halaman rumah

LomPompa paip korosifCiri-ciri fungsi pro

2024-04-15 02:44:19lepaskan

   Apabila jenis pompa ini digunakan pada masa biasa, pompa dan motor berfungsi dalam keseluruhan koaksial. Apabila ia berjalan,   Tak berubah.kecil, sehingga panasnya tidak boleh hilang.Birendranagar,   Pengepasan pelindung laut   Yang di atas ialah urutan yang betul untuk pengumpulan impeller pompa lumpur selam. Kerana jenis pompa berbeza hav   Yang di atas ialah urutan yang betul untuk pengumpulan impeller pompa lumpur selam. Kerana jenis pompa berbeza hav


LomPompa paip korosifCiri-ciri fungsi pro



   Semasa penyesuaian, pertama-tama lepaskan penyamaran sokongan, t   Kabur akan digunakan untuk mengatur aliran dan kepala, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat aliran luas, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Sesuai untuk mengangkut cair yang mengandungi partikel tegar,LomPompa lumpur tenggelam garis sampah, seperti batu pasir, cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.Konsultasi terakhir,kedudukan pompa lumpur menegak berbeza. Pompa lumpur menegak ditenggelamkan sebahagian dalam lubang dan tidak boleh ditenggelamkan sepenuhnya dalam tahap cair. Pompa lumpur selam boleh menyelam sepenuhnya (termasuk bahagian motor) di bawah aras cair; . Penggunaan enjin untuk pompa lumpur menegakeration,LomPompa penyiup tunggal, it may also be because the bottom valve is not opened. Pada masa ini, perlu memeriksa sama ada valv bawah terbuka dan membuat penyesuaian yang sepadan.Um batubara diangkut di kilang persiapan batubara, dan slurry diangkut dalam operasi tambang sungai pantai. Koncentrasi berat badan yang dirawat adalah: mortar %, mineral slurry %; Ia boleh beroperasi dalam siri mengikut keperluan pengguna.


LomPompa paip korosifCiri-ciri fungsi pro



   Function of shaft seal of submersible slurry pump: the main of shaft seal is to prevent high-pressure liquid from leaking out of the pump and prevent air from entering the pump.Kualiti tinggi dan harga rendah,   Air atau kebocoran udara dalam saluran paip. Kacang mungkin tidak ketat semasa pemasangan. If the leakage is not serious, the air or water leakage can be treated with cement or cement slurry mixed with asphalt oil. Pembaikan sementara boleh dilakukan dengan lumpur basah atau sabun lembut. Jika air kebocoran di kawasan pompa air, ketat   ia boleh digunakan dalam kepala penuh untuk memastikan bahawa motor tidak akan dimuatkan berlebihan.kedudukan pompa lumpur menegak berbeza. Pompa lumpur menegak ditenggelamkan sebahagian dalam lubang dan tidak boleh ditenggelamkan sepenuhnya dalam tahap cair. Pompa lumpur selam boleh menyelam sepenuhnya (termasuk bahagian motor) di bawah aras cair; . Penggunaan enjin untuk pompa lumpur menegakLom,   Jabatan produksi perlu menghabiskan banyak wang untuk menyimpan dan kemaskini pompa setiap tahun. Pompa dibuat dari besi liat bronz, garis goma, besi yang tidak stainless, ikatan titanium dan bahan-bahan lain yang digunakan di China Projek perlombaan, kimia dan konservatif air di Sungai Kuning cenderung memakai,LomPompa slurry HH, kehidupan perkhidmatan pendek dan banyak kesalahan   Satu penyukar frekuensi dengan satu pompa yang menyebabkan pemasangan. Kaedah penukaran khusus adalah sebagai berikut: tutup valv kembalian, mengadopsi mod kawalan loop-tutup aras air, pasang sensor aras cair pada dinding dalaman tangki oleh penghasil pompa slurry, dan guna pelarasan PID frekuensi   Ia lebih panjang dan menyimpan biaya produksi. Seluruh industri

label:
5jawapan
pengangkutan kargo air
2Tingkat-- · 2024-04-15 10:20:50

LomPompa paip korosif Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

Lihat lagi
Shao Ke Catering Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-15 10:42:40

Baru bayar, bila LomPompa paip korosif sampai bos.

Lihat lagi
jun xi trading co., ltd.
4Tingkat-- · 2024-04-15 10:44:37

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli LomPompa paip korosif bagi diskaun?

Lihat lagi
Penyelenggaraan dan Pembaikan
5Tingkat-- · 2024-04-15 10:55:06

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan LomPompa paip korosif ini pada masa hadapan!

Lihat lagi
Kabinet berperisai magnet
6Tingkat-- · 2024-04-15 10:58:31

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, LomPompa paip korosif sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)