halaman rumah

SmalyavichySyarikat pemasangan penyimpanan sejuk suhu rendahFungsi berbeza dalam digunakan

2024-04-23 01:31:40lepaskan

Pelepasan minyak biasa, turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal , mm dalam kolam pembakaran, untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu pembakaran akan menurun dengan [UNK] dan konsumsi kuasa akan meningkat dengan lebih dari ; Apabila skala pada dinding paip air dalam kondensator mencapai mm, suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal, dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejukSistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi, perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.Smalyavichy, dan perhatikan lampu yang tidak bergerak air.Provinsi Mingguru,Sama ada parameter peralatan pendingin konsisten. Apabila penyimpanan sejuk meninggalkan kilang, parameter perbezaan suhu dan suhu penyimpanan sejuk akan disesuaikan mengikut keperluan pengguna. Selepas memahami parameter teknikal penyimpanan sejuk, tetapkan parameter pada peti sejuk. Semasa penggunaan, kemanusiaan udara tinggi dan jangkauan pemotongan panjang. Papan penyimpanan sejuk biasa penyimpanan sejuk termasuk papan pengisihan suhu poliuretan mm, mm, mm, mm dan mm tile baja warna, plat baja stainless steel, plat baja tebal garam, plat aluminum terbentuk penyemburan poliuretan, tile baja warna umum dihasilkan dan diproses ke lubang tersembunyi, yang mempunyai berat ringan, kekuatan pemampatan tinggi, resistensi kebakaran yang baik, resistensi korrosion dan resistensi penuaan, Papan penyimpanan sejuk adalah mudah dan mudah untuk dikumpulkan,SmalyavichySistem pengurusan perubatan, dan adalah julat luas bahan-bahan mentah yang dipilih untuk pengisihan panas dan penyimpanan panas penyimpanan sejuk. Biaya plat besi yang tidak bersamaan dan plat garam meningkat, dan ia juga mudah untuk membentuk dan merusak penampilan.Ini adalah beberapa bahan penyimpanan sejuk yang biasa. penggunaan bahan-bahan ini telah meningkatkan jauh pengisihan panas dan prestasi pendinginan penyimpanan sejuk, yang membuat item yang disimpan orang lebih selesa dan dipercayai. Dengan pembangunan terus menerus teknologi bahan, berbagai bahan penyimpanan sejuk hari ini muncul tanpa henti, dan penyimpanan sejuk berbeza antara satu sama lain.Semasa pemasangan papan penyimpanan sejuk dalam penyimpanan sejuk, kualiti pemasangan akan secara langsung mempengaruhi suhu penyimpanan sejuk. As an important structure used in the cold storage, the cold storage board should pay attention to the details of its installation, find out the problems that are easy to be ignored, and avoid the wrong installation, which will affect the use of the cold storage or the whole installation process, so as to waste resources and increase the cost.


SmalyavichySyarikat pemasangan penyimpanan sejuk suhu rendahFungsi berbeza dalam digunakan



Tempat kedai beku cepat sayuran dan buah tidak sesuai untuk menggunakan pendinginan exhaust, tetapi menggunakan penggemar untuk menyediakan udara untuk pendinginan,SmalyavichyHarga penyimpanan sejuk perubatan, kerana gas di tempat kedai beku cepat perlu disebarkan dan dispersyen secara biasa untuk menghindari racun oksid karbon disebabkan oleh konsentrasi tinggi oksid karbon di kawasan tempatan. Oleh itu, peralatan beku perlu digunakan bersama dengan peralatan pengkondisi udara. Pemilihan peralatan beku berbeza dari peralatan beku suhu rendah dan gudang beku cepat biasa.Periksa dan menentukan sama ada tenaga kerja bekalan kuasa menukar memenuhi peraturan, dan tenaga kerja adalah V & plusmn; %. Apabila penjualan besar peralatan gudang segar tidak diperlukan untuk masa yang lama, bekalan kuasa penggantian utama gudang beku akan terputus dan ia akan memastikan bahawa peralatan gudang segar tidak akan kembali ke kebumian dan tidak akan dirampas oleh bahan kimia lain seperti abu.Fenomen ralat: semasa tinggi atau tergesa-gesa semasa unit permulaan, dan masalah penyunting udara pengguna; Tengah masukan terlalu rendah; Selang penukaran sudut bintang terlalu pendek (sepatutnya ~ saat); Kegagalan silinder hidraulik (tiada reset); Kegagalan valv masuk (terbuka atau terperangkap terlalu besar); Loose wiring; Gagal hos; Ralat motor utama; Reli masa TR rosak (unit reli).Biaya tenaga,Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.Pelarasan atau penghalangan tidak betul valv throttle, aliran sejuk terlalu besar atau terlalu kecil: pelarasan tidak betul atau penghalangan valv throttle akan secara langsung mempengaruhi aliran sejuk ke dalam penghalang. Apabila valv throttle terbuka terlalu besar, aliran pendingin terlalu besar, tekanan pembakaran dan suhu pembakaran juga meningkat, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat; At the same time, the refrigerant flow will also decrease, the refrigeration capacity of the system will also decrease, and the decline rate of warehouse temperature will also slow down.Judge the operating sound of the compressor, and carefully listen to the operating sound of water pump cooling tower, compressor, fan and other equipment. In case of abnormal sound, timely warranty is required, so as to avoid greater damage to the compressor due to untimely warranty.


SmalyavichySyarikat pemasangan penyimpanan sejuk suhu rendahFungsi berbeza dalam digunakan



Suaran mengenai kuantiti bahan penyeluaran penyimpanan sejuk poliuretan: pelaburan penyimpanan sejuk adalah pelaburan jangka panjang dan menguntungkan. Kuntiti tinggi rambut pasti boleh mengurangi pelaburan awal, tetapi perlu untuk menangkap had tertentu dan mempertimbangkan secara meliputi konsumsi tenaga jangka panjang dan pelaburan awal, kerana kesan penyeluaran bahan penyeluaran penyimpanan sejuk poliuretan mempunyai korelasi linear parabolik dengan berat besar; Banyak kajian telah menunjukkan bahawa bulu mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik apabila berat unit ~ kg / m. Oleh itu, jarak antara bawah kotak dan atas gudang mesti & amp; gt; mm; Kotak elektrik boleh ditetapkan pada dinding bangunan atau pada bingkai besi sudut.pagar perlindungan akan ditetapkan di sekitar pintu penyimpanan atmosfer terkawal dengan tanda-tanda penangkapan mata.Pemasangan penyimpanan sejukPemasangan kotak elektrik unit: kotak elektrik unit akan dipasang dekat unit; Pemasangan menegak. Jika unit dipasang di atas gudang, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan mempunyai prestasi yang stabil, selamat, dipercayai dan percuma penyimpanan. Aras teknikal telah mencapai aras rumah dan aras maju produk antarabangsa yang serupa. Jika ada sejumlah besar a is dan air, ia mesti dibersihkan pada masa, dan ia mesti tidak diketuk semasa membersihkan, supaya tidak merusak tanah dan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk.Smalyavichy,Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.Jenis panel gudang beku cepat: piring baja plastik warna, piring baja garam, piring baja stainless steel, aluminum terbentuk, dll.Ruang yang masuk akal: konsum kuasa penyimpanan sejuk dihitung mengikut konsum sejuk penyimpanan sejuk, yang biasanya termasuk dua bahagian: konsum sejuk semasa pendinginan dan pendinginan kargo; Ia adalah konsum sejuk bilik sejuk sendiri dan pengurusan operasi.

label:
6jawapan

SmalyavichySyarikat pemasangan penyimpanan sejuk suhu rendahBerapa harganya, bolehkah saya memindahkan barang?

Lihat lagi
minum air tulen
3Tingkat-- · 2024-04-23 09:34:23

Logistik SmalyavichySyarikat pemasangan penyimpanan sejuk suhu rendah agak perlahan. Secara keseluruhannya bagus, saya harap saya mempunyai peluang untuk memberi kerjasama lain kali

Lihat lagi
Perisian pengurusan perusahaan
4Tingkat-- · 2024-04-23 09:45:19

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, SmalyavichySyarikat pemasangan penyimpanan sejuk suhu rendah sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

Lihat lagi
kabinet senjata api
5Tingkat-- · 2024-04-23 10:06:50

Selepas bertahun-tahun membeli-belah dalam talian, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya memegang telefon saya dan merenung skrin dengan rasa cemas, dan saya tidak berani memulakan. Untuk menulis penilaian notari SmalyavichySyarikat pemasangan penyimpanan sejuk suhu rendah, hantar empat aksara, kualiti tinggi dan harga rendah. Ini adalah belanja dalam talian saya yang gembira, terima kasih!

Lihat lagi
Centennial Wine Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-04-23 10:23:44

Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya SmalyavichySyarikat pemasangan penyimpanan sejuk suhu rendah, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

Lihat lagi
Pengurusan rantaian bekalan
7Tingkat-- · 2024-04-23 10:31:03

SmalyavichySyarikat pemasangan penyimpanan sejuk suhu rendah Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)