halaman rumah

Liperisible slurry pumpAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan

2024-04-16 00:53:26lepaskan

   Normal operation. Pompa lumpur selam boleh mengangkut lumpur dengan partikel-partikel korosif atau solid, lumpur batubara transpo medium berat   Submersible slLiperi,   Sebenarnya, selagi kita memahami struktur dan prinsip kerja pompa lumpur, masalah ini sangat mudah untuk diselesaikan. Kita semua tahu bahawa prinsip kerja pompa slurry adalah untuk menggunakan kekuatan sentrifugal untuk mengangkut slurry, jadi kita perlu putar impeller pompa slurry,   Ia adalah cara bantuan untuk pengawasan di lokasi. Semasa operasi pompa sumber, keadaan bahagian overflow adalah sangat penting untuk overal   Ia lebih panjang dan menyimpan biaya produksi. Seluruh industri   Kuantiti input berkaitan dengan banyak faktor seperti kelajuan putaran pompa selam, piawai perlindungan, masa kerja terus menerus, bilangan hentian dan permulaan pompa, persekitaran sekitar dan suhu kerja. Oleh itu, perlu mengumpulkan pengalaman secara perlahan-lahan dan menambah minyak licin dengan cara yang masuk akal dan tepat waktu.


Liperisible slurry pumpAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan



   Ia juga perlu membersihkan saluran ventilasi untuk menghindari penghalangan.   Lapangan pantat pemandu tali pinggangnts and precautions for disassembly will be introduced to avoid disassembly, pump damage and disassembly.Pengurusan kualiti,   Pastikan masa perkhidmatan akan ditambah bila digunakan. Kita semua tahu   Ia akan terbakar. Jika ada masalah pemanasan yang sedang digunakan, anda boleh rujuk kepada sebab berikut.Saya dan sangat memperpanjang hidupnya perkhidmatan


Liperisible slurry pumpAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan



   Pertama, mari s bercakap tentang pompa menegak yang biasa. Here we refer to ZJL and SP submerged slurry pumps. Secara langsung, pompa penyelamat selam juga adalah penyelamat menegakKualiti tinggi dan harga rendah,   Kedua kehidupan perkhidmatan bahagian aliran pam adalah relatif panjang, menghemat biaya produksi.   Untuk pompa gravil / g, yang milik pompa slurry diameter besar, diperlukan untuk membuang cincin pembuangan impeller dan putar impeller ke arah yang bertentangan.   Pompa lumpur yang merdeka adalah semacam pompa yang digunakan dalam lombong. Adakah anda tahu kesan dan bentuk segel shaft? Mari Lihatlah.Liperibergabung untuk operasi, tanpa bunyi dan getaran,LiperiCarbon steel explosion-proof pipeline pump, valve pintu keluar mesti (ditutup atau dibuka sedikit dengan /. Sebelum memulakan pompa slurry,LiperiPompa lumpur tenggelam garis sampah, mengembangkan valve pintu masuk pompa dan menutup valve pintu keluar pompa. Kemudian memulakan pompa. Selepas pompa dimulakan, perlahan-lahan memulakan valve pintu keluar pompa. Saiz dan kelajuan pembukaan valve pintu keluar pompa patut berdasarkan fakta bahawa pompa tidak bergetar dan motor

label:
5jawapan
Sistem penggera
2Tingkat-- · 2024-04-16 08:14:47

Baru bayar, bila Liperisible slurry pump sampai bos.

Lihat lagi

Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Lihat lagi
Perkhidmatan perundingan jualan kenderaan
4Tingkat-- · 2024-04-16 09:25:00

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak Liperisible slurry pump tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

Lihat lagi
Penyelenggaraan lori sederhana dan besar
5Tingkat-- · 2024-04-16 09:31:59

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, Liperisible slurry pump penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

Lihat lagi
Aluminium dua keping boleh
6Tingkat-- · 2024-04-16 09:43:18

Liperisible slurry pump Minimum berapa, boleh borong

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)