halaman rumah

CrossnoJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitModel pengeluaran

2024-04-17 00:21:14lepaskan

Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersihCrossno,Tinggi rendah plat asas mengangkat: mm (dari tanah)Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perluManouba,Sebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacu


CrossnoJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitModel pengeluaran



Pertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, terutama ejen asid atau ejen campuran tidak boleh digunakan untuk menghindari kesan tali wayar baja yang tidak memenuhi keperluan.Antara pins dan bearings platform, ia dijamin untuk menghindari pakaian dan air mata dan minyak atau lemak yang sesuai boleh ditambah untuk memastikan bahawa produk mencapai keadaan operasi optimal; Sahkan beberapa kali sama ada terdapat suara semasa proses operasi. Sebagaimana ia semasa masa berjalan-in, perlu diawasi dengan hati-hati semasa penggunaan. Jika suara apapun ditemui semasa operasi platform angkat hidraulik, tidak perlu bimbang mengenainya dalam tahap penggunaan sebelumnya. Dalam keadaan biasa, berjalan berbilang kali,Crossno8 ton jambatan naik bergerak, dan selepas berjalan-in, suara secara alami hilang. Namun, jika ada suara untuk masa yang panjang, ia tidak hilang atau lemah. Pada masa ini, pembuat patut segera selesaikan masalah; It is recommended to have a dedicated person regularly check whether the components are loose after running the hydraulic lifting platform for one cycle. Before use, check each screw, nut, retaining ring oil pipe joint, etc. for any signs of looseness. If any signs are found they should be reinforced or replaced in a timely manner to avoid usage failures and accidents. Sekarang, jenis peralatan ini mempunyai biaya sebenar relatif rendah bila digunakan, dan dengan peralatan keselamatan sendiri, dan kelajuan enjin atau valv proporsional elektrohidraulik disesuaikan untuk menyesuaikan kadar aliran minyak hidraulik. Dari kedua aspek ini, unit kuasa disesuaikan untuk menyesuaikan kelajuan angkat platform angkat.Nyahkira,Adjusting the oil pipe.Setiap pelanggan memperhatikan harga lif, jadi bagaimana pembuat menghitung harga lif? Secara umum, pembuat menghitung harga lif untuk pelanggan berdasarkan saiz, tinggi, dan kapasitas pembukaan yang disimpan oleh pelanggan Pelanggan tidak perlu memberi terlalu banyak perhatian kepada perbezaan harga antara pembuat lif yang berbeza apabila membeli lif,CrossnoGerakan jambatan naik bimbit, kerana bahan yang berbeza digunakan,CrossnoJembatan naik bimbit 10 ton, tanda bahan, dan proses produksi menghasilkan harga yang berbeza untuk lif Pelanggan boleh mempertimbangkan keutamaan-keutamaan lif semasa membeli, ia patut dihentikan secara segera daripada digunakan. Selepas menghapuskan kerosakan dan bahaya kemalangan, ia boleh digunakan semulaDengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.


CrossnoJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitModel pengeluaran



Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.Produsi keselamatan,Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, lubang pemeriksaan paip minyak hidraulik dan sebahagian lain, perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.Penonton fungsi penggunaan platform angkat hidraulik elektrik: Mudah untuk beroperasi: Panel memastikan operasi mudah dan memberi amaran kepada pemandu dan kru pelabuhan mengenai keadaan yang tidak selamat yang berpotensi. Integriti struktur: Lapan saluran besi J-bentuk berkuasa dikelilingi ke bawah dek pada titik kesan dinamik untuk mencegah deformasi dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan penerbangan pelabuhan. Keselamatan tinggi platform angkat hidraulik elektrik: Platform angkat hidraulik dilengkapi dengan valv keselamatan, yang akan menghalang garpu jatuh dari platform apabila trak tiba-tiba berangkat, memastikan penggunaan yang selamat.I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.Crossno,Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabelApabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.


label:
3jawapan
taiheng trading co., ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-17 07:30:56

Kelajuan penghantaran adalah sangat pantas, berikan syarikat anda thums up

Lihat lagi
Penyelenggaraan lori sederhana dan besar
3Tingkat-- · 2024-04-17 08:44:17

Barangnya memang bagus, tetapi CrossnoJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbit harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.

Lihat lagi
Penyelenggaraan dan Pembaikan
4Tingkat-- · 2024-04-17 08:51:49

Kelajuan penghantaran adalah sangat pantas, berikan syarikat anda thums up

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)