halaman rumah

LübeckSerye TransformerKawal kualiti produk dengan ketat

2024-04-22 00:00:51lepaskan

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.Lübeck,Ia dipahami bahawa di China, pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara,LübeckPenukar fasa tunggal yang ditenggelamkan minyak, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahBoshkengash,Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis keringImpuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:


LübeckSerye TransformerKawal kualiti produk dengan ketat



Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubahKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis keringPengurusan ekonomi,Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasaBerapa banyak pengubah kuasa


LübeckSerye TransformerKawal kualiti produk dengan ketat



Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.sistem,After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah,LübeckPengubah kuasa jenis kering 1000 KVA, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.Operasi pengubah tenggelam minyakLübeck,Kaedah pengalihan berbeza,LübeckPengubah dan pengubah kotak, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

label:
5jawapan

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, LübeckSerye Transformer sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

Lihat lagi
Yushui Machinery Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-22 07:28:55

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

Lihat lagi

Rasa bernilai untuk wang, sikap perkhidmatan sangat baik, LübeckSerye Transformer mutu kerja sangat baik, tidak ada yang cerewet, semua lima mata

Lihat lagi
Perundingan Teknologi Kuasa
5Tingkat-- · 2024-04-22 07:54:59

Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

Lihat lagi
xibai glasses co., ltd.
6Tingkat-- · 2024-04-22 08:02:48

LübeckSerye Transformer Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)