halaman rumah

BlanickKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan buahPenghasilan proses analisis

2024-05-05 02:04:28lepaskan

Papan pengisihan poliuretan mesti disambungkan dengan sambungan selat pemalam, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan, jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.Blanick,Scrubbers are often used in controlled atmosphere warehouses. Pembersih lebih kompleks dan memerlukan peranti semburah, jadi ia kurang digunakan. Jenis peranti cuci udara yang digunakan bergantung pada peralatan dan keadaan persekitaran. Pada musim sejuk, jadi ventilasi sesuai, sementara penyimpanan atmosfer terkawal dan berbeza.Gudang biasa beku-cepat kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dengan suhu gas rendah (ammonia atau Freon)Oskemen,Unit pemampat sejuk secara umum mengadopsi unit-end tinggi dengan kualiti yang dijamin dan stabil operasi kuat. Pengecut mengadopsi pengecut sejuk-udara yang disediakan oleh perusahaan kongsi yang diimpor, yang dapat memenuhi kapasitas sejuk sejuk sejuk dan memastikan kesan sejuk sejuk sejuk. Lampu sejuk mengadopsi lampu LED istimewa yang menyimpan tenaga untuk sejuk, yang mempunyai keuntungan dari kekebalan suhu rendah, konsumsi tenaga rendah dan masa perkhidmatan panjang, Ia boleh menyimpan biaya operasi penyimpanan sejuk.Keluarga juga akan dilengkapi dengan beberapa peranti pendinginan sederhana. Untuk peranti pendinginan seperti penyimpanan sejuk, sangat penting untuk memilih bahan dengan pengisihan panas yang baik. penyimpanan sejuk adalah pemilihan bahan yang lebih baik, dan dalam proses produksi penyimpanan sejuk, tidak akan ada kondensasi dalam penyimpanan sejuk tanaman. Kondensasi didalam storan sejuk atau didalam lapisan pengisihan adalah berbahaya. Kerosakan atau deformasi yang tidak boleh dikembalikan berlaku dalam pengisihan luaran baru, dan suhu permukaan luaran dinding luaran berubah dengan tajam. Contohnya, kesan pengisihan dan pengisihan bunyi papan pengisihan poliuretan adalah relatif baik, yang boleh digunakan dalam banyak industri. As we all know the cold storage has great requirements for the thermal insulation effect of building materials. If the thermal insulation effect of building materials is not good, the cold storage will consume more energy during operation, and can not guarantee a good refrigeration effect. Performasi papan pengisihan poliuretan memenuhi keperluan pembangunan penyimpanan sejuk, jadi bilangan besar papan pengisihan poliuretan perlu digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk umum. Selanjutnya,BlanickPerusahaan pemasangan penyimpanan sejuk, mari kita faham ciri-ciri fizik papan pengisihan poliuretan.Aplikasi pemampat selari dalam storan sejuk: keperluan kapasitas pendinginan besar, dan pemampat pendinginan hingga dibawah Malige perlu digunakan pada hari minggu; Operasi jangka panjang, perbezaan maksimum muatan besar lembah dan muatan departemen yang signifikan; Objek beku dan sejuk adalah makanan baru yang mudah untuk dihancurkan dan dihancurkan dan mempunyai keperluan ketat untuk suhu dan kelembapan.


BlanickKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan buahPenghasilan proses analisis



Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].Apabila gudang penyimpanan segar dikumpulkan secara keseluruhan, ruang akan disimpan dengan dinding dan bumbung, tanah atau tembakan bawah mesti mengufuk, dan persekitaran pembinaan mesti bersih.Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.query,Tempat kedai beku cepat sayuran dan buah tidak sesuai untuk menggunakan pendinginan exhaust, tetapi menggunakan penggemar untuk menyediakan udara untuk pendinginan, kerana gas di tempat kedai beku cepat perlu disebarkan dan dispersyen secara biasa untuk menghindari racun oksid karbon disebabkan oleh konsentrasi tinggi oksid karbon di kawasan tempatan. Oleh itu, dalam gudang beku cepat, peralatan beku perlu digunakan bersama dengan peralatan pengkondisi udara. Pemilihan peralatan beku berbeza dari peralatan beku suhu rendah dan gudang beku cepat biasa.Tempat kedai beku cepat sayuran dan buah tidak sesuai untuk menggunakan pendinginan exhaust, tetapi menggunakan penggemar untuk menyediakan udara untuk pendinginan, dalam gudang beku cepat, peralatan beku perlu digunakan bersama dengan peralatan pengkondisi udara. Pemilihan peralatan beku berbeza dari peralatan beku suhu rendah dan gudang beku cepat biasa.Kerana lembaran poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, ia boleh mengurangi tebal sampul bangunan dan meningkatkan kawasan penggunaan di dalam bawah keperluan pengisihan panas yang sama.


BlanickKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan buahPenghasilan proses analisis



Sediakan,BlanickHarga pemasangan penyimpanan sejuk, sediakan rancangan projek penyimpanan sejuk, dan sediakan lokasi pembinaan dan bahan pembinaan. Semua jenis bahan untuk pembangunan penyimpanan sejuk disesuaikan mengikut keperluan pelanggan. Isi lokasi pembangunan yang memenuhi keperluan, bawa semua bahan pemasangan ke lokasi pembangunan, periksa kualiti bahan dan model, dan memulakan pemasangan penyimpanan sejuk selepas pengesahan.Di mana untuk dijual,Jenis panel gudang beku cepat: piring baja plastik warna, piring baja garam, piring baja stainless steel aluminum terbentuk, dll.Kabinet elektrik mesti sesuai dengan keperluan lukisan dan kuasa mesti disambung untuk ujian tanpa muatan.Bandar ultrasonik adalah teknologi berpotensi dengan penutup tenaga bentuk, yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam rancangan gudang beku cepat?Blanick,Papan pengisihan poliuretan mesti disambungkan dengan sambungan selat pemalam, kerana ia mempunyai kekuatan yang lebih tinggi bila disambung dengan cara ini.Menurut saiz dan sifat kawasan penyimpanan sejuk dan dalam kombinasi dengan peraturan setempat, bentuk pembangunan gudang penyimpanan sejuk makanan adalah untuk menentukan bentangan pesawat berdasarkan laman, sama ada ia adalah gudang satu lapisan atau dua lapisan, dan struktur adalah pemilihan struktur besi atau penyesalan kuasa. Kapasiti penyimpanan sejuk, proses produksi, tumpukan produk, suhu, dll. digunakan untuk menentukan saiz dan lokasi bilik penyimpanan sejuk, sehingga ia boleh menjadi keseluruhan.Material beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polistyren yang ketat, yang dituangkan dan dibina oleh proses putih tekanan tinggi. Ia boleh dibuat ke berbagai panjang dan spesifikasi untuk memenuhi keperluan yang berbeza bagi pengguna.

label:
4jawapan

Pembeli yang sangat baik. Terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukainya BlanickKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan buah. Datang lagi lain kali

Lihat lagi
Snow Chi Road Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-05-05 09:59:09

Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda BlanickKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan buah, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

Lihat lagi
Kabel khas suhu tinggi
4Tingkat-- · 2024-05-05 10:23:15

BlanickKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan buah Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

Lihat lagi
Produk Logam Bowen
5Tingkat-- · 2024-05-05 10:59:24

Perkhidmatan anda sangat baik, BlanickKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan buah juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)