halaman rumah

PadubisSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk farmaceutikkajian kaedah pengesan

2024-04-17 00:26:44lepaskan

Tinggi gudang, mengufuk dan menegak gudang mesti direka mengikut pendinginan peralatan pendinginan, pengangkutan dan keadaan penumpang. Pemilihan papan pengisihan sangat penting untuk penyimpanan sejuk Guangdong. Pada masa ini,PadubisPenerimaan farmasi penyimpanan sejuk, kebanyakan penyimpanan sejuk menggunakan papan pengisihan poliuretan. Apa ciri- ciri dan keuntungan papan pengisihan poliuretan?Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, kemudahan pemindahan lokasi penyimpanan sejuk patut diberi keutamaan dalam pemilihan lokasi, seperti dekat ke jalan, keretapi, dll. Pada masa yang sama, lokasi penyimpanan sejuk seharusnya menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.Padubis,Sistem sirkuit mesti -wayar. Jika tiada wayar tanah, wayar tanah akan ditambah.Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Orhei,Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang, barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini, Ini juga kandungan penting dalam penggunaan teknik penyimpanan sejuk perubatan.Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk,. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk, dan tanda-tanda berkaitan akan ditetapkan. Jika panel mekanik ditetapkan di bilik utama, tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.


PadubisSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk farmaceutikkajian kaedah pengesan



Fenomen ralat: semasa tinggi atau tergesa-gesa semasa unit permulaan, dan masalah penyunting udara pengguna; Tengah masukan terlalu rendah; Selang penukaran sudut bintang terlalu pendek (sepatutnya ~ saat); Kegagalan silinder hidraulik (tiada reset); Kegagalan valv masuk (terbuka atau terperangkap terlalu besar); Loose wiring; Gagal hos; Ralat motor utama; Reli masa TR rosak (unit reli).Bilik mesin mesti disimpan bersih dan ventilasi dengan baik, dan kondensator mesti dibersihkan dan buang masonry secara terus menerus untuk memastikan operasi normal dan stabil unit.Ia dilengkapi dengan kompensasi suhu untuk secara automatik menyesuaikan suhu air. The water temperature of ultrasonic atomization is - degrees. If our humidifier is connected with the warehouse, even in the work, the water temperature is lowPelanggan pertama,Buah poliuretan yang ketat mempunyai ketat air yang baik, penyorban air yang rendah, tahan penerbangan vapor air yang baik, pori foam berada dalam keadaan tidak sambungan, dan kadar sel tertutup lebih dari %. Ia adalah bahan bulu mikroporous dengan struktur padat, di hadapan situasi yang mungkin di atas, kita boleh secara ketat skrin bahan papan pengasingan penyimpanan sejuk, yang dapat mengurangi atau menyelesaikan masalah di atas. Namun, pada masa ini, terdapat banyak medan menggunakan papan pengisihan penyimpanan sejuk, jadi perincian persekitaran penggunaan patut dianggap untuk membuat kayu banyak produk seperti itu di pasar.Papan Cork: papan Cork boleh dikatakan sebagai jenis simpanan sejuk yang relatif primitif. Konduktiviti panas papan Cork relatif rendah, dan ia mudah untuk dicapai, jadi ia tidak sukar untuk diproses, anda perlu melihat bahan berikut.


PadubisSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk farmaceutikkajian kaedah pengesan



Jenis panel gudang beku cepat: piring baja plastik warna, piring baja garam, piring baja stainless steel, aluminum terbentuk, dll.Pengurusan,Jika terdapat lebih banyak udara atau minyak bekas sejuk dalam penapis,PadubisPemasangan penyimpanan sejuk Wannian, kesan pemindahan panas akan dikurangkan: sekali lagi minyak bekas sejuk dipasang ke permukaan dalaman tabung pemindahan panas penapis, koeficien pemindahan panas akan dikurangkan. Sama seperti, jika terdapat lebih banyak udara dalam tabung pemindahan panas, kawasan pertukaran panas penapis akan dikurangkan, efisiensi pemindahan panas akan dikurangkan secara signifikan, dan kadar turun suhu gudang akan memperlambat.Bilik mesin mesti disimpan bersih dan ventilasi dengan baik, dan kondensator mesti dibersihkan dan buang masonry secara terus menerus untuk memastikan operasi normal dan stabil unit.Dinding lebar, cahaya dan tipis mempunyai keuntungan berat ringan, span besar dan muatan tinggi kerana bulu ketat poliuretan bertindak sebagai bahan struktur pada masa yang sama. Plat sandwich poliuretan yang lebih tipis boleh memenuhi persediaan yang berkaitan dengan batas konsumsi tenaga bangunan yang membolehkan penggunaan plat yang lebih tipis semasa bangunan dan menyimpan ruang bangunan.Padubis,Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah, seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, dan menjaga ventilasi semulajadi yang baik. Menjaga kekeringan adalah sangat penting untuk gudang sejuk. Selain itu,PadubisWhere is the installation of vegetable cold storage, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk, elektrik fasa volum relatif akan dibina mengikut kuasa output unit pendinginan. Jika penyimpanan sejuk adalah sejuk air-sejuk dan radiasi, saluran paip air tap akan dipanjang dan menara pendinginan FRP akan dibina.Proses teknikal pemprosesan makanan berbeza untuk pembangunan penyimpanan sejuk digabungkan dengan perancangan bandar setempat. Pembangunan penyimpanan sejuk adalah keperluan desain dan pembangunan penyimpanan sejuk, yang tidak hanya mengelakkan pencemaran salib antara makanan, tetapi juga memastikan fasilitas pengangkutannya: dalam skop pembangunan, bentangan keseluruhan yang masuk akal, menyimpan tanah dan mengurangi kos.Bahan masak dan makanan yang disediakan dalam gudang beku-cepat mengandungi sejumlah lemak, protein dan lambat. Kewujudan bahan-bahan nutrisi ini akan membuat bentuk dan bakteria mendarab dan tumbuh dalam jumlah besar. Untuk melakukan pekerjaan yang baik dalam pengurusan higiene kawasan sejuk dan memastikan kualiti pendinginan makanan dan memasak bahan-bahan mentah perlu melakukan penyesuaian higiene kawasan sejuk secara biasa.

label:
6jawapan
untuk industri pembinaan
2Tingkat-- · 2024-04-17 07:48:54

Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya PadubisSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk farmaceutik, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

Lihat lagi
Jualan abu terbang
3Tingkat-- · 2024-04-17 07:58:27

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini PadubisSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk farmaceutik sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

Lihat lagi
Tahap 1
4Tingkat-- · 2024-04-17 08:09:08

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus PadubisSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk farmaceutik. Terima kasih.

Lihat lagi

PadubisSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk farmaceutik Minimum berapa, boleh borong

Lihat lagi
jaringan keluli emas
6Tingkat-- · 2024-04-17 09:01:43

Haha, PadubisSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk farmaceutik diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

Lihat lagi
Reliance Aluminium Co., Ltd.
7Tingkat-- · 2024-04-17 09:04:41

Setelah lama mencari milik anda PadubisSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk farmaceutik, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)