halaman rumah

HockeyBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa duaKeperlukan teknikal untuk pemasangan

2024-04-16 01:33:56lepaskan

Penyimpanan sejuk adalah kebakaran, penghalang api dan perlawanan tinggi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan dan produk khas lain, tanda lama, keuntungan harga dan kualiti yang dijamin. Polyurethane adalah bahan penghalang api yang memadamkan diri selepas menambah penyimpanan api. Titik lembut boleh mencapai lebih dari darjah Celsius dan hanya akan hancur pada suhu yang lebih tinggi: tambahan, abu yang terbentuk di permukaan poliuretan akan berada dalam putih, dan lapisan abu ini membantu untuk mengisolasi putih di bawah. Ia boleh mencegah penyebaran api secara efektif. Selain itu, poliuretan tidak akan menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Selain itu, poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Hockey,Pembekalan penyimpanan sejuk memberi semakin banyak perhatian kepada keperluan perlindungan persekitaran dan simpanan tenaga. Gudang mempunyai julat luas kawalan suhu. Keterangan medan pemilihan, layout dan kelajuan angin peralatan pendinginan sesuai untuk keperluan pendinginan berbagai barang. Dipersediakan dengan penyimpanan suhu penyimpanan sempurna pengesan aktif, rekaman dan peralatan aktif.Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah, berat ringan, kesan pengisihan panas kuat dan resistensi suhu rendah yang baik. Namun, disebabkan pengurangan sejuk, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.Pylaia,HockeyPetikan pemasangan penyimpanan sejuk,Pasang mayat perpustakaan. Secara umum, kompat dan kuat, tanpa perasaan kosong, pembuatan muatan, antibeku, keterlaluan basah, dll.Dengan meningkat penggunaan penyimpanan sejuk, papan penyimpanan sejuk, sebagai struktur penting penyimpanan sejuk, juga meningkat. Kerana penyimpanan sejuk berbeza dari penyimpanan sejuk biasa lain, ia penting untuk persekitaran pemasangan dan suhu. Oleh itu, beberapa masalah kecil mungkin diabaikan semasa pemasangan. Menurut pemahaman berikut.Dinding lebar, cahaya dan tipis mempunyai keuntungan berat ringan, span besar dan muatan tinggi kerana bulu ketat poliuretan bertindak sebagai bahan struktur pada masa yang sama. Plat sandwich poliuretan yang lebih tipis boleh memenuhi persediaan yang berkaitan dengan batas konsumsi tenaga bangunan, yang membolehkan penggunaan plat yang lebih tipis semasa bangunan dan menyimpan ruang bangunan.


HockeyBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa duaKeperlukan teknikal untuk pemasangan



Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan bukti basah, anti-kejadian, anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain.Jika perlu, pasang penapis pada saluran paip pemampat untuk halang tanah dalam sistem daripada memasuki pemampat dan buang air dalam sistem. - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.projek,Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu, ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.Pemasangan dinding dan lantai akan bermula di sudut. Menurut lukisan layout plat, bawa dua plat di sudut peranti yang diperlukan ke lokasi peranti. Menurut tinggi sinar plat dan model besi sudut untuk memperbaiki bolt nylon kepala jamur, bor lubang pada tingkat yang sepadan di tengah lebar plat. Apabila pengeboran, pengeboran elektrik sepatutnya bertentangan dengan permukaan plat. Letakkan bolt nylon kepala jamur di dalam lubang, ketat sudut besi, dan ketat secara mengufuk, supaya bolt nylon pada permukaan plat gudang sedikit kongal. Apabila membangun papan dinding, bahan lembut seperti foam akan dipadam di lantai tumpukan dengan papan gudang untuk mengelakkan kerosakan papan gudang. Selepas dua papan dinding sudut adalah neutral dari papan gudang lantai, penyelam sudut besi pada sinar plat dan perbaiki sudut dalaman dan luar. Apabila menyeleweng bahagian besi sudut dan tingkat at as papan dinding akan diperiksa sama ada ia betul. Selepas kedudukan papan dinding betul, bahagian besi sudut plat gudang harus ditutup dengan perisai untuk menghindari suhu tinggi tanah penyeweng memasak plat gudang dan penyeweng pada plat gudang semasa penyeweng lengkung elektrik.


HockeyBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa duaKeperlukan teknikal untuk pemasangan



Polyurethan foam: Ini juga bahan penyimpanan sejuk yang sangat umum. Ia mempunyai kesan insulasi panas yang kuat dan kekuatan mekanik yang kuat. Sekarang ia digunakan secara luas dan mempunyai prospek aplikasi yang baik.Biaya adalah masuk akal,Penyelamatan tenaga dan simpanan tenaga: biaya desain gudang beku cepat yang disebut di atas sangat rendah tetapi ia mempunyai kesan besar pada biaya gudang beku cepat dan kemudian biaya penggunaan. Bil elektrik sering merupakan item pembelanjaan penting dalam tahap kemudian. Skema desain pertunjukan boleh mengurangkan konsumsi kuasa gudang beku cepat. Pemilihan sisi matahari belakang gudang beku cepat,HockeyTeknologi penjagaan sayuran dalam penyimpanan sejuk, ketat pintu gudang beku cepat, dan perbezaan suhu antara bilik gudang sejuk sebelah tidak sepatutnya terlalu besar adalah semua isu yang perlu kita pertimbangkan. Terdapat juga beberapa tip,HockeyPasang penyimpanan buah penyimpanan sejuk, seperti penggunaan mesin tirai udara di pintu gudang beku cepat. Kami mengingatkan pengguna untuk menggunakan unit selari dalam gudang beku secepat mungkin dan memulakannya secara rasional.Menurut keperluan teknik untuk pemasangan ventil sejuk, apabila memilih kedudukan titik angkat, kedudukan dengan sirkulasi udara yang baik akan dianggap dahulu. Kedua, arah struktur perpustakaan dianggap.Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].Hockey,Bahan masak dan makanan yang disediakan dalam gudang beku-cepat mengandungi sejumlah lemak protein dan lambat. Kewujudan bahan-bahan nutrisi ini akan membuat bentuk dan bakteria mendarab dan tumbuh dalam jumlah besar. Untuk melakukan pekerjaan yang baik dalam pengurusan higiene kawasan sejuk dan memastikan kualiti pendinginan makanan dan memasak bahan-bahan mentah, perlu melakukan penyesuaian higiene kawasan sejuk secara biasa.Produk yang disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan mesti dikendalikan dengan kod warna, supaya mengelakkan masalah ralat pembelian. Dalam proses pengendalian, juga perlu mengikut arahan yang ketat.Struktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang baik, ketat air dan perlawanan korosion membuatnya mempunyai perlawanan udara yang lebih baik dan perlawanan paru air, yang mudah untuk dikumpulkan. It does not need additional insulating layer to prevent moisture and saves a lot of trouble in laying insulating layer.

label:
5jawapan
Pajakan Peralatan
2Tingkat-- · 2024-04-16 09:16:43

Penjualnya sangat baik, HockeyBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa dua sama seperti pengenalan, penjual jujur

Lihat lagi
Jaring anti-silau
3Tingkat-- · 2024-04-16 09:20:09

HockeyBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa dua Barang sudah sampai, lebih baik dari yang anda lihat dalam gambar!

Lihat lagi
Xingtai Culture Media Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-04-16 09:31:58

Saya ingin menukar pembekal dan berjumpa anda di Internet, boleh saya memberi penjelasan terperinci HockeyBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa dua

Lihat lagi
Tudung dan produk berkaitan
5Tingkat-- · 2024-04-16 09:46:48

Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka

Lihat lagi

Ya, saya harap untuk memberi kerjasama lain kali. Terima kasih bos~~ Penghantaran cepat, HockeyBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk per meter kuasa dua pada dasarnya berpuas hati.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)