halaman rumah

GeelPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakPengenalan kaedah pembelian yang betul

2024-04-23 02:22:07lepaskan

Pembuat pengubah jenis keringIsolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.Geel,GeelDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyak,Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang),GeelAplikasi bekalan kuasa pengubah, memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.Bu `Urqub,Solusi bunyi pengubah jenis keringAfter hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.


GeelPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakPengenalan kaedah pembelian yang betul



Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK],GeelPengubah peralatan kuasa, perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.Click to view,Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering


GeelPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyakPengenalan kaedah pembelian yang betul



Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.Kualiti yang baik,Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Analisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Geel,Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

label:
3jawapan
tiub perlindungan kabel
2Tingkat-- · 2024-04-23 09:34:44

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, GeelPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyak penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

Lihat lagi
Lexiang Computer Technology Service Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-23 09:44:46

GeelPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyak Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

Lihat lagi
Tuoyu Power Engineering Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-04-23 10:19:30

Kualiti sangat bagus, sangat bagus, GeelPiawai negara untuk pengubah tenggelam minyak sama seperti gambar, pembungkusan dan kualiti juga sangat baik,

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)