halaman rumah

Hamburg-HarburgSpesifikasi pengubah kuasaKemunculan lebih banyak membuka pasaran kami

2024-04-22 01:33:37lepaskan

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.Hamburg-Harburg,Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation,Hamburg-HarburgParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %) ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Vicente Mulia,Dalam kehidupan harian tertentu,Hamburg-HarburgLukisan pemasangan pengubah jenis kering, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.


Hamburg-HarburgSpesifikasi pengubah kuasaKemunculan lebih banyak membuka pasaran kami



Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?Pasar pengubah dalaman lambatLepaskan skru intiLaporan pemeriksaan kualitiImpuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.Kebocoran minyak dari radiator paip panasApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.


Hamburg-HarburgSpesifikasi pengubah kuasaKemunculan lebih banyak membuka pasaran kami



Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.Cipta kecerdasan,() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah,Hamburg-HarburgStandard konsumsi tenaga pengubah kuasa, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.Kandungan pemeliharaan pengubah kuasaKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.Hamburg-Harburg,Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

label:
3jawapan
Xuanlang Environmental Technology Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-22 08:43:26

Ikuti anda Hamburg-HarburgSpesifikasi pengubah kuasa untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

Lihat lagi
Boyang Metal Products Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-22 10:16:26

Hamburg-HarburgSpesifikasi pengubah kuasa Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

Lihat lagi
Audio Auto Repair LLC
4Tingkat-- · 2024-04-22 10:27:55

Ya, yang teratas, penjual yang jujur ​​Hamburg-HarburgSpesifikasi pengubah kuasa. Saya telah datang untuk membelinya beberapa kali, dan perkhidmatan kepada pelanggan lama sangat prihatin, dan saya akan kerap datang pada masa hadapan!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)