halaman rumah

Ke WeinanRekonstruksi pemasangan penyimpanan sejukStruktur industri perlu disesuaikan

2024-04-15 01:32:37lepaskan

Isolasi panas polyuretan yang ketat mempunyai konduktiviti panas rendah dan prestasi panas yang baik. Apabila densiti poliuretan yang ketat adalah ~ kg / m, konduktiviti panas hanya . ~ .w / (m.k), yang paling rendah di antara semua bahan pengisihan panas pada masa ini.Apabila penyimpanan sejuk digunakan untuk pertama kalinya atau ditutup untuk masa yang panjang, ia perlu disejukkan dalam tahap untuk mengelakkan perubahan suhu secara tiba-tiba di dalam dan diluar gudang, yang menyebabkan tubuh gudang.Ke Weinan,Bersihkan arah penggemar dan gantikan minyak.Papan penyimpanan sejuk menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan penyimpanan sejuk. Keuntungan poliuretan adalah bahawa prestasi pengisihan suhu sangat baik. Pintu luar papan penyimpanan sejuk poliuretan terdiri dari SII, plat besi warna PVC dan plat besi tidak stainless. Keuntungan ini adalah untuk mencegah transmisi suhu papan penyimpanan sejuk disebabkan perbezaan suhu dalaman dan luar yang besar, supaya penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja penyimpanan sejuk.Visagina,Kadar ruang besar gudang beku cepat: untuk gudang beku cepat saiz yang sama, skema rancangan yang masuk akal menyimpan lebih banyak barang daripada yang tidak masuk akal. Untuk gudang beku cepat saiz tertentu,Ke WeinanPemasangan dan harga pembinaan penyimpanan sejuk, bagaimana untuk merancangnya untuk maksimumkan kadar ruang itu sering menjadi masalah penting yang dianggap oleh perancang kita. Dalam skema rancangan gudang perubatan Lukang yang dibekukan cepat, kami merancang untuk mengembangkan kapasitas penyimpanan asal kotak kepada kotak, yang meningkatkan ruang banyak.Bilik mesin sistem pendinginan ammonia mesti dilengkapi dengan pemasangan exhaust; Peminat exhaust akan mengadopsi anti motor. Apabila bekalan kuasa dimatikan kerana pendinginan tidak dijangka, ia akan mampu memastikan bekalan kuasa yang boleh dipercayai bagi peminat exhaust. Perlindungan muatan berlebihan penggemar keleluaran patut dilaksanakan pada sistem penggera isyarat tanpa menghentikan penggemar keleluaran secara langsung. Kotak butang ventilator exhaust akan disembunyikan di dinding di luar bilik pemampat ammonia.Struktur penyimpanan sejuk kontemporari berada dalam trenden pembangunan penyimpanan sejuk bangunan yang telah dipabrik. Ia dibuat ke komponen yang telah dipabrik penyimpanan sejuk termasuk penghalang uap dan plat pengisihan panas untuk memastikan pemasangan di lokasi. Keuntungannya ialah pembangunan projek adalah selesa, cepat dan bergerak, tetapi kos projek adalah relatif tinggi.


Ke WeinanRekonstruksi pemasangan penyimpanan sejukStruktur industri perlu disesuaikan



Terlalu tebal beku atau terlalu banyak debu di permukaan pembakar akan mengurangi kesan pemindahan panas: satu lagi alasan penting untuk turun perlahan suhu penyimpanan panas ialah efisiensi pemindahan panas rendah pembakar, yang sebahagian besar disebabkan oleh lapisan beku terlalu tebal atau terlalu banyak debu di permukaan pembakar.Apa perasaan biasa perlindungan dan penyelamatan peralatan gudang segar? Pada hari ini, skop aplikasi kedai penyimpanan segar semakin luas. Ia berkaitan dengan kehidupan harian kita. Selain kilang produksi makanan, kedai dan restoran telah mula membina kedai penyimpanan segar. Tujuan utama untuk membina gudang penyimpanan segar adalah untuk memastikan segar makanan. Terdapat banyak tindakan pencegahan dalam proses penyimpanan baru. Selepas selesai, terdapat juga banyak item perlindungan dan penyelamatan. Pencegahan dan perlindungan biasa penyimpanan baru boleh meningkatkan kehidupan perkhidmatannya. Oleh itu, yang boleh ditentukan mengikut anggaran mereka sendiri dan keperluan sebenar. Pada masa ini, kebanyakan storan sejuk dibangun dengan struktur baja lapisan tunggal, dan dilengkapi dengan tubuh penyimpanan penyimpanan suhu terma kombinasi, platform memuat sistem sejuk, sistem, sistem paip, dll. mengikut keperluan sebenar sirkulasi penyimpanan sejuk.Jabatan PemasaranPemasangan papan penyimpanan sejuk adalah pautan bagi projek pemasangan penyimpanan sejuk. Pemasangan penyimpanan sejuk harga tinggi untuk berbagai spesifikasi,Ke WeinanBerapa banyak penyimpanan sejuk kecil, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan. Penjual sampah, industri, perusahaan dan jabatan kuasa diterima untuk melawat dan bernegosiasi! Tubuh penyimpanan sejuk dan plat penyimpanan termasuk: lantai, plat menegak dan plat langit. Pemasangan plat penyimpanan dalam arah dan tindakan pencegahan berbeza adalah seperti ini: masukkan lokasi pembinaan, sahkan keadaan pembinaan mengikut lukisan pembinaan, dan kemudian rujuk kepada spesifikasi berikut.Kecapaian pembinaan keseluruhan projek penyimpanan sejuk telah digunakan, dan kehidupan perkhidmatan boleh mencapai tahun.Berbagai bahan pembangunan, laporan ujian dan rekod penerimaan tahap, akan dilakukan secara bersamaan dengan pembangunan projek, dengan hati-hati, tepat waktu, tepat dan meliputi keseluruhan proses pembangunan dan pembangunan, dan secara aktif bekerja sama dengan pemilik dalam perubahan rancangan dan negosiasi teknik.


Ke WeinanRekonstruksi pemasangan penyimpanan sejukStruktur industri perlu disesuaikan



Pendingin segera adalah untuk memasang kondensator penyimpanan sejuk dalam kotak atau bangunan peralatan pendinginan, gunakan penerbangan sejuk untuk segera menyenangkan udara di udara dan gunakan udara sejuk untuk menyenangkan objek yang perlu disenangkan. Jenis pendinginan ini berkaraterisasi dengan kelajuan pendinginan yang lebih cepat, perbezaan suhu kondukti panas kecil dan perisian sistem sederhana, jadi ia digunakan secara luas.Seluruh julat produk,Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?Diameter paip masuk dan keluar tangki penyimpanan cair mesti diameter paip keluar dan exhaust yang dinyatakan pada sampel unit.. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk, tukar utama untuk memotong bekalan kuasa kompressor sejuk akan ditetapkan. tukar ini akan mampu menghentikan operasi kompressor sejuk, dan tanda-tanda berkaitan akan ditetapkan. Jika panel mekanik ditetapkan di bilik utama, tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.Ke WeinanPintu penyimpanan sejuk bergabung bermula sering atau tidak bermula untuk masa yang lama, atau tidak berhenti untuk masa yang lama, atau berhenti sebelum suhu penyimpanan mencapai.Pendingin buatan menjaga bilik pada suhu konstan. Dinding, lantai dan bumbung rata storan sejuk besar diletakkan dengan bahan insulasi panas dengan tebal tertentu untuk mengurangi panas masuk dari luar. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya.Ia dilengkapi dengan kompensasi suhu untuk secara automatik menyesuaikan suhu air. The water temperature of ultrasonic atomization is - degrees. If our humidifier is connected with the warehouse, there is no temperature compensation, even in the work, the water temperature is low

label:
5jawapan

Ha ha. Ke WeinanRekonstruksi pemasangan penyimpanan sejuk Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

Lihat lagi
Guangyuan Machining Co., Ltd.
3Tingkat-- · 2024-04-15 09:06:51

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, Ke WeinanRekonstruksi pemasangan penyimpanan sejuk penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

Lihat lagi

Ke WeinanRekonstruksi pemasangan penyimpanan sejuk Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Lihat lagi
Fumanjia Wanhe Trading Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-15 09:45:01

Ke WeinanRekonstruksi pemasangan penyimpanan sejuk Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

Lihat lagi

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti Ke WeinanRekonstruksi pemasangan penyimpanan sejuk masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)