halaman rumah

MstsislawRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk sayuranAplikasi dalam kilang produksi

2024-04-25 01:29:21lepaskan

Apa yang perlu dipertimbangkan dalam membina penyimpanan sejuk? Dalam aspek ini, penyimpanan sejuk makanan adalah projek sistemik pendinginan buatan untuk memastikan kualiti makanan dan mengurangkan kerosakan makanan dalam persekitaran suhu rendah. Teknologi pendinginan mempengaruhi desain penyimpanan sejuk makanan, memenuhi keperluan teknologi pendinginan, produksi yang selesa, produksi akan dilakukan secara ketat sesuai dengan peraturan operasi yang dinyatakan dalam operasi kualiti ISO, aplikasi pemeriksaan diri dan pemeriksaan akan dilakukan untuk memastikan kadar laluan kilang adalah, dan produk yang tidak kualifikasi tidak dibenarkan meninggalkan kilang.Mstsislaw,Kabinet elektrik mesti sesuai dengan keperluan lukisan, dan kuasa mesti disambung untuk ujian tanpa muatan.Semasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastikan ia bersih. Jika ditemui bahawa aras minyak tidak cukup bersih atau aras minyak jatuh, gantikannya dengan minyak baru pada masa, supaya mengelakkan pemampat buruk dan mengurangkan hidup perkhidmatan pemampat.Soligorsk,Jika terdapat lebih banyak udara atau minyak bekas sejuk dalam penapis, kesan pemindahan panas akan dikurangkan: sekali lagi minyak bekas sejuk dipasang ke permukaan dalaman tabung pemindahan panas penapis, koeficien pemindahan panas akan dikurangkan. Sama seperti, jika terdapat lebih banyak udara dalam tabung pemindahan panas,MstsislawHarga pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar, kawasan pertukaran panas penapis akan dikurangkan, efisiensi pemindahan panas akan dikurangkan secara signifikan, dan tebal plat besi biasanya perlu lebih dari . mm untuk memenuhi piawai. Pada pasaran, bahan-bahan mentah utama papan penyimpanan sejuk khas untuk projek penyimpanan sejuk adalah polyphenylene, polyethylene dan polyphenylene lemak. Setelah nisbah tertentu polyethylene, ia boleh melumpuhkan bahan pengisihan penyimpanan sejuk dengan ketepatan yang sesuai dan kesan pengisihan panas yang baik,MstsislawPemasangan, penyelenggaran dan pemasangan penyimpanan sejuk, dan mempunyai kapasitas pembawa muatan yang tinggi; resin polifenilen mempunyai penyorban air yang kuat, tetapi pengisihan panas yang lemah. Oleh itu, papan sandwich poliuretan dengan prestasi yang sangat baik milik papan sandwich poliuretan. Walaupun ia sedikit lebih tinggi, papan poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang sangat baik dan tidak menyerap kelembapan.Penyimpanan sejuk mesti diubahsuai dan disimpan secara terus menerus, untuk mengurangi kadar kegagalan unit pendinginan dan mencapai kesan pendinginan yang baik.


MstsislawRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk sayuranAplikasi dalam kilang produksi



Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah, berat ringan, kesan pengisihan panas kuat dan resistensi suhu rendah yang baik. Namun, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.Tekanan suhu gudang penyimpanan segar tetap tidak berubah, dan apabila tekanan exhaust meningkat, suhu exhaust meningkat; Jika tekanan exhaust tetap tidak berubah apabila tekanan suhu menurun, suhu exhaust juga meningkat. Kedua-dua kes disebabkan oleh meningkat nisbah pemampatan gudang penyimpanan segar. Suhu kondensasi yang terlalu tinggi dan suhu keleluaran gudang penyimpanan segar tidak bermanfaat untuk operasi pemampat, yang seharusnya dihindari. Suhu exhaust terlalu tinggi akan mencairkan minyak dan bahkan karbonize dan kokain, yang akan memperburuk keadaan pemampat gudang segar.Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.Rekomendasi kata mulut,Fenomen biasa kedai beku cepat ialah suhu kedai beku cepat tidak boleh turun atau turun perlahan. Sekarang, analisis sederhana dibuat pada sebab untuk turun perlahan suhu: kehilangan kapasitas sejuk kedai kedai beku cepat adalah besar disebabkan pengisihan panas atau prestasi penyegelan buruk; prestasi penyegelan panas yang buruk disebabkan tidak cukup tebal lapisan penyegelan panas paip dan dinding penyegelan panas kedai, yang menyebabkan penyegelan panas dan kesan penyegelan panas yang buruk, Ia terutama disebabkan oleh pemilihan yang tidak tepat tebal lapisan pengisihan dalam desain atau kualiti yang buruk bahan pengisihan dalam pembangunan.Biasanya perhatikan keadaan operasi pemampat jantung peralatan penyimpanan sejuk dan suhu exhaust. Semasa operasi perubahan musim perhatikan keadaan operasi sistem dan menyesuaikan bekalan cair dan suhu kondensasi sistem pada masa.Keputusan ini telah mencapai hasil yang cukup baik. dibandingkan dengan beberapa storan sejuk pada pelanggan di Jining, storan sejuk menggunakan bahan putih mereka mempunyai konsumsi kuasa yang jauh lebih rendah daripada yang menggunakan bahan putih lain.


MstsislawRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk sayuranAplikasi dalam kilang produksi



Papan Cork: papan Cork boleh dikatakan sebagai jenis simpanan sejuk yang relatif primitif. Konduktiviti panas papan Cork relatif rendah, dan ia mudah untuk dicapai, jadi ia tidak sukar untuk diproses, jadi ia biasanya digunakan sebagai papan pengisihan dalam beberapa simpanan sejuk biasa. Jika anda mahu mengejar prestasi pengisihan panas yang lebih baik, anda perlu melihat bahan berikut.Penyesuaian Skema, tetapi perlu untuk menangkap had tertentu dan mempertimbangkan secara meliputi konsumsi tenaga jangka panjang dan pelaburan awal, kerana kesan penyeluaran bahan penyeluaran penyimpanan sejuk poliuretan mempunyai korelasi linear parabolik dengan berat besar; Banyak kajian telah menunjukkan bahawa bulu mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik apabila berat unit ~ kg / m. Oleh itu, secara umum disarankan volum rambut penyimpanan sejuk suhu konstan ~ m / T.Perrancangan kenderaan sejuk Kende mengingatkan perusahaan dengan kebutuhan pembinaan projek gudang sejuk logistik untuk melakukan komunikasi dalam-dalam dengan projek dan rancangan kenderaan sejuk pada lokasi gudang dan kebutuhan penggunaan sebenar apabila menentukan mod pembinaan pemasangan akhir, untuk memastikan sirkulasi lancar barang dalam gudang sejuk logistik.Pemilihan penyimpanan sejuk adalah sangat penting untuk penyimpanan sejuk, kerana penyimpanan sejuk adalah berbeza dari penyimpanan sejuk biasa. Suhu dalam penyimpanan sejuk biasanya rendah, dan suhu udara, kemanusiaan dan keperluan persekitaran relatif tinggi. Apabila memilih penyimpanan sejuk, perhatian mesti dipilih penyimpanan sejuk dengan suhu yang lebih baik. Jika pemilihan penyimpanan sejuk tidak baik, suhu dalam penyimpanan sejuk adalah sukar untuk, yang mudah menyebabkan kerosakan produk dalam penyimpanan sejuk, atau pemampat sejuk dalam penyimpanan sejuk sering berfungsi, membuang lebih banyak sumber dan meningkatkan biaya.Mstsislaw,Selain itu, poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Fenomen ralat: semasa tinggi atau tergesa-gesa semasa unit permulaan, dan masalah penyunting udara pengguna; Tengah masukan terlalu rendah; Selang penukaran sudut bintang terlalu pendek (sepatutnya ~ saat); Kegagalan silinder hidraulik (tiada reset); Kegagalan valv masuk (terbuka atau terperangkap terlalu besar); Loose wiring; Gagal hos; Ralat motor utama; Reli masa TR rosak (unit reli).Untuk paip pemadam air (mencair) dalam bilik sejuk dengan suhu yang berbeza, peralatan valv exhaust mesti ditetapkan sebelum menyambung paip pemadam air (mencair).

label:
6jawapan
Jiaye Glass Technology Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-25 08:42:09

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, MstsislawRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk sayuran sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

Lihat lagi
Kitar Semula Cangkang Kertas Sisa
3Tingkat-- · 2024-04-25 09:19:45

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus MstsislawRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk sayuran. Terima kasih.

Lihat lagi
Ouwei Automobile Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-04-25 09:45:17

MstsislawRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk sayuran Beritahu saya harga, adakah terdapat harga terperinci untuk parameter tersebut?

Lihat lagi
Projek lakaran landskap
5Tingkat-- · 2024-04-25 10:04:11

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai MstsislawRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk sayuran. Datang lagi lain kali!

Lihat lagi
Pembinaan kejuruteraan perbandaran
6Tingkat-- · 2024-04-25 10:13:35

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus MstsislawRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk sayuran. Terima kasih.

Lihat lagi
industri Pembinaan
7Tingkat-- · 2024-04-25 10:27:49

Sayang, MstsislawRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk sayuran Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)