan.Apabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.Gra,OsterhootPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai,Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.Saiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru


OsterhootGarpu gunting platform angkat bimbitApakah langkah-langkah perlindungan yang diperlukan untuk bekerja



Untuk memastikan pengendalian yang selamat dan boleh diandalkan dan mencegah kemalangan, valv kawalan hidraulik satu arah, juga dikenali sebagai kunci hidraulik, ditambah untuk memastikan pengendalian diri yang selamat jika paip hidraulik rosak secara tidak sengaja. Penggera kawalan bunyi berlebihan dipasang untuk membedakan antara muatan berlebihan atau kegagalan peralatan. Untuk mengangkat platform,OsterhootPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilang, kita tidak telah mengumpulkan mereka, tetapi perlu memasang mereka sendiri di tempat yang kita perlukan. Jadi apa yang patut kita perhatikan bila memasang mereka?Kelajuan angkat: mm/s (pemacu hidraulik)Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannyaRakomendasi dan konsultasi,Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perluTahap angkat adalah peralatan operasi ketinggian tinggi, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan, dan penggunaan panjang boleh menyebabkan sambungan hilang antara beberapa komponen. Jadi untuk memastikan keselamatan peribadi pekerja pembinaan, perlu periksa secara peribadi tahap angkat dan ketat mana-mana komponen longgar. Penganalisis gangguan dan bahaya frekuensi pengendalian kelajuan pembinaan sirkuit lif semakin luas dalam pembangunan teknologi hari ini. Peraturan kelajuan frekuensi berubah mempunyai ciri-ciri proses permulaan dan hentian yang stabil, mengurangkan kejutan mekanik, meningkatkan kesenangan penumpang, dan meningkatkan kehidupan perkhidmatan. Pada masa yang sama, ia juga boleh mengubah kelajuan peraturan frekuensi bekalan kuasa, simpan tenaga elektrik, dan meningkatkan efisiensi kerja. Namun akan ada gangguan dalam penggunaan sistem peraturan kelajuan frekuensi berubah, yang sering menyebabkan kemalangan keselamatanApa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?


OsterhootGarpu gunting platform angkat bimbitApakah langkah-langkah perlindungan yang diperlukan untuk bekerja



Jika ada kerosakan semasa lif, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.Servis yang hebat,Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosakTurun darurat: Jalankan operasi atau penggunaan penyelamatan tekanan manual dan pengaktifan sistem bateri darurat untuk melaksanakan jaringan keselamatan fungsi turun darurat.Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulanOsterhoot,Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai PeningkatanTerdapat banyak ralat operasi, dan disebabkan pemahaman tidak cukup struktur dan prestasi mesin (terutama untuk operator baru), ia mudah menyebabkan kerosakan dan bahkan kemalangan mekanik disebabkan ralat operasi. Bagaimana menghitung lif kargo yang mengangkat? lif kargo yang mengangkat adalah peralatan mekanik yang berat yang boleh menggunakan butang sistem secara manual untuk menyelesaikan pemindahan barang ke atas dan ke bawah. Tinggi lif kargo yang mengangkat berbeza dari meter hingga meter, dan spesifikasi khas untuk mengangkat dan menurunkan lif kargo boleh disesuaikan mengikut keperluan pengguna Menurut jenis, ia boleh dibahagi menjadi: Lift kargo jenis garpu gunting dan lif kargo jenis kereta api panduan. Lift jenis kereta api panduan adalah lif kargo jenis garpu bukan garpu gunting, terutama digunakan untuk pengangkutan barang antara lantai pekerjaan, pekerjaan struktur besi, hotel, dan gudang tanpa lubang atau bilik mesin. Lift kargo jenis garpu gunting perlu disediakan dengan lubang sebelum pemasangan,OsterhootPlatform penangkapan gaya tahap, dan lif patut disediakan dan disambungkan di lubang sebelum disambungkan dengan bekalan kuasa Lift kargo mengangkat menggunakan unit kuasa hidraulik untuk menghasilkan tekanan semasa operasi, yang memandu silinder minyak hidraulik sebagai kuasa utama untuk mengangkat dan menurunkan platform lif kargo mengangkat. Apabila jenis kereta api hidraulik mengangkat lif kargo gagal berfungsi, ia boleh segera berhenti berfungsi, yang boleh mencapai pengangkutan barang-barang tunggal besarKegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.


label:
3jawapan
Syarikat Jubin Hengsheng
2Tingkat-- · 2024-05-05 10:21:09

Saya telah membeli-belah dalam talian OsterhootGarpu gunting platform angkat bimbit selama bertahun-tahun, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya sangat berpuas hati dengan kualiti dan mutu produk.

Lihat lagi
Haima Pipeline Equipment Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-05-05 10:39:17

Pembelian dalam talian pertama OsterhootGarpu gunting platform angkat bimbit. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

Lihat lagi
Alat ganti dan teknologi
4Tingkat-- · 2024-05-05 10:59:13

Haha, OsterhootGarpu gunting platform angkat bimbit diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)