halaman rumah

LovechPompa saluran bawah tanahKeperlukan Dos

2024-04-14 02:07:27lepaskan

prosedur mesti diikuti secara ketat. Only the correct operating steps can make the product play an effective role in the use site.p boleh ditambah pada kedudukan paip masuk air dan digunakan pada sudut darjah, dan kemudian skrin penapis dipasang dalam perangkap untuk menapis ketidaksamaan untuk kedua kalinya, supaya mengelakkan penghalangan pompa sumber selam semasa digunakan.Lovech,   Untuk membantu anda menyelesaikan masalah r   Perbezaan antara pompa lumpur menegak dan pompa lumpur selam Posisi kerjaMagugu,   paip air akan disediakan dengan valv pintu untuk mengatur titik kerja pompa. Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan keluar pam. Unit pam yang lebih besar dari meter akan disediakan dengan valv pemeriksaan di luar pam. Dalam kes pemadaman tiba-tiba,LovechPompa lumpur cair pengeboran,LovechPompa lumpur sapu ganda, perlu mencegah kerosakan pada komponen laluan aliran disebabkan oleh palu air.   Pencampuran impeller dan sebahagian lain aliran utama terbuat dari bahan yang tinggi yang menentang pakaian yang menentang pakaian, yang menentang korosion, yang tidak memeluk dan mempunyai kapasitas pembuangan kanan-kanan yang kuat, dan dapat berjalan secara efektif melalui partikel-partikel kuat besar. Ia tidak terbatas oleh julat penghisap, dengan efisiensi penghisap serpihan tinggi dan penghisap lebih teliti. Tiada pompa vakum tambahan diperlukan dan pelaburan lebih rendah. tiada   The disc friction loss of the slurry pump impeller will decrease with the decrease of the impeller diameter, so that the pump efficiency of most low specific speed pumps will improve slightly after the impeller is cut. Setelah memotong, permintaan untuk pompa penyelam selam telah meningkat besar. Dalam banyak medan dan darjah pedang meliputi akan


LovechPompa saluran bawah tanahKeperlukan Dos



seal.diameter pam   Pada tahun-tahun terakhir, pompa lumpur selamDi mana saya boleh mencarinya?,otor dan bekerja di bawah air pada masa yang sama. Selain itu, dibandingkan dengan pompa lumpur mengufuk dan pompa lumpur menegak, pompa lumpur selam mempunyai kelebihan besar fleksibiliti dan kesehatan, dan lebih sesuai untuk berbagai syarat kerja. The important technical points of submersible slurry pump are its motor and   Segel lengkung pompa kedua pompa dua tahap adalah (segel pakejoscillasi. Struktur bangunan di bilik pompa air akan dibangun semula. Plat menyerap dan mengisolasi bunyi akan dipasang di sekitar dinding dan di atas bilik mesin dan ditetapkan dengan tongkat besi ringan; Lubang yang menyambung antara bilik mesin dan bilik-bilik lain terhalang dengan ketat,   pemilihan bahan-bahan mentah untuk bahagian-bahagian laluan aliran: bahan-bahan mentah untuk bahagian-bahagian laluan aliran pompa boleh dipilih mengikut komposisi partikel, saiz partikel, bentuk, kesukaran, konsentrasi, asid,LovechScrew deep well pump, alkali dan ciri-ciri lain bahan-bahan yang dipindahkan.   Pilih aliran yang sesuai mengikut aliran air sumber atau kolam atau konsumsi air yang diperlukan oleh sistem teknik sebenar. During model selection, the flow shall be close to the model flow grade of the sample (to ensure that the pump operates in the high efficiency zone).   Arah baris memberi perhatian kepada arah putaran. Kemudian lepaskan kacang pemampatan asal kotak bearing pompa slurry pompa selam, ketat penyesuaian sLovech,es; Aliran (m/s) &kali; Gravitasi cairan (kg/m untuk air) dibahagi dengan (faktor penukaran kuasa) dibahagi dengan efisiensi pompa (kira-kiraatau pam boleh tenggelam dalam cair pada masa yang sama; Pompa lumpur menegak adalah produk awal, dan pompa lumpur selam adalah produk baru dikembangkan mengikut permintaan pasar   Apabila digunakan, ia boleh memandu impeller untuk berputar supaya memandunya untuk mengalir.

label:
6jawapan
Hegang Digital Technology Co., Ltd.
2Tingkat-- · 2024-04-14 09:16:49

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian LovechPompa saluran bawah tanah, terima kasih!

Lihat lagi

Penjualnya sangat baik, LovechPompa saluran bawah tanah sama seperti pengenalan, penjual jujur

Lihat lagi
Runtian Sculpture Co., Ltd.
4Tingkat-- · 2024-04-14 09:58:55

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. LovechPompa saluran bawah tanah Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

Lihat lagi
Huyuan Bone China Co., Ltd.
5Tingkat-- · 2024-04-14 10:06:36

LovechPompa saluran bawah tanah Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. LovechPompa saluran bawah tanah Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

Lihat lagi
Kapeng Electric Technology Co., Ltd.
6Tingkat-- · 2024-04-14 10:19:28

LovechPompa saluran bawah tanah Beritahu saya harga, adakah terdapat harga terperinci untuk parameter tersebut?

Lihat lagi

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian LovechPompa saluran bawah tanah, terima kasih banyak!

Lihat lagi
Daftar masuk Hantar jawapan
Masalah berkaitan
lihat semua
Pengumpul(1)