halaman rumah

LiegeInstallation of small cold storage companyejen

2024-04-29 06:24:44lepaskan

Tindakan jaminan teknikal untuk pemasangan penyimpanan sejuk: semasa produksi di workshop produksi, produksi akan dilakukan secara ketat sesuai dengan peraturan operasi yang dinyatakan dalam operasi kualiti ISO, aplikasi pemeriksaan diri dan pemeriksaan akan dilakukan untuk memastikan kadar laluan kilang adalah, dan produk yang tidak kualifikasi tidak dibenarkan meninggalkan kilang.Isolasi panas polyuretan yang ketat mempunyai konduktiviti panas rendah dan prestasi panas yang baik. Apabila densiti poliuretan yang ketat adalah ~ kg / m, konduktiviti panas hanya . ~ .w / (m.k), yang paling rendah di antara semua bahan pengisihan panas pada masa ini.Liege,Kerana gudang penyimpanan segar skala besar kita secara umum terdiri dari banyak papan insulasi panas, dan ruang antara setiap papan adalah tempat yang memerlukan penyimpanan. Semasa pembangunan, ruang-ruang ini akan secara umum ditutup dengan penyegerakan, tetapi jika ditemukan bahawa terdapat jabatan kegagalan penyegerakan di gudang penyimpanan segar semasa penggunaan, mereka perlu diselesaikan pada masa.Faktor yang mempengaruhi biaya pemasangan penyimpanan sejuk adalah seperti ini: pembangunan penyimpanan sejuk: pemilihan laman harus memenuhi undang-undang dan peraturan dan memenuhi keperluan yang berkaitan untuk kesehatan makanan dan. Dan perhatikan untuk melindungi persekitaran dan keseimbangan ekologi. Selain itu, ia akan menyebabkan pertumbuhan,LiegePemasangan penyimpanan sejuk papan penyimpanan sejuk, pembinaan dan upacara kering.Sektevkar,Apabila pembukaan dan pengeboran diperlukan untuk plat gudang atas atau plat dinding, tetapan dan posisi dalaman dan luar akan dilakukan mengikut keperluan desain lukisan, dan pembukaan dan pengeboran akan dilakukan selepas pemeriksaan; Lubang masuk, lubang masuk cair, lubang kembali, lubang bekalan air dan lubang pembuangan akan dibuka dengan pembuka lubang. Perjalanan pembangunan akan dilakukan pada masa selepas membuka dan menggali, ventilasi dan port penghantaran harus dihiasi dengan pinggir terbungkus dan ditetapkan dengan garis tarik, dengan jarak mm dan mm di luar.Isolasi lantai penyimpanan sejuk ukuran-tengah struktur penyimpanan sejuk ukuran-tengah adalah apa yang kita sering panggil permukaan, iaitu, atas dan dinding dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan-bahan isolasi lain, sementara tanah perlu diisolasi secara terpisah. Pada masa ini, operasi umum di pasar adalah: meletakkan tanah dengan papan ekstrus XPS, meletakkan bukti basah dan mengisolasi materi SPS di atas dan di bawah papan ekstrus secara berdasarkan, dan kemudian menuangkan beton atau beton kuat.Perhatian untuk membeli dan penghantaran bila menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, kelajuan mesti dijamin secara ketat semasa membeli dan penghantaran produk. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan sekitar darjah, masa pembukaan tidak boleh terlalu tinggi, ketat dalam beberapa minit.


LiegeInstallation of small cold storage companyejen



Aspekt lain: dalam proses desain penyimpanan sejuk makanan,LiegeRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk sayuran, juga diperlukan untuk mempertimbangkan kerjasama antara penyimpanan sejuk dan pembakaran api di lokasi, ventilasi, air dan sistem elektrik. Ia sepatutnya memenuhi keperluan keselamatan, sains dan perlindungan persekitaran. Apabila merancang dan memasang penyimpanan sejuk, masalah pembuangan mesti dipertimbangkan, dan titik berikut mesti dipertimbangkan semasa merancang semula dan pemasangan.Suhu lokasi, perbezaan suhu dan parameter utama lain bagi peralatan penyimpanan segar gudang besar-besaran akan ditetapkan mengikut situasi khusus gudang beku, pembangunan penyimpanan sejuk buah pemasangan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk perubatan kualifikasi rasmi penyimpanan sejuk, selamat datang untuk penyelidikan telefon, sejujurnya mengundang kerjasama! Pembeku telah disesuaikan mengikut peraturan pelanggan di kilang asal. Selepas menguasai parameter prestasi pembeku, tetapkan berbagai parameter utama pada papan.Pada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.Piawai inspeksi,Faktor yang mempengaruhi biaya pemasangan penyimpanan sejuk adalah seperti ini: pembangunan penyimpanan sejuk: pemilihan laman harus memenuhi undang-undang dan peraturan dan memenuhi keperluan yang berkaitan untuk kesehatan makanan dan. Dan perhatikan untuk melindungi persekitaran dan keseimbangan ekologi. Selain itu ia akan menyebabkan pertumbuhan, pembinaan dan upacara kering.Bandar ultrasonik adalah teknologi berpotensi dengan penutup tenaga bentuk, yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam rancangan gudang beku cepat?Polyurethan dengan perlahan api yang baik dan keterlaluan api adalah jenis bahan yang membakar dan memadam diri selepas menambahkan penerlaluan api. Dalam kes api, ia boleh dikarbonisasi, tidak seperti pembakaran aliran dan flashover seperti papan ekstrus yang dapat mengelakkan penyebaran api secara efektif. Secara khususnya, ia boleh ditutup sebagai keseluruhan selepas perawatan sistemik penghalang api untuk membentuk produk yang tidak terbakar.


LiegeInstallation of small cold storage companyejen



Jumlah pelembusan akan menurun % pada darjah.Selamat datang panggilan,Material beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polistyren yang ketat, yang dituangkan dan dibina oleh proses putih tekanan tinggi. Ia boleh dibuat ke berbagai panjang dan spesifikasi untuk memenuhi keperluan yang berbeza bagi pengguna.Semasa penywelding paip pendinginan, pintu keluar letupan akan disimpan untuk letupan air dari tekanan tinggi dan rendah dengan nitrogen dalam seksyen. Selepas letupan seksional selesai, seluruh sistem akan letupan sehingga tiada tanah ditemui. Tekanan letupan adalah .MPa.Suhu exhaust peralatan pemampat sering. Apabila musim berubah dan perbezaan suhu berubah besar, perhatikan ia. Jika mesin tidak normal, ia perlu diperiksa pada masa.Liege,LiegePembeku kedokteran,Penyimpanan sejuk milik jenis peralatan pendinginan. Berbanding dengan peti sejuk, kawasan pendinginannya besar, tetapi mereka mempunyai prinsip pendinginan yang sama. Jadi bagaimana untuk menyimpan penyimpanan sejuk setiap hari. Hari ini saya akan memperkenalkan bagaimana untuk melakukan kerja yang baik dalam pengurusan dan penyimpanan sehari-hari selepas pemasangan penyimpanan sejuk.Pendingin sederhana berdasarkan volatilisasi pendingin dalam kondensator penyimpanan sejuk, supaya sejuk pendingin, dan kemudian masukkan pendingin ke dalam kotak atau membina peralatan pendingin untuk sejuk udara menurut penukar panas. Jenis sejuk ini mempunyai kelajuan pendinginan perlahan, perbezaan suhu kondukti panas total besar dan perisian sistem kompleks, jadi ia hanya boleh digunakan di tempat yang kurang, seperti membuat ais salmi dan penyimpanan sejuk dengan keperluan suhu konstan.Secara umum, dalam operasi sebenar sistem pendinginan, kerana keadaan suhu sentiasa berubah hanya dengan bergantung pada operasi berhati-hati staf pengurusan penyimpanan sejuk dan menyesuaikan dengan tepat operasi peralatan pendinginan penyimpanan sejuk

label:
3jawapan
Pembuatan produk sayuran
2Tingkat-- · 2024-04-29 07:32:48

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, LiegeInstallation of small cold storage company sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

Lihat lagi
Zhitong Medical Consulting Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-29 08:20:53

Baru beli LiegeInstallation of small cold storage company, mutu kerja lagi teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Lihat lagi
Kaixuan Environmental Engineering Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-04-29 13:56:54

Selamat bekerjasama, berikan sokongan syarikat anda dan semoga perniagaan anda maju.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)