halaman rumah

Slavonia BrodPompa saluran bawah tanahApa yang patut saya perhatikan bila menggunakan

2024-04-27 03:08:41lepaskan

   Putar dalam arah berguling sehingga kencangan antara impeller dan plat pengawal depan berhenti,Slavonia BrodPompa paip korosif, kemudian guna bolt penyesuaian untuk bergerak rotor ke belakang, rekod ruang pergerakan ke hadapan dan ke belakang,Slavonia BrodPompa saluran bawah tanah, mengedarkannya secara bersamaan antara plat pengawal depan dan belakang impeller sehingga ruang antara impeller, plat pengawal depan dan plat pengawal belakang adalah rata, berhenti, Dan ketatkan kedua-dua cakera debu dan ketatkan mereka pada rakit.   Tujuan adalah untuk menyuntik cair yang lebih tinggi dari . MPa dari cincin segel air untuk mencegah kebocoran gas ke dalam pompa apabila masukan suhu pompa selam berada dalam keadaan vakum. Apabila airSlavonia Brod   keperluan untuk paip penapis tarik   Apabila pompa lumpur berfungsi, pompa perlu ditempatkan di tanah, pip suctionKaukasia,yang terhubung dengan pompa adalah terintegrasi dan ditutup.   Semasa pemasangan komponen bearing licin, jika pemasangan adalah betul, minyak licin adalah sesuai, perbaikan adalah tepat waktu, dan umur penghantaran akan panjang,Slavonia Brodpompa selam yang baik, staf perbaikan patut perbaiki komponen bearing secara peribadi, memeriksa keadaan bearing dan minyak licin, dantitik ting boleh dilihat bila memasang pompa slurry.


Slavonia BrodPompa saluran bawah tanahApa yang patut saya perhatikan bila menggunakan



   pemilihan kepala pompa: umumnya, kepala pompa akan ditentukan dengan memperbesar margin % - %.Pompa pembuangan yang terlihat, iaitu dalam kes kebocoran, overload, atas suhu dan kesalahan lain pompa, ia boleh memberikan penggera automatik dan menutup secara automatik untuk penyelamatan. Namun, kami percaya bahawa dalam pompa sampah selam   Pertama, sebab tubuh motor: sambungan yang salah akan membuat suhu meningkat dengan cepat apabila peralatan digunakan; Selain itu, mungkin ada beberapa fasa untuk fasa sirkuit pendek diantara pembetulan stator, jadi apabila keadaan relatif kecil, motor hanya di tempat setempatharga pasaran,   Kelajuan penggemar pompa air terlalu rendah, dan tekanan udara dan volum udara relatif smapompa yang kelihatan dipakai secara luas, aplikasi yang betul sangat penting. Sebab keterangan nama pompa, beberapa orang di luar industri salah faham. Sebenarnya, pompa kotoran, pompa menarik, pompa penyesalan, dll. semua berada dalam skop aplikasi pompa penyesalan   untuk skru yang terlalu ketat atau berkarat untuk masa yang panjang, atau kacang boleh lembut mengetuk dengan ha kayu


Slavonia BrodPompa saluran bawah tanahApa yang patut saya perhatikan bila menggunakan



   Lakukan kerja yang baik untuk memperbaikiHelaian Petikan,media urry untuk menghasilkan kadar aliran tertentu, memandu aliran kuat, dan sedar pengangkutan slurry.unit description in listsbila operasi dihentikan.Slavonia Brod,peralatan pam. Sekarang mari s bercakap tentang pengalihan air dan kaedah kelemahan pompa sumber: pompa sumber sumber perlu mempam air untuk membentuk vakum, dan kemudian menyediakan air, ia tidak hanya akan mempunyai kesan tertentu pada efisiensi kerja peralatan semasa operasi apabila pompa penyelam selam diblokir semasa penggunaan, tetapi alskonsentrasi.

label:
6jawapan
Yi Jia Iron Powder Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-27 10:48:25

Haha, saya sangat suka, suka dan bersorak untuk bos Slavonia BrodPompa saluran bawah tanah

Lihat lagi
Pembungkusan dan percetakan hiasan
3Tingkat-- · 2024-04-27 11:05:56

Perkhidmatan anda sangat baik, Slavonia BrodPompa saluran bawah tanah juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Menyediakan perkhidmatan bantuan berbayar
4Tingkat-- · 2024-04-27 11:21:38

Pembeli yang sangat baik. Terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukainya Slavonia BrodPompa saluran bawah tanah. Datang lagi lain kali

Lihat lagi
Hepeng Hardware Mesh Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-27 11:44:15

Pengurus itu baik! Slavonia BrodPompa saluran bawah tanah juga benar.

Lihat lagi
budaya
6Tingkat-- · 2024-04-27 11:50:31

Sayang, Slavonia BrodPompa saluran bawah tanah Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

Lihat lagi
industri baru co., ltd.
7Tingkat-- · 2024-04-27 12:07:11

Walaupun Slavonia BrodPompa saluran bawah tanah belum tiba, saya menantikannya, dan siasatan masih dalam perjalanan.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)